کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۴۵۲۴
تاریخ خبر:

درگذشت تلخ آریانا ولی‌نژاد در اصفهان + جزییات

درگذشت تلخ آریانا ولی‌نژاد در اصفهان + جزییات

دوچرخه‌سوار تیم ملی ایران که در حادثه انفجار منزل دچار سوختگی شده بود، درگذشت

آریانا ولی‌نژاد، دختر خرم‌آبادی عضو تیم ملی دوچرخه‌‌سواری ایران که هفته گذشته در منزل مسکونی خود دچار سانحه آتش‌سوزی شده بود، پس از یک هفته بستری در بیمارستان و به دلیل آسیب‌های وارده، جان خود را از دست داد.

 

 

ولی‌نژاد هفته گذشته به دلیل نشت گاز از بخاری و انفجار خانه، دچار 70 درصد سوختگی و پس از این اتفاق تلخ به علت شدت جراحات از خرم‌آباد به بیمارستانی در اصفهان منتقل شده بود. آریانا ولی‌نژاد در رده سنی زیر 23 سال فعالیت می‌کرد و حتی به کمپ جهانی دوچرخه‌سواری در کره‌جنوبی هم اعزام شد.

خبر حادثه آتش‌سوزی چهارشنبه هفته گذشته، منتشر شد و ایسنا از قول بهروز فرزاد رییس هیات دوچرخه‌سواری لرستان نوشت: طبق آخرین صحبتی که با دایی و پدر آریانا داشتم، پزشکان زیادی او را معاینه و اعلام کرده‌اند و میزان سوختگی او بین 65 تا 70درصد تخمین زده شده است. به اندام‌های داخلی بدن مانند شش، قلب، کلیه و نای آسیب زیادی وارد نشده  با این حال پوست کل بدن دچار سوختگی شده است. تا این لحظه مشکل حادی که خطرناک باشد او را تهدید نمی‌کند اما سوختگی کل بدن را گرفته است و امید داریم اتفاق خاصی از لحاظ تنفس و عفونت پیش نیاید و روند بهبودی او روز به روز بهتر شود.

آریانا ولی‌نژاد با اینکه از خرم‌آباد به بیمارستانی در اصفهان منتقل شد اما نهایتا درگذشت.

جستجو برای کشف جزییات بیشتر درباره واقعه منجر به انفجار و سوختگی ما را دوباره به خبرگزاری ایسنا می‌رساند: پدر و مادر او شاغل هستند و خودش نیز تک فرزند است و در منزل تنها بود. ظاهرا مشغول استراحت بوده و گاز نشت کرده اما او متوجه نشده و با زدن کلید برق انفجار رخ داده و در نهایت حادثه‌ای تلخ برای این ورزشکار رقم خورده  است. آن طور که شنیده‌ام منزل آنها نیز به طور کامل تخریب شده است.

445531_344

کدخبر: ۵۵۴۵۲۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر