کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۲۸۶۶
تاریخ خبر:

قتل هولناک تاجر تهرانی‌ به دست برادر ناتنی

قتل هولناک تاجر تهرانی‌ به دست برادر ناتنی

کینه قدیمی باعث جنایت با 16 ضربه چاقو شد و قاتل هم خودزنی کرده است.

روزنامه هفت صبح| رسیدگی به قتل هولناک صاحب یک شرکت تجاری واقع در بلوار میرداماد تهران ظهر روز چهارشنبه 27 دی ماه امسال با اعلام از سوی ماموران کلانتری گاندی در دستور کار محمدمهدی براعه، بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار گرفت.با اعلام این خبر بلافاصله تیم جنایی به همراه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران و تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی در محل وقوع جنایت حاضر شده و تحقیقات خود را آغاز کردند.


جزئیات جنایت 
یکی از شاهدان ماجرا که از کارمندان شرکت بود در تحقیقات نخست به بازپرس جنایی گفت:«حدودا نیم ساعت قبل از وقوع جنایت بود که برادر ناتنی مدیر شرکت وارد محل کار ما شده و تقاضای ملاقات برادر خود را کرد. برای همین بعد از چند دقیقه وارد اتاق مدیریت شد و با هم وارد مذاکره شدند اما ناگهان سروصدای فریادهای وحشتناک آقای مدیر بلند شد و وقتی وارد اتاق شدیم برادر او را در حال وارد کردن ضربات چاقو دیدیم.»


به گفته دیگر شاهدان عینی ماجرا، متهم بعد از اقدام جنون‌آمیز قصد داشته با ایجاد رعب و وحشت در حاضرین راه فراری پیدا کند برای همین اقدام به خودزنی می‌کند اما در همان حال یکی از دوستان نزدیک مقتول 58ساله متهم را در یکی از اتاق‌های شرکت حبس کرده و با قفل کردن در روی او مانع فرارش می‌شود.
 

سپس موضوع به اطلاع مرکز فوریت‌های پلیس 110 رسیده و ماموران برای رسیدگی به موضوع در محل وقوع قتل حاضر شدند.تحقیقات اولیه حکایت از آن دارد که متهم برادر ناتنی و کوچکتر مقتول بوده که از سال‌ها قبل با یکدیگر اختلافات ریشه‌دار و قدیمی داشتند.

 

16 ضربه چاقو برای قتل برادر 
روز حادثه مقتول در حالی که چاقویی همراه داشته به بهانه گفت‌وگو وارد محل کار برادر خود شده و در فرصت مناسب با وارد کردن 16ضربه چاقو برادر خود را از پای درمی‌آورد.در حالی که متهم تحت اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت اما به دلیل شدت ضرباتی که به خود وارد کرده حال مساعدی نداشته و برای انجام روند درمانی تحت‌الحفظ به بیمارستان منتقل شده است.


بعد از طی روال معالجات لازم متهم تحت بازجویی قرار می‌گیرد تا انگیزه دقیق او از اقدام جنایتکارانه مشخص شده و همچنین به دیگر ابعاد پنهان ماجرا نیز رسیدگی شود. بنابراین گزارش جسد با دستور بازپرس جنایی برای بررسی‌ها و معاینات لازم به سردخانه پزشکی قانونی منتقل شد و رسیدگی به موضوع در شعبه سوم دادسرای ناحیه 27 تهران ویژه امور جنایی ادامه دارد.

 

کدخبر: ۵۵۲۸۶۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر