کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۲۲۹۸
تاریخ خبر:

جزییات قتل‌عام یک خانواده در آبادان

جزییات قتل‌عام یک خانواده در آبادان

اعضای یک خانواده شناخته شده در آبادان هدف گلوله مرگبار قرار گرفتند و عامل این قتل عام از صحنه جرم گریخت

خبرگزاری برنا در توصیف حادثه نوشت: ساعت 11 شب ولادت فاطمه زهرا (روز مادر) به قتل رسیدن اعضا یک خانواده در محله ذوالفقاری آبادان منجر به ایجاد رعب و وحشت برای مردم شد. سه تن از اعضا این خانواده که از این مهلکه جان سالم به در برده بودند با نیروی انتظامی تماس گرفته و اتفاق تلخی که برای اعضا خانوادیشان رخ داده بود را گزارش دادند.

ماموران در محل حادثه حاضر شدند و زمانیکه وارد خانه شدند با جسد چهار زن و مرد و بچه و دو نفر دیگر که با مرگ دست و پنجه نرم می‌کردند روبرو شدند.

تیم پلیسی با بررسی و تحقیقات پلیسی پی بردند مرد جوان که صاحب رستورانی در منطقه امیریه آبادان بوده است از چندی قبل با شریک خود برسر مالکیت این رستوران به مشکل برخورد کرده است و در دادگاهی که روز قبل برگزار شده بود حق به مرد جوان داده شد و این موضوع منجر به خشم و کینه شریک او شده است.

شریک این مرد بعد از دادگاه دست به تهدیدهای خشونت بار زده و همین کافی بود تا انگشت اتهام به سمت شریک صاحب رستوران برود و در ادامه ماموران به سراغ این مرد می‌روند که متوجه می‌شود این مرد پس از جنایت گریخته است.

در تیراندازی خونین چهار تن از جمله مادر زن و پدر زن مرد آبادانی، پسر نوجوان او و خواهر زنش جان خود را از دست داده اند و صاحب رستوران و همسرش که هدف گلوله قرار گرفته بودند برای درمان به بیمارستان منتقل شده اند.

لازم به ذکر است در صحنه تیراندازی دو کودک دیگر خواهر زن و یکی دیگر از برادرهای زن این مرد حضور داشتند که با دیدن مرد مسلح به یکی از اتاق‌ها رفته و خود را پنهان کرده بودند که در این تیراندازی‌های مرگبار زنده ماندند. بعد از صحبت‌های اعضا دیگر خانواده و معرفی قاتل تحقیقات برای دستگیری متهم آغاز شده است.

سرهنگ کیومرث کشوری فرمانده انتظامی شهرستان آبادان اظهار کرد: بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی درصحنه قتل حاضر و تحقیقات پلیسی را آغاز کردند. در این خصوص پرونده‌ای در پلیس آگاهی تشکیل و رسیدگی لازم تا حصول نتیجه در دستور کار قرار دارد که نتیجه اقدامات متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

کدخبر: ۵۵۲۲۹۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر