کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۸۳۳۷
تاریخ خبر:

لیست کامل پارک های آبی مشهد + معرفی و مقایسه امکانات

لیست کامل پارک های آبی مشهد + معرفی و مقایسه امکانات

به جرات می‌توان گفت که بزرگ‌ ترین و مجهزترین پارک‌ های آبی ایران، در مشهد قرار دارند. پارک های آبی در دیگر شهرهای ایران هم وجود دارند اما هیچ کدام قابل رقابت با این مراکز در مشهد نیستند. اگر قصد دارید به مشهد سفر کنید و سری هم به پارک های آبی بزنید، بهتر است در مورد بزرگ ‌‌ترین و بهترین پارک های آبی مشهد و امکانات آن‌ها بدانید. در ادامه با فهرست کاملی از پارک های آبی در مشهد آشنا می‌شویم که نباید تفریح در آن‌ها را از دست بدهید

به جرات می‌توان گفت که بزرگ‌ ترین و مجهزترین پارک‌ های آبی ایران، در مشهد قرار دارند. پارک های آبی در دیگر شهرهای ایران هم وجود دارند اما هیچ کدام قابل رقابت با این مراکز در مشهد نیستند. اگر قصد دارید به مشهد سفر کنید و سری هم به پارک های آبی بزنید، بهتر است در مورد بزرگ ‌‌ترین و بهترین پارک های آبی مشهد و امکانات آن‌ها بدانید. در ادامه با فهرست کاملی از پارک های آبی در مشهد آشنا می‌شویم که نباید تفریح در آن‌ها را از دست بدهید.

لیست کامل پارک های آبی مشهد

سرزمین موج های آبی، از بهترین پارک های آبی مشهد

سرزمین موج‌ های آبی مشهد اولین پارک آبی سرپوشیده در ایران و البته در منطقه خاورمیانه بود. این پارک آبی مجهز در سال ۱۳۸۶ افتتاح شد. سرزمین موج ‌های آبی با تبلیغات فراوان توانست جای خود را در بین جاذبه ‌های مشهد و در کنار مراکز زیارتی باز کند. این پارک آبی در شهرک غرب مشهد واقع شده است. دور بودن از ترافیک و شلوغی مرکز شهر باعث شده تا رفت‌و‌آمد به این پارک آبی رونق بیشتری هم داشته باشد.یکی از مهم‌ترین مزایای سرزمین موج ‌های آبی در بین دیگر پارک های آبی مشهد، این است که همه افراد با هر شرایطی می‌توانند از ان استفاده کنند و نیازی به مهارت شنا کردن نیست. همه وسایل و بازی‌ها در این پارک‌ آبی امن هستند و همه با هر سنی می‌توانند از بازی‌های این پارک لذت ببرند. در سرزمین موج‌ های آبی فضاهای مربوط به آقایان و خانم‌ها کاملا از هم جدا است و بخش خاصی هم برای بازی کودکان در نظر گرفته شده است.

در این پارک آبی شما می‌توانید از وسایل بازی مانند چاله فضایی، سوپر لوپ، سرسره آهسته، تورنادو، جت موج، تاپسی توروی، رودخانه آرام و خروشان،‌ سرسره توییستر، سرسره بومرنگ، سرسره کبری و سقوط آزاد لذت ببرید. در این پارک آبی همچنین ماساژ و حمام ترکی، سونا و جکوزی، رستوران، کافی‌شاپ و فروشگاه ورزشی هم وجود دارد که می‌تواند تفریحات شما را تکمیل کند.

پارک های آبی مشهد: سرزمین موج های خروشان

سرزمین موج های خروشان

مورد بعدی در فهرست پارک های آبی مشهد که نباید از دست بدهید، سرزمین موج‌ های خروشان است. این مجموعه تفریحات آبی، جدیدترین پارک آبی مشهد است که در سال ۱۳۹۴ شروع به فعالیت کرده است. این مجموعه بسیار بزرگ است و ۶۰,۰۰۰ مترمربع وسعت دارد. یکی از مزایای این پارک آبی این است که بانوان و آقایان می‌توانند به صورت همزمان و در بخش‌های مجزا تفریح کنند. سرزمین موج‌ های خروشان در منطقه‌ توریستی شاندیز و در ابتدای جاده شاندیز واقع شده است. این پارک آبی دستگاه‌های مدرن و به روز و البته منحصربه‌فردی دارد. سرسره‌ها و دستگاه‌های موجود در موج ‌های خروشان شامل سرسره‌های متنوع، ساحل موج، رودخانه خروشان، فیش اسپا، چاله فضایی، لیزر تگ، زیپ‌لاین، استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، حمام ترکی و دیگر وسایل هیجان‌انگیز است. تنوع بازی‌ها در این پارک آبی ان قدر زیاد است که شاید بسیاری ا افراد در انتخاب بازی مورد نظرشان در ساعات محدودی که در اختیار دارند، سردرگم شوند. در این پارک بیشتر از ۶۳ نوع سرسره آبی با شکل‌ها و ارتفاع‌های متنوع در بخش بانوان و آقایان وجود دارد که می‌تواند لحظات هیجان‌انگیزی را برای بازدیدکنندگان رقم بزنند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این پارک آبی، این است که دارای یک بخش بزرگ و مچهز تنها مختص به کودکان است. در این بخش کودکان می‌توانند از انواع بازی‌ها و سرسره‌های متنوع با ایمنی بالا استفاده کنند. پس از اتمام تفریح شما می‌توانید از چندین رستوران و کافی‌شاپ مجموعه هم استفاده کنید که هم در بخش بانوان و هم در بخش آقایان پیش‌بینی شده است. برای رسیدن به این پارک آبی جذاب باید به مشهد، انتهای بزرگراه وکیل‌آباد و ییلاق شاندیز مشهد مراجعه کنید. از حرم تا این پارک آبی ۲۵ کیلوکتر راه است که بری رفت‌و‌آمد می‌توانید از تاکسی، مترو، اتوبوس و یا تاکسی‌های اینترنتی هم استفاده کنید.

پارک ساحلی آفتاب از نزدیک‌ترین جاهای تفریحی مشهد

یکی دیگر از پارک های آبی مشهد که در قلب شهر واقع شده و رفت‌و‌آمد به آن نسبتا راحت‌تر است، پارک ساحلی آفتاب است. این پارک در انتهای بلوار خیام شمالی و در نزدیکی پاساژ مشهور الماس شرق واقع شده است. دسترسی به این مجموعه تفریحی با استفاده از مترو و اتوبوس و تاکسی ممکن است.

این پارک آبی در بخش‌های مجزا و مخصوص آقایان، بانوان، کودکان و استخر VIP مشغول به خدمت‌رسانی است. استخر استاندارد، سرسره‌های سقوط آزاد، سرسره پیچشی، سرسره دوقلو، چاله فضایی و استخر غواصی از بخش‌های هیجان‌انگیز در پارک ساحلی آفتاب است. در پارک ساحلی آفتاب یک استخر غواصی در بخش آقایان وجود دارد که تا ۱۲ متر عمق دارد و یک تجربه جذاب و به یاد ماندنی را برای شما رقم می‌زند. حتی اکر غواصی بلد نباشید می‌توانید با کمک مربیان، در این استخر ویژه غواصی را تجربه کنید. در این مجموعه تفریحی همچنین می‌توانید از سونا، جکوزی، استخر موج، چشمه جوشان، ماساژ ماهی، ماساژ پزشکی، فروشگاه، رستوران و کافی‌شاپ مخصوص مجموعه هم استفاده کنید.

پارک آبی ایرانیان، از بزرگترین پارک های آبی مشهد

در ادامه لیست می رسیم به پارک آبی ایرانیان؛ این پارک آبی در داخل شهر مشهد و در بلوار حجاب واقع شده است. پارک آبی ایرانیان از دیگر پارک ‌های آبی در مشهد خلوت‌تر است و امکانات خوبی هم در اختیار مسافران و گردشگران قرار می‌دهد. در پارک آبی ایرانیان، آقایان در روزهای جمعه و فرد و خانم‌ها در روزهای زوج می‌توانند تفریح کنند. بخش ویژه کودکان در این پارک آبی هم از دیگر از مزایای آن است که امکان تفریح خانوادگی را در یک محیط هیجان‌انگیز مهیا می‌کند.

چاله فضای استخر این پارک آبی همراه با تیوپ‌سواری، هیجان‌انگیزترین بخش در این پارک آبی است. بازدیدکنندگان همچنین در این پارک آبی می‌توانند در بخش‌هایی مانند رودخانه خروشان، سرسره‌های پیچشی، سرسره سرعتی و آهسته، موج‌سواری در استخر مخصوص، استخر کودکان، سالن ماساژ، حمام ترکی، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و سینما ۵بعدی هم تفریح کنند. اگر کودک خردسال دارید، در ساعت کاری پارک های آبی مشهد، از جمله در پارک آبی ایرانیان، می‌توانید کودک خود را به مهدکودک و خانه‌بازی بسپارید و با خیال راحت تفریح کنید.

سخن آخر

پارک های آبی مشهد، از جذاب‌ترین جاذبه‌های گردشگری در این شهر هستند که طرفداران بی‌شماری دارند. قیمت بلیط پارک های آبی مشهد، با توجه به نوع و امکانات پارک، متفاوت است. معمولا قیمت بلیط سرزمین موج‌ های آبی به دلیل تنوع در بازی‌ها، بالاتر از پارک های دیگر است. خرید بلیط پارک های آبی مشهد هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین انجام می‌شود. اگر ابن بلیط‌ها را به صورت آنلاین بخرید، می‌توانید تخفیف‌های خوبی دریافت کنید. پارک های آبی مشهد بهترین تفریحات هم برای خانواده‌ها و هم برای جمع‌های دوستانه در این شهر گردشگرپذیر است.

کدخبر: ۵۶۸۳۳۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر