کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۶۷۲۲
تاریخ خبر:

راهکارهای سازمانی مِستربلیط برای تسهیل گردشگری

راهکارهای سازمانی مِستربلیط برای تسهیل گردشگری

رپورتاژآگهی - با پیشرفت تکنولوژی‌ها و آنلاین شدن تمام فرایندهای خرید، در حالی که می‌توانید تمام ملزومات سفرتان را بدون هیچ دردسری و از خانه به‌صورت اینترنتی تهیه کنید غیرممکن است بخواهید برای خرید ملزومات سفرتان ساعت‌ها در رفت‌وآمد به آژانس‌های گردشگری باشید. فرقی نمی‌کند قصد دارید به تنهایی به سفر بروید یا به عنوان مسئول هماهنگی‌های یک شرکت، اعضای آن را برای ماموریت یا سفر تفریحی به مقاصد خاصی ببرید. در هر دو صورت، مِستربلیط همراه شماست تا تجربه فوق‌العاده‌ای از سفر برایتان رقم بخورد. شاید خرید بلیط‌ها یا رزرو هتل بخش مهمی از سفر باشند؛ اما برنامه‌ریزی برای سفر از آن‌ها هم مهم‌تر است، به خصوص در ابعاد سازمانی. مِستربلیط با طراحی راهکارهای سازمانی و قابلیت‌های مختلف، این کار را برای تمام شرکت‌ها راحت کرده است. آیا می‌خواهید با راهکارهای سازمانی مِستربلیط برای راحت سفر کردن آشنا شوید؛ پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

منظور از راهکارهای سازمانی مِستربلیط چیست؟

درست از سال 1394 بود که سایت مِستربلیط به راه افتاد تا با پوشش مسیرهای مختلف، بلیط هواپیمای آن‌ها را به‌صورت کامل و با قیمتی ارزان پوشش دهد. اما اکنون مِستربلیط، چیزی فراتر از یک سامانه فروش آنلاین بلیط هواپیما است و با راهکارهای سازمانی خود، ملزومات سفرتان را به راحتی فراهم می‌کند. راهکارهای سازمانی مِستربلیط برای تسهیل گردشگری عبارتند از:

خرید بلیط قطار

همه مسافرانی که به دنبال راهی مقرون‌به‌صرفه‌تر از هواپیما و راحت‌تر از اتوبوس برای سفر هستند، بلیط قطار را از مِستربلیط تهیه می‌کنند. این سایت با پوشش مسیرهای مختلف و همکاری با معتبرترین شرکت‌های ریلی از جمله فدک، بن ریل، رجا و... شرایط لازم برای خرید بلیط قطار با بهترین قیمت را فراهم کرده است. 

بلیط قطارهای هر مسیر در نوع کوپه‌ای 4 تخته یا 6 تخته و اتوبوسی به فروش می‌رسند و قطارها از نوع 2 الی 5 ستاره هستند.

خرید بلیط هواپیما

برای مسیرهای بسیار طولانی یا سفرهایی که مسافر باید فورا به مقصد برسد، هواپیما بهترین انتخاب است. معمولا بلیط‌های هواپیما با قیمت گران‌تری نسبت به قطار به فروش می‌رسند؛ اما باز هم با توجه به مسافت میان مبدا و مقصد، ایرلاین هوایی مورد نظر، روز پرواز، زمان رزرو بلیط، زمان سفر به مقصد و... می‌تواند کاهش یا افزایش پیدا کند. 

البته در صورتی که خرید بلیط هواپیما را از سایت مِستربلیط انجام می‌دهید، هرگز نگران قیمت‌ها نباشید؛ زیرا این سایت به دلیل تجربه همکاری طولانی مدت خود با شرکت‌های هواپیمایی معتبری مانند ایران ایر، ماهان، آسمان، قشم ایر و... بلیط‌های هواپیمای مسیرهای ایرانی و خارجی را با قیمتی مناسب‌تر از همه جا به فروش می‌رساند. شما می‌توانید بلیط‌های هواپیما را با نرخ کلاس پروازی متنوع و نوع اکونومی، اکونومی پلاس یا بیزینس کلاس تهیه کنید. همچنین خرید بلیط هواپیما سیستمی، چارتری و لحظه آخری هم در سایت مِستربلیط امکان‌پذیر است.

خرید بلیط اتوبوس

در نهایت اتوبوس، مقرون‌به‌صرفه‌ترین راه برای سفر با تعداد زیاد مسافران است که البته نسبت به راهکارهای قبلی سخت‌تر و زمانبرتر است. در سایت مِستربلیط، بلیط شرکت‌های اتوبوسرانی معتبری مانند ایران پیما، سیر و سفر، رویال سفر و... به فروش می‌رسند. همچنین مسافران می‌توانند بنا به بودجه‌ای که دارند و مسافت میان مبدا و مقصد، بلیط‌های معمولی یا VIP اتوبوس هر مسیر را از سایت مِستربلیط بخرند. با خرید بلیط اتوبوس VIP به خصوص در مسیرهای طولانی‌تر، سفر راحت‌تری را تجربه می‌کنید.

خرید بلیط سواری

خیلی وقت‌ها برای مسافران پیش می‌آید که هیچ بلیط قطار، اتوبوس یا هواپیمایی را پیدا نمی‌کنند، به خصوص در مسیرهای شلوغی مانند تهران مشهد. همچنین بعضی افراد می‌خواهند با جمعیت کم‌تر و راحت‌تر به سفر بروند؛ یعنی مشابه یک خودروی شخصی. اگر راه‌های ارتباطی با ایستگاه‌های تاکسی‌های برون شهری را پیدا نکردید یا شرایط مراجعه حضوری را ندارید، کافی است با وارد کردن مبدا، مقصد، تاریخ رفت و تعداد مسافران، تاکسی‌ها با راننده‌های مطمئن آن مسیر را به‌صورت آنلاین در مِستربلیط رزرو کنید.

رزرو هتل

حتی اگر بخواهید یک روز هم در مقصد مورد نظرتان بمانید، به محلی برای اقامت نیاز دارید! رزرو هتل در تمام شهرهای ایران، خدمت دیگری از سایت مِستربلیط است که می‌توانید برای اقامتی راحت، آن را به‌صورت آنلاین انجام دهید. خبر خوب اینکه با رزرو هتل در سایت مِستربلیط فقط محلی برای اقامت را رزرو نمی‌کنید، بلکه از تخفیف‌های استثنائی هم برخوردار می‌شوید. یکی دیگر از مزیت‌های مِستربلیط برای رزرو هتل در سراسر ایران، امکان مشاهده دقیق‌ترین اطلاعات درباره آن هتل، تصاویر با کیفیتی از مجموعه مورد نظر و نظرات مسافران قبلی است. در واقع مِستربلیط با تعریف صفحه‌ای جدا برای هر هتل، این شرایط را برای مسافران امکان‌پذیر کرده است.

قابلیت‌های مِستربلیط برای استفاده از راهکارهای سازمانی

مِستربلیط فقط یک سامانه ساده برای رزرو آنلاین هتل یا بلیط‌های سفر نیست، بلکه از قابلیت‌های مناسبی استفاده می‌کند تا شرایط رزرو آن هم به شکل آنلاین برای مسافران در هر سنی راحت‌تر شود. قابلیت‌های مِستربلیط که استفاده از راهکارهای سازمانی را برای شما راحت‌تر می‌کنند، عبارتند از:

موجود شد خبرم کن

با فعال‌سازی این قابلیت در هر یک از صفحات بلیط اتوبوس، قطار یا هواپیما در مِستربلیط به این سایت اجازه می‌دهید که در صورت موجود شدن بلیط مورد نظرتان، به شما اطلاع‌رسانی کند.

موجود شد خبرم کن مستربلیط

ارزان شد رزرو کن

خیلی وقت‌ها تنها دلیل انصراف مسافران از سفر، قیمت گران بلیط‌هاست. مِستربلیط با ایجاد قابلیت ارزان شد رزرو کن، این امکان را ایجاد کرده که مسافر بعد از شارژ کردن کیف پول خود در این سایت، بلیط مورد نظر را در صورت ارزان شدن، تهیه کند. به این شکل که بعد از فعال سازی این قابلیت مِستربلیط در صورتی که قیمت بلیط مورد نظر شما ارزان شود به‌صورت خودکار با کسر مبلغ آن از اعتبار کیف پول شما بلیط را رزرو می‌کند.

فیلتر نتایج

در لیستی از انواع بلیط‌های هواپیما، قطار، اتوبوس یا سواری و حتی هتل‌های یک شهر فقط فیلتر نتایج است که می‌تواند به انتخاب راحت‌تر شما کمک کند. مِستربلیط با طراحی این فیلترها در هر صفحه با توجه به ویژگی‌ گزینه‌های ارائه شده، این امکان را به مسافر می‌دهد که بلیط‌ها را بر اساس آنچه که می‌خواهد ببیند.

مرتب‌سازی بر اساس

«مرتب‌سازی بر اساس» هم قابلیت دیگری است که می‌توانید در صفحات این سایت ببینید. با انتخاب مرتب‌سازی بر اساس زودترین زمان یا کم‌ترین قیمت می‌توانید بلیط‌ها را بر همان اساس مرتب کنید. البته در «مرتب‌سازی بر اساس» فقط ترتیب بلیط‌ها فرق می‌کند؛ اما با فیلتر نتایج با حذف گزینه‌های دیگر، فقط موارد مورد نظر شما نمایش داده می‌شوند.

امکان مقایسه قیمت‌ها در تمام روزها

برای سفری راحت و مطابق شرایطی که دارید، مطمئنا باید قیمت‌ بلیط‌ها را در روزهای مختلف مقایسه کنید. مِستربلیط در صفحات بلیط اتوبوس، قطار، هواپیما و سواری، لیستی از روزهای همان ماه را در قالب یک ستون افقی در قسمت بالایی بلیط‌ها نمایش می‌دهد که میانگین قیمت بلیط‌های آن روز در آن نوشته شده است. شما می‌توانید بر همین اساس تمام روزهای ماه را با هم مقایسه و نسبت به خرید بهترین بلیط اقدام کنید.

رزرو خودکار

یکی دیگر از قابلیت‌های مِستربلیط که شما را از به هم ریختن تمام برنامه‌ها و کنسل شدن سفرتان نجات می‌دهد، رزرو خودکار است. برای استفاده از این قابلیت هم باید ابتدا کیف پولتان را مطابق با هزینه رزرو بلیط‌های مورد نظرتان شارژ کنید. سپس مِستربلیط تا 2 الی 3 ساعت مانده به شروع حرکت آن وسیله نقلیه جستجو برای ظرفیت‌ خالی بلیط مورد نظرتان را ادامه می‌دهد تا در صورت خالی شدن، آن را به‌صورت خودکار، رزرو کند.

قابلیت استرداد

برای خیلی از مسافران پیش می‌آید که به دلایل مختلف می‌خواهند بلیط یا رزرواسیون هتل خود را کنسل کنند. خوشبختانه مِستربلیط در تمام خدمات خود، گزینه‌هایی را ارائه می‌دهد که قابلیت کنسلی هم دارند. شما می‌توانید پیش از رزرو قطعی گزینه مورد نظر، قوانین استرداد آن را بخوانید.

پشتیبانی مِستربلیط

با وجود طراحی رابط کاربری ساده‌ای که مِستربلیط دارد و شرایط رزرو بلیط‌ها و هتل را راحت کرده است، پشتیبانی، قابلیتی است که احتمال دارد هر مسافری به آن نیاز پیدا کند. پشتیبان‌های مِستربلیط به‌صورت 24 ساعته و در تمام روزهای هفته پاسخگوی سوالات شما هستند.

خرید و پیگیری و کنسلی آنلاین

این روزها که دیگر تمام افراد در هر سن و سالی تجربه خرید آنلاین از هر فروشگاهی را دارند، می‌توان فهمید که خرید اینترنتی از چه مزیت‌هایی برخوردار است. اما مِستربلیط شرایطی را فراهم کرده که مسافران علاوه بر خرید اینترنتی و برخورداری از مزیت‌های آن، پیگیری و کنسلی بلیط‌ خود را هم به‌صورت آنلاین از طریق دکمه پیگیری خرید و کنسلی انجام دهند.

چگونه می‌توانیم از راهکارهای سازمانی مِستربلیط استفاده کنیم؟

خدمات و مزیت‌های خرید از سایت مِستربلیط نه فقط برای مسافران معمولی، بلکه برای اعضای سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف هم قابل استفاده هستند. در مِستربلیط، قابلیتی تحت عنوان فعال‌سازی پنل سازمانی وجود دارد که نمایندگان شرکت‌ها، مدیریت منابع انسانی یا مدیریت فروش یک سازمان می‌تواند خرید خدمت مورد نظر را به‌صورت گروهی برای تمام اعضای آن سازمان به‌صورت آنلاین و حتی در صورت نیاز به‌صورت تلفنی یا از طریق واتساپ انجام دهد. با خرید سازمانی خدمات مِستربلیط از مزیت‌های زیر هم برخوردار شوید:

  • امکان خرید تلفنی و واتساپی
  • پشتیبانی اختصاصی به‌صورت 24 ساعته و در طول هفته
  • امکان خرید اعتباری و پیش پرداخت با ارائه فاکتور
  • امکان دریافت بخشی از پول پرداخت شده به عنوان پورسانت یا تخفیف
  • امکان دریافت فاکتور و صورت وضعیت رسمی به‌صورت آنلاین
  • ارائه مشاوره و رزرو انواع خدمات برای سفرهای گروهی و کاری
  • امکان خرید راحت چند خدمات به‌صورت یکجا و در کم‌ترین زمان

تا کنون بیش از 2000 سازمان به مِستربلیط اعتماد کرده‌اند. شرکت‌هایی مثل کامور، شاتل، شرکت نفت گاز پارس، مجمع تشخیص مصلحت نظام و قطارهای فدک برخی از این مجموعه‌هایی هستند که با مِستربلیط همسفر شده‌اند. با توجه به مزایای گفته شده، راهکارهای سازمانی مِستربلیط، بهترین گزینه برای سفرهای تفریحی، ماموریتی و... سازمان‌ها هستند.

چگونه می‌توانیم از راهکارهای سازمانی مِستربلیط راحت‌تر استفاده کنیم

سفر کارت مِستربلیط؛ هدیه‌ای از جنس سفر برای همکاران و کارمندان شما

علاوه بر پنل سازمانی، مِستربلیط با ارائه سفر کارت‌های سایت خود هم امکان سفر برای جمعی از همکاران یک شرکت را به‌صورت تکی و دسته جمعی فراهم کرده است. سفر کارت، خدمت دیگری از سایت مِستربلیط است که روسای شرکت‌ها می‌توانند به عنوان هدیه‌ای برای کارمندان مجموعه خود، سرمایه‌گذاران یا حتی شرکا استفاده کنند.

هر یک از کارکنان مجموعه شما با در دست داشتن یک سفر کارت مِستربلیط می‌تواند با اعتبار درون آن به خرید ملزومات سفر از جمله بلیط هواپیما، سواری، قطار یا اتوبوس و رزرو هتل بپردازد. فرقی نمی‌کند که می‌خواهید از کارمندان خود قدردانی کنید، به مناسبت‌های مختلفی به آن‌ها هدیه بدهید، به عنوان خدمات رفاهی برای کارکنان مجموعه خود در نظر بگیرید یا مشتریان وفاداری داشته باشید، سفر کارت مِستربلیط در همه موارد برای شما کاربرد دارد. خبر جالب اینکه سفر کارت‌های مِستربلیط به‌صورت فیزیکی و در رنگ‌های زیبا هم ارائه می‌شوند.

سخن پایانی

در این مقاله با پلتفرم معتبری برای خرید ملزومات سفر آشنا شدید که مِستربلیط نام دارد. این سامانه در کنار فروش اینترنتی خود از طریق سایت، در قالب اپلیکیشن هم طراحی شده تا نیاز شما مسافران عزیز را به بهترین شکل رفع کند. علاوه بر راهکارهای سازمانی مِستربلیط و قابلیت‌های آن برای خرید راحت‌تر از این سامانه، کارتی تحت عنوان سفر کارت مِستربلیط طراحی شده تا شما بتوانید از طریق آن مناسبت‌های خاص را به کارمندان خود تبریک بگویید یا از آن‌ها تشکر و قدردانی کنید. حتی با اهدای سفر کارت مِستربلیط به مشتریان خود، آن‌ها را وفادارتر کنید. آیا برای سفری راحت با تجربه‌ای فوق‌العاده آماده هستید؟ شما قصد دارید به کجا سفر کنید؟

کدخبر: ۵۶۶۷۲۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر