کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۲۴۳۳
تاریخ خبر:

اولین کمپین تعاملی دیجیتال مبتنی بر صدا توسط کالین و یکتانت رونمایی شد

اولین کمپین تعاملی دیجیتال مبتنی بر صدا توسط کالین و یکتانت رونمایی شد

در خرداد ۱۴۰۳، یکتانت از کمپین‌های بیلبورد دیجیتال با رویکرد بهبود آگاهی از برند (Brand Awareness) کسب‌وکارها، رونمایی کرد. در این کمپین‌های تبلیغاتی، مخاطبان برای اولین‌ بار می‌توانند با تبلیغات، تعامل کنند و عنصر خلاقیت و نوآوری در آن‌ها به چشم می‌آید.

اخیراً، کمپین کالین، که عنصر خلاقیت در آن بسیار پررنگ بود، در فضای دیجیتال به شکل جذابی پیش رفت. در این کمپین که در چند رسانه مطرح کشور از جمله ورزش۳ اجرا شد، تبلیغات این وب‌سایت‌ها تقریباً به‌طور کامل خاموش بودند و فقط تبلیغ تعاملی کالین فعال بود. 


در کمپین «کالین باشه، تو هم باشی» که در ماه خرداد و تیر ۱۴۰۳ به صورت گسترده در کانال‌های مختلفی انجام شد، استراتژی خلاقیت و استفاده از هوش مصنوعی راهکارهایی بود که بتواند مخاطب را درگیر کند. 

 

حسام یزدخواستی، مدیر بازاریابی برند کالین، در این خصوص می‌گوید: «در این کمپین، کالین قصد داشت با استفاده از بیلبورد دیجیتال موزیک برای اولین بار بتواند به اهداف خود، یعنی استفاده از خلاقیت، موزیک و هنر، در این کمپین برسد.»

 

آقای یزدخواستی در ادامه می‌گوید: «ما در اتاق فکر کالین و با همکاری اعضای تیم مارکتینگ، به این نتیجه رسیدیم که با استفاده از ترکیب بیلبورد دیجیتال و موزیک بتوانیم مخاطب را درگیر کنیم، از فضای معمول اشباع شده بعضی از انواع تبلیغات اینترنتی دور شویم و مخاطب را علاقه‌مند کنیم تا به فضای اهداف کمپین کالین نزدیک‌تر شود.» 

 

در این تبلیغ، پنیرهای کالین به‌صورت پیانو طراحی و پیاده‌سازی شده بودند و کاربران با تعامل با آن‌ها موسیقی کالین را می‌نواختند و در انتها از دعوت به عمل (Call to Action)  مسابقه کالین رونمایی می‌شد. 

 

به گفته مهران پاکند، مدیر تبلیغات بیلبورد دیجیتال یکتانت، ۷ درصد مخاطبان به درستی پیانو را نواخته بودند که رقم تعامل قابل توجهی در تبلیغات دیجیتال به شمار می‌رود. همچنین وی اشاره کرد که همکاری با برندهای مختلف و همچنین رسانه‌های متنوع در این زمینه ادامه دارد و تا اینجا استقبال بسیار خوبی از سوی برندها و رسانه‌ها صورت گرفته است.

 

کدخبر: ۵۶۲۴۳۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر