کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۲۳۸۶
تاریخ خبر:

نسل جدید آبرسان‌ها با ماده اکتیو cube۳

نسل جدید آبرسان‌ها با ماده اکتیو cube3

استفاده از اکتیو cube3 در آب‌رسان‌های نسل جدید و تاثیرات آن باعث شده این محصولات تبدیل به یکی از کلیدی‌ترین محصولات سبد آرایشی و بهداشتی مصرف‌کنندگان شود. «آریا شفیعی» متخصص پوست و زیبایی در این رابطه می‌گوید: پوست انسان علاوهبر تغذیه سلولی نیاز به حفظ رطوبت دارد که این مهم با استفاده از محصولات مناسب و نسل جدید به شکل متفاوتی انجام می‌شود.در گذشته که محصولات کرم‌های مرطوب‌کننده و آب‌رسانها محدود بود، خانم‌ها برای حفظ رطوبت پوست از گلیسیرین استفاده می‌کردند که البته باعث تاثیر حداقلی می‌شد. بعدها با ورود مرطوبکننده‌ها به محصولات زیبایی و درمانی پوست، با استفاده از محصولاتی که حاوی مقداری گلیسیرین و اسید هیالورونیک بود و تاثیرات پوستی خوبی هم داشت، صنعت مراقبت‌های پوستی شاهد تحولات بزرگی شد.

 

او در ادامه با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیری که صنایع آرایشی داشته‌اند، گفت: «هر چه بیشتر این صنعت پیشروی می‌کند و تولیدات مراقبتی بیشتری عرضه می‌کند، با استقبال مردم مواجه می‌شود؛ چرا که تمامی این محصولات تلاش می‌کنند تا محصولات بهتری در جهت رفع نیاز و جلب رضایت مردم تولید کند.» این پزشک تولیدات پوستی حاوی cube3 را یکی از موثرترین محصولات زیباییدرمانی می‌داند و می‌گوید:جوامع بشری با توجه به سلامت و زیبایی خود همیشه به دنبال به دست آوردن جوانی و مبارزه با پیری است. اکتیوهایcube3  یکی از بهترین‌های صنایع آرایشی و بهداشتی هستند که در رفع چینوچروک و جوان‌سازی پوست در سنین بالا نقش به سزایی ایفا می‌کند. در گذشته، CUBE3 در فرمولاسیون‌های مراقبت از پوست با کیفیت بالا استفاده می‌شد؛ اما پیشرفت‌های تکنولوژیکی، هزینه و دشواری استخراج و پردازش CUBE3 را کاهش داده است. فرمولاسیون‌های ارزان قیمت به تدریج شروع به استفاده از CUBE3 کرده‌اند و استفاده از این محصولات را گسترش دادهاند.

 

این پزشک متخصص در پایان صحبت‌ها با اشاره به نسل Z و سلایق آنان گفت: شرکت‌ها، سلایق نسل z را با تمایل به استفاده از محصولات CUBE3 تشخیص داده‌اند. اکتیو CUBE3 برای آبرسانی طولانی‌تر و بهتر پوست با هزینۀ کمتر نسبت به سایر محصولات لوکس برای مصرفکنندگان در هر سنی مناسب است. البته ناگفته نماند که هنوز برندهای داخلی اقدام به تولید آبرسان‌های حاوی مادۀ اکتیو CUBE3  نکردهاند و فقط نمونه‌های خارجی در بازار موجود است. با این شرایط باید منتظر ماند و دید در نهایت کدام شرکت ایرانی در این زمینه پیشقدم خواهد شد.

 

کدخبر: ۵۶۲۳۸۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر