کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۸۹۷۳
تاریخ خبر:

هم بازی، هم پس‌انداز

هم بازی، هم پس‌انداز

با تردستی جدید بلوبانک پول خردهایتان را در یک قلک جمع می‌کنید و وارد جشنواره می‌شوید

احتمالا شما هم وقتی خردسال بودید پول خردها یاباقی‌مانده‌های پولی که از خرید سوپرمارکت باقی می‌ماند می‌گرفتید و داخل قلک می‌انداختید. حالا فرض کنید همین حالا در بزرگسالی هم همین کار را می‌توانید با یکی از حساب‌های بانکی خود انجام دهید. مثلا اگر ۲۶ هزار تومان کارت می‌کشید، آن را رند کرده و ۴ هزار تومان باقی‌مانده را یک جا ذخیره می‌کنید. یکی از سرویس‌های بلوبانک سامان این کار را برای شما انجام می‌دهد. نه تنها پول خردهایتان را یک جا جمع کرده، بلکه برای قرعه‌کشی میلیونی که سوم خرداد برگزار می‌شود به شما امتیاز هم می‌دهد. یک امتیاز بابت هر تراکنش. یک امتیاز هم بابت هر ۱۰ هزار تومان پولی که رند می‌کنید. این پول خردها در یک باکس جداگانه ذخیرهمی شود. این باکس که شبیه به قلک است چطور باید ساخت؟

 

1-این بار این قلک داخل حساب بانکی ماست و قرار نیست با سکه و اسکناس خرد در تماس باشیم. بلو باکس یک قلک اینترنتی است و باید خودتان در اپلیکیشن آن را بسازید. یعنی وارد صفحه خانه می‌شوید، در گزینه باکس یک باکسجدید می‌سازید و این می‌شود قلک شما. حالا باید چطور آن را فعال کنید؟

 

2- بعد از اینکه یک باکس ساختید وقت این است که مشخص کنید به ازای هر چقدر تومان تراکنش، بقیه پولتان رند شود؟ یک عدد رند بین 5، 10، 20 و 50 و 100 هزار تومان انتخاب می‌کنید. این کار چه معنایی دارد؟ مثلا اگر گزینه ۵۰ هزار تومان را انتخاب کنید این معنی را می‌دهد که هر خریدی کمتراز 50 هزار تومان داشتید، مابقی آن وارد قلک می‌شود. بیایید با یک مثال به این موضوع نگاه کنیم. یک چیپس 20 هزار تومانی می‌خرید و برای فروشنده کارت می‌کشید. بلوبانک پول چیپس را از آن 50 هزار تومان کم می‌کند و می‌ماند 30 هزار تومان. این30 هزار تومان باقی مانده وارد باکس یا همان قلک شمامی‌شود. یعنی مثل این است که شما یک تراول 50 هزار تومانی به فروشنده دادید و 30 هزار تومان باقی مانده پس گرفته‌اید.

 

3- به جز پس‌انداز، با این کار وارد یک قرعه‌کشی هم خواهید شد. برای افزایش شانس برنده شدن بهتر است اعداد بزرگ‌تر را انتخاب کنید تا امتیاز بیشتری بگیرید. چرا که برای هر 10 هزار تومان مبلغی که رند کردید آخر شب یک امتیاز می‌گیرید. مثلا برای همین چیپس که بالاتر حرفش بود و 30 هزارتومان رند کرده بودید، سه امتیاز دریافت می‌کنید. از آن طرف هر یک تراکنش رند شده هم یک امتیاز دارد که جمعا می‌شود 4 امتیاز. پس ناخودآگاه و بدون اینکه حواستان باشد با این روش هم به صورت هدفمند پول خردهایتان را جمع می‌کنید و هم وارد یک قرعه‌کشی می‌شوید.

 

4- یادتان باشد انتقال وجه از طریق درگاه‌های بانکی شامل این رندباکس نمی‌شود. فقط اگر شارژ یا بسته اینترنتی بخرید یا قبض آب و برق و تلفن را بپردازید و یا اینکه در یک مغازه کارت بکشید می‌توانید پول خردهایتان را داخل صندوق بیاندازید و وارد بازی شوید. کارت به کارت یا انتقال وجه به هر شکل آن هیچ امتیازی ندارد.

 

5-از کجا می‌فهمید که وارد قرعه کشی شدید یا نه؟ ششمین گزینه در قسمت پروفایل اپلیکیشن بلو «بلوکلاب» نام دارد. هر میزان که امتیاز آورده باشید آنجا برایتان نوشته شده و اگر امتیازهای لازم را آورده باشید، یکی از گزینه‌های آن تیک می‌خورد.

 

6- هرچه امتیازهای بیشتری بگیرید، جایزه‌تان ارزشمندتر می‌شود. سطح اول قرعه‌کشی 50 میلیون، سطح دوم 100 و سومین سطح 200 میلیون تومان جایزه دارد. اگر 200 هزارامتیاز بیاورید وارد رقابت اول، یعنی جایزه 50 میلیون تومانی می‌شوید. اگر هزار امتیاز بیاورید وارد رقابت 100 میلیون تومانی می‌شوید. در نهایت برای جایزه 200 میلیون تومانی هم باید جزء کاربرانی باشید که تا روز قرعه‌کشی دو هزار امتیاز جمع کرده‌اند. حدس می‌زنید بیشتر از دو هزار امتیاز جمع کنید؟ چه بهتر. اگر بیشتر از دو هزار امتیاز دارید در هر سه سطح این رقابت می توانید شرکت کنید که شانس برنده‌ شدنتان را هم بیشتر می‌کند.

 

7- نگران نباشید اگر جایزه هم نبردید می‌توانید این پول خردها را از باکس یا همان قلک انتقال دهید به حساب اصلی‌تان. اینطور نه سیخ می‌سوزد و نه کباب. حتی اگر همین امروز خرید کنید و پول خرد آن را داخل بلوباکس بیاندازید، فردا می‌توانید این پول خرد شده را از قلک یا همان باکس به حسابتان انتقال دهید. این جشنواره برای قرعه‌‍کشی از بیستم اسفندماه شروع شده و تا 3/3/1403 ادامه دارد.

 

کدخبر: ۵۵۸۹۷۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر