کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۵۴۵۶
تاریخ خبر:

راهنما خرید تشک زست + نکات طلایی

راهنما خرید تشک زست + نکات طلایی

رپورتاژ آگهی| با یک حساب سر انگشتی می توان دریافت که همه ما تقریبا یک سوم از عمر خود را در خواب می گذرانیم بنابراین برای اینکه خوابی راحت و شیرین را تجربه کنیم، باید هنگام خرید تشک زست توجه و دقت کافی را داشته باشیم تا تشکی مناسب با شرایط جسمانی خود خریداری نمائیم.

برند تشک زست یک شرکت آلمانی می‌باشد که سالیان زیادی در زمینه طراحی و تولید تشک فعالیت دارد. این برند آلمانی در ایران نیز نمایندگی فعال دارد. شرکت تشک زست تمام تلاش خود را کرده تا تشک هایی با بهترین متریال روز دنیا و استاندارد جهانی تولید کند که حتی تا 20 سال هم گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد. بنابراین تشک زست، بهترین و آخرین تشکی که می خرید شعار این شرکت است!

پس با ما همراه باشید تا ضمن معرفی برندی مطرح و معتبر همچون برند تشک زست، انواع مختلف تشک زست را توضیح دهیم تا بتوانید خرید مطمئن و خوبی پیش رو داشته باشید.

قبل از انتخاب تشک زست و اقدام به خرید آن، نکات زیر را درنظر داشته باشید و به آنها پاسخ دهید :

سایز تشک زست باید چقدر باشد؟

اولین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید. سایز تشک زستی است که می خرید. هنگام انتخاب سایز تشک، ابتدا ابعاد اتاق خواب خود را مدنظر قرار دهید زیرا که خرید تشکی با ابعاد بزرگ، برای یک اتاق نسبتا کوچک به هیچ وجه انتخاب مناسبی نیست.

و بعد افرادی که میخواهند از تشک استفاده کنند را درنظر داشته باشید. اینکه زوج هستید و با همسرتان می خواهید از تشک استفاده کنید یا فقط خودتان می خواهید از تشک استفاده کنید.

نکته ی آخری که باید هنگام انتخاب سایز تشک زست درنظر داشته باشید، قد شما است. تشکی را خریداری کنید که در هنگام خواب زیر پاهایتان خالی نباشد. به طور متوسط تشک باید حداقل 15 سانت از قد شما بلند تر باشد.

حال توضیح می دهیم که ابعاد استاندارد انواع تشک زست چقدر است؟

  • تشک 200 * 90 سانتی‌متر : سایزاستاندارد تشک یک نفره است و برای افرادی با جثه متوسط و افرادی که فضای زیادی در اتاق خواب خود ندارند، مناسب است.
  • تشک 200 * 100 سانتی‌متر : این سایز تشک تقریبا سفارشی است و تشک یک نفره بزرگ محسوب می شود و برای افرادی با جثه درشت و افرادی که تمایل دارند هنگام خواب فضای بیشتری داشته باشند، مناسب است.
  • تشک 200 * 120 سانتی‌متر : به این سایز تشک، تشک یک و نیم نفره گفته می شود. تشک یک و نیم نفره برای افرادی با جثه درشت یا افرادی که می خواهند همراه فرزندشان بخوابند و افرادی که تمایل دارند هنگام خواب فضای بیشتری داشته باشند، مناسب است.
  • تشک  200 * 140 سانتی‌متر : به تشک سایز 140، تشک دونفره کوچک گفته می شوند. این سایز تشک برای زوج هایی که فضای کمی در اتاق خواب خود دارند مناسب است.
  • تشک 200 * 160 سانتی‌متر : سایزاستاندارد تشک دونفره است. این سایز تشک به تشک کوئین معروف است و برای تمامی زوج ها مناسب است.
  • تشک 200 * 180 سانتی‌متر : به این سایز تشک، تشک کینگ سایز گفته می شود و تشک دونفره بزرگ محسوب می شود. تشک کینگ سایز برای زوج هایی که فضای زیادی در اتاق خوابشان دارند یا می خواهند همراه فرزندشان بخوابند و زوج که تمایل دارند هنگام خواب فضای بیشتری داشته باشند، مناسب است.
  • تشک 200 * 200 سانتی‌متر : به این سایز تشک، تشک کالیفرنیا کینگ گفته می شود و تشک دونفره بزرگ محسوب می شود. تشک کالیفرنیا کینگ نیز مانند تشک کینگ برای زوج هایی که فضای زیادی در اتاق خوابشان دارند یا می خواهند همراه فرزندشان بخوابند و زوج که تمایل دارند هنگام خواب فضای بیشتری داشته باشند، مناسب است.

میزان نرمی و سفتی تشک زست چقدر باشد؟

میزان نرمی و سفتی تشک زست را باید باتوجه به شرایط جسمانی خود انتخاب کنید. برای مثال افرادی که دارای مشکلات کمر و ستون فقرات هستند باید تشکی که تهیه می کنند تقریبا سفت باشد. برای راهنمایی بیشتر انواع تشک زست را معرفی می کنیم و توضیح می دهیم هریک از انواع برای چه افرادی مناسب است.

تشک طبی زست

تشک طبی زست، تشک هایی هستند که معمولا با نام تشک ارتوپدیک یا مدیکال هم شناخته می شوند و برای افرادی که مشکلات ستون فقرات، دیسک کمر و کمردرد دارند مناسب است. در تولید این نوع تشک ها از فنر استفاده نشده است و معمولا از فوم و اسفنج استفاده شده است. ساختار تشک طبی به گونه ای است که هنگام خواب بتواند از بدن و ستون فقرات شما به خوبی محافظت کند، این نوع تشک ها میزان نرمی و سفتی ایده آلی دارند که هر فرد با هر عادت خوابی که داشته باشد به شکل بدن درآمده و خواب راحتی را برای شما فراهم می کند. سفتی و نرمی تشک های طبی اینطور نیس که بیش از حد نرم باشد که فرد را در خود غرق کند و نه آنقدر سفت که فرد بعد از خواب در طول روز احساس درد در تمام نقاط بدن خود داشته باشد. تشک طبی با خاصیت های فراوانی که دارند باعث شده است که بسیاری از متخصصان ارتوپد این تشک را به بیماران خود معرفی کنند. تشک های طبی زست در 3 مدل مختلف زیر تولید می شوند که به ترتیب کیفیت بصورت زیر می باشند:

  1. تشک زست اسلیپ پلاس
  2. تشک زست اسلیپ رست
  3. تشک زست اویستر مدیکال

راهنما خرید تشک زست + نکات طلایی - تصویر 1

تشک فنر منفصل زست

تشک فنر منفصل زست از جدید ترین تشک های موجود در بازار می باشد که ساختار این نوع تشک ها به گونه ای است که فنرها به صورت جداگانه در پاکت های مخصوص قرار گرفته اند. بنابراین مستقل بودن فنر ها باعث متمایز شدن این نوع تشک شده است. تشک فنر منفصل زست نسبت به تشک طبی نرم تر می باشد و برای افرادی که کمردرد ندارند یا کمردرد خفیف دارند مناسب است. تشک فنر منفصل زست لرزش و ارتعاش را به قسمت های دیگر منتقل نمی کند و باعث بالا رفتن کیفیت تشک می شود. تشک فنر منفصل نسبت به تشک های طبی و تشک های فنر متصل ارتفاع و گارانتی بیشتری دارند. در صورتی که قصد خرید تشک دو نفره دارید پیشنهاد ما به شما تشک فنر منفصل زست می باشد. تشک های فنر منفصل زست در 11 مدل مختلف زیر تولید می شوند که به ترتیب کیفیت بصورت زیر می باشند:

  1. تشک زست والدروف
  2. تشک زست میراژ
  3. تشک زست لوسیانا
  4. تشک زست سیگنیچر
  5. تشک زست ریجنسی
  6. تشک زست اوشن
  7. تشک زست ارتوپدیک
  8. تشک زست کلایمکس
  9. تشک زست کامفورت
  10. تشک زست اویستر
  11. تشک زست ارگافلکس

راهنما خرید تشک زست + نکات طلایی - تصویر 2

تشک فنر متصل زست 

یکی از قدیمی ترین و مقرون به صرفه ترین نوع تشک های موجود در بازار تشک فنر متصل زست است. تشک فنر متصل زست سطح نسبتا نرمی دارد و برای افرادی که کمردرد و مشکلی ندارند، مناسب است. در تشک فنر متصل، تمامی فنرها در سر تا سر تشک به هم متصل هستند بنابراین هیچ یک از فنرها به صورت مستقل عمل نمی کنند و عملکرد هر فنر بر فنرهای دیگر تاثیر می گذارد ، به همین دلیل در این نوع تشک ها انتقال ارتعاش و لرزش از یک سطح به سطح های دیگر تشک انتقال می یابد. تشک هایی با این نوع ساختار بیشتر برای تشک های یک نفره توصیه می شود. تشک های فنر متصل زست در 4 مدل مختلف زیر تولید می شوند که به ترتیب کیفیت بصورت زیر می باشند:

  1. تشک زست فایوزد
  2. تشک زست مارول
  3. تشک زست موناکو
  4. تشک زست نایت دریم

راهنما خرید تشک زست + نکات طلایی - تصویر 3

میزان نرمی و سفتی تشک زست، به وزن شخصی که از تشک استفاده می کند نیز بستگی دارد. یک شخص هرچه وزن بالاتری داشته باشد، تشک برای آن شخص نرم تر و هرچه وزن پایین تری داشته باشد، تشک برای آن شخص سفت تر خواهد بود. در نتیجه اگر وزن بالایی دارید، بهتر است تشکی با رده بندی بالاتر انتخاب کنید که تحمل وزن بالاتر و میزان نرمی و سفتی متعادلی داشته باشد.

میزان بودجه ­‌تان برای خرید تشک زست چقدر است؟

همه ما دوست داریم بر روی بهترین تشک همراه با ویژگی‌های متنوع استراحت کنیم. یکی از بهترین ویژگی های تشک زست این است که تنوع بالایی در مدل و قیمت تشک دارد تا هر شخص بتواند با هر توان مالی تشک زست مورد نظر خود را بخرد.

اما هرچه کیفیت تشک زست بالاتر باشد، به نسبت قیمت بالاتری نیز خواهد داشت. درنتیجه هنگام خرید تشک زست، میزان بودجه ای که برای این کار اختصاص داده اید را درنظر داشته باشید. البته انتخاب تشکی ایده‌آل که قیمت آن کمی بیشتر از بودجه شما است، قطعا در طولانی مدت به سود شما خواهد بود.

خرید تشک زست با بیشترین تخفیف، ارسال رایگان و پرداخت درب منزل در فروشگاه خوابکو

راه های ارتباطی جهت خرید تشک زست

شما مشتریان عزیز می توانید با مراجعه به سایت خوابکو  خرید تشک زست خود را ثبت و در کمترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید. جهت کسب اطلاعات و دریافت مشاوره رایگان هم اکنون با کارشناسان ما در تماس باشید:

  • شماره تماس: 02128422926
  • شماره تماس: 09981538051
  • شماره تماس: 09013976767
  • شماره تماس: 09120696529
  • آدرس سایت: khabco.com

این راهنمای خرید تشک زست و توجه به نکات طلایی ذکر شده در آن، می‌تواند کمک کند تا شما انتظارات خود از یک تشک خوب و راحت را بدانید و متناسب با آن نیازها، به دنبال مدل مناسب باشید.

 

کدخبر: ۵۵۵۴۵۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر