کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۴۵۶۹
تاریخ خبر:

بهترین شیرآلات ایرانی را بشناسید

رپورتاژ آگهی| برای خریداری بهترین شیرآلات ایرانی، باید علاوه‌ بر ظاهر نکات مهمی را نیز در نظر داشته باشید تا بتوانید سالیان سال از آن محصول استفاده کنید. بهترین شیرآلات بایستی کیفیت بدنه مطلوبی داشته باشند و پس از گذشت چند ماه زنگ نزنند. همچنین طراحی جذاب و منحصربه‌فرد نیز همانند جنس تأثیر بسیار زیادی دارد. آبکاری باکیفیت برای از بین نرفتن رنگ پس از چند مدت استفاده، تنوع در سبک و رنگ متناسب با فضای مورد نظر، کیفیت قطعات و ... نیز بایستی مورد توجه قرار گیرد.

 

در واقع توجه به موارد مختلف می‌تواند انتخابی ایده‌آل را برای شما به ارمغان آورد تا فضایی شیک و متناسب با سبک آشپزخانه و یا سرویس بهداشتی خود داشته باشید. ما در ادامه نکات مهم برای خرید شیرآلات را آورده‌ایم، اگر قصد خرید این محصول مهم و کاربردی را دارید ما را همراهی کنید.

 

بهترین شیرآلات ایرانی

 

تمام برندهای محبوب ایرانی با مقاومت و استحکام بالا و موارد اولیه فوق‌العاده‌ای تولید می‌شوند تا در مدت زمان طولانی دچار زنگ‌زدگی و یا پوسیدگی نشوند. در طرح‌های منتخب ایرانی شما می‌توانید ظاهری بی‌نظیر را مشاهده کنید که در طیف گسترده‌ای از طرح‌ها ارائه می‌شوند تا هر فردی بتواند مطابق با دکوراسیون و سبک منزل خود گزینه مناسبی را خریداری کند.

 

اغلب قطعات فنی استفاده شده در ساخت شیرآلات برند ایرانی از کشورهای اروپایی وارد می‌شوند و به همین دلیل کیفیت مطلوبی داشته و بسیار مقاوم هستند. علاوه‌ بر موارد گفته شده، شیرآلات برندهای ایرانی دارای قیمت‌های بسیار مناسبی بوده و به همین دلیل اکثر افرادی که به تازگی اقدام به ساخت ساختمان و یا تعویض شیرآلات کرده‌اند، برندهای ایرانی با کیفیت را ترجیح می‌دهند.

 

انواع شیرآلات

 

شیرآلات متنوعی برای قسمت‌های مختلف خانه و شرکت‌ها طراحی می‌شوند که هر کدام در انواع و مدل‌های گوناگونی تولید شده‌اند تا نیازهای متفاوتی را برآورده کنند. شما می‌توانید شیرآلات را در سه دسته زیر انتخاب کرده و سپس خریداری کنید. توجه داشته باشید که هر کدام از این گروه‌ها شامل انواع مختلفی هستند و در هنگام خرید بایستی آشنایی کاملی را نسبت به آن‌ها داشته باشید.

 

شیرآلات آشپزخانه: شیرآلاتی که روی سینک ظرفشویی و دیوار نصب می‌شود و توسط جریان شهری کنترل شده و می‌توان از طریق آن ظرف، مواد خوراکی و ... را شستشو داد، شیرآلات مخصوص آشپزخانه است که از نظر نصب به چند گروه تقسیم‌بندی می‌شوند. دیواری (روی دیوار و بالای سینک قرار دارد)، ایستاده (به شکلی مستقیم روی سینک قرار گرفته است) و اتصال روی کابینت که جلوه بسیار شیکی دارد.

 

شیرآلات حمام: حمام به ‌عنوان یکی از مهم‌ترین قسمت‌های خانه لازم است دارای شیرآلات با کیفیت باشد تا بتوانید مدت زمان طولانی از آن‌ها استفاده کنید. همچنین فضای حمام در روحیه افراد خانه بسیار موثر است؛ از این ‌رو توصیه می‌شود به ظاهر شیرآلاتی که تهیه می‌کنید نیز توجه داشته باشید. امروزه انواع مختلف شیرآلات حمام بر اساس نیاز، سبک دکوراسیون و بودجه شما تولید می‌شوند و شما می‌توانید شیر حمام سنتی (برای افراد نوستالژی پسند)، شیر توکار (برای منازلی که با سبک مدرن دیزاین شده‌اند)، شیر دو پایه (متداول‌ترین نوع شیر که به صورت تک اهرم و دو اهرم وجود دارد و کنترل راحتی در جریان آب فراهم می‌کند)، شیرآلات سه تکه‌ای (این نوع از شیرآلات در حمام‌های مدرن و شیک استفاده می‌شوند و به شکلی جداگانه روی دیوار و یا لبه وان نصب شده و سر دوش و شلنگ مجزایی دارند) و ... را با توجه به سلیقه خود خریداری کنید.

بهترین شیرآلات ایرانی را بشناسید (رپورتاژ) - تصویر 1

 

شیرآلات دستشویی: یکی دیگر از مهم‌ترین شیرآلاتی که در خانه، اداره، شرکت و سایر سازمان‌های دولتی و خصوصی مورد استفاده قرار می‌گیرد، شیرآلات دستشویی بوده که به صورت ایستاده، دیواری، چشمی (کاربرد این نوع از شیرآلات در مکان‌های عمومی و پاساژهای بزرگ است)، پدالی، شیرآلات مخصوص سیفون و شیر روشویی هستند و شما می‌توانید متناسب با سلیقه خود و در نظر گرفتن هماهنگی بین وسیله‌های دیگر انتخاب مناسبی داشته باشید.

 

بهترین برندهای شیرآلات ایرانی

 

خوشبختانه در طی سال‌های گذشته تولیدات داخلی شیرآلات، پیشرفت بسیار زیادی داشته و محصولاتی با کیفیت با قیمت‌های مناسب در بازار عرضه شده است تا همه افراد بتوانند شیرآلات خانه خود را با به‌روزترین محصولات تعویض کنند و محیطی شیک و مدرن یا کلاسیک و مجلل را در محیط‌های مختلف خانه مانند آشپزخانه و یا سرویس بهداشتی و حمام ایجاد کنند.

 

شما می‌توانید انواع شیرآلات آشپزخانه، شیرآلات حمام، دستشویی و روشویی را در برندهای محبوب شودر، یونیکا پلاس، هودین، تابان، کیان و ... در مدل‌های مختلف انتخاب کنید. به‌ عنوان مثال شما می‌توانید شیر آشپزخانه دو منظوره، فنری، ساده، شاوری و دیواری از برندهای شودر، هودین و راسان را با کیفیت بسیار بالایی خریداری کرده و علاوه ‌بر ایجاد فضایی منحصربه‌فرد و متناسب با دکوراسیون از طول عمر بالا آن‌ها نیز لذت ببرید.

بهترین شیرآلات ایرانی را بشناسید (رپورتاژ) - تصویر 2

 

برندهای باکیفیت ایرانی که در بالا معرفی شد تمام شیرآلات حمام را با ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای مانند ثبات رنگ، قیمت مناسب و اقتصادی، مقاومت و استحکام بالا تولید می‌کنند تا کاربران بتوانند از بین طیف گسترده‌ای از محصولات و مدل‌های مختلف انتخابی مناسب داشته باشند. شیرآلات توالت نیز در انواع مختلفی با تضمین ثبات رنگ در برندهای بی‌نظیر راسان، هودین، شودر و ... به صورت اهرمی و ساده تولید می‌شوند تا به راحتی بتوانید دما و مقدار آب را کنترل کنید و در نهایت شیرآلاتی متناسب با فضای خانه خود خریداری کرده و در صورت معیوب بودن با استفاده از گارانتی معتبر شیرآلات خود را تعمیر کنید.

 

برای خرید بهترین شیرآلات ایرانی به کجا مراجعه کنیم؟

 

برای داشتن خریدی مطمئن لازم است به دنبال فروشگاه‌های معتبر باشید تا تمام محصولات را با گارانتی معتبر خریداری کنید. کالا شهر یکی از بزرگ‌ترین مراکز فروش محصولات آشپزخانه و انواع شیرآلات بوده که توانسته است با سابقه‌ای طولانی در زمینه فروش محصولاتی اورجینال و باکیفیت رضایت مشتریان را به همراه داشته باشد. در این فروشگاه انواع شیرآلات سرویس بهداشتی و آشپزخانه در تنوع بی‌نظیری ارائه می‌شوند و به دلیل پخش مستقیم و بدون واسطه، این محصولات قیمت‌هایی بسیار مناسب دارند.

 

شما می‌توانید انواع شیرآلات را در رنگ و مدل‌های مختلف با در نظر داشتن دکوراسیون و سبک خانه خود انتخاب کنید و با پرداخت هزینه مناسب در خانه‌های خود به کار ببرید. در کالاشهر گلچینی از بهترین شیرآلات ایرانی ارائه شده است تا همه نیازها و سلیقه‌ها را در بر گیرد تا در نهایت بتوانید تجربه خریدی ایده‌آل را به دست آورید.

 

کدخبر: ۵۵۴۵۶۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر