کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۴۴۴۵
تاریخ خبر:

دستگیره درب ضد سرقت خوب

دستگیره درب ضد سرقت خوب

امنیت خانه، یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید در هنگام احداث ساختمان مورد توجه قرار گیرد. نوع درب و همچنین دستگیره آن، این امر را تضمین می‌کند. درب ضد سرقت برای افزایش امنیت هر مکانی استفاده می‌شود و جنس آن اغلب از فولاد و یا چوب با ضخامت بیشتر است.

 

در این مقاله می‌خواهیم در ارتباط با دستگیره درب ضد سرقت خوب صحبت کنیم. پس اگر شما هم جزو کسانی هستید که قصد دارید دستگیره درب را تعویض کنید تا درب ورودی امنیت بیشتری پیدا کند، یا در حال ساخت خانه‌ای هستید و نمی‌دانید چه نوع دستگیره‌ای برای درب ورودی مناسب است، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

 

دستگیره درب ضد سرقت چیست؟

 

دستگیره درب ضد سرقت انواعی از دستگیره‌ها هستند که بر روی درب ضد سرقت نصب می‌شوند. این دستگیره‌ها از مصالح مختلفی مانند آلومینیوم، فولاد و یا آهن ساخته می‌شوند. این محصولات باعث افزایش امنیت درب می‌شود. علاوه بر این،‌ طراحی لوکس دستگیره‌ درب ضد سرقت، زیبایی چشمگیری را برای واحد شما به ارمغان می‌آورد.

 

چرا خرید دستگیره درب ضد سرقت خوب حائز اهمیت است؟

 

درب ورودی به ‌عنوان اولین مسیر ورود به هر نوع محیط و مکانی از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر کسی قصد داشته باشد خانه یا محیط کار را امن‌تر کند، باید ابتدا تمرکز خود را بر روی درب‌های ورودی بگذارد و آن‌ها را ارتقا دهد.

 

درب‌های ضد سرقت که استفاده از آن‌ها رایج‌تر از قبل شده، بهترین راه برای افزایش امنیت ورودی ساختمان‌ها هستند. در هر مکانی، علاوه بر جنس و نوع درب، دستگیره آن نیز باید ارتقا داده شود. امروزه انواع دستگیره‌های درب ضد سرقت به بازار عرضه شده‌اند. شاید شما هم در هنگام خرید با وجود تنوع بالای کالا و تولیدات متفاوت،‌ کمی گیج شوید؛ بنابراین بهتر است پیش از خرید دستگیره، ‌کمی تحقیق کنید.

 

انواع دستگیره‌های درب ضد سرقت

 

دستگیره‌هایی که بر روی درب ضد سرقت نصب می‌شوند،‌ انواع و اشکال متنوعی دارند. دستگیره درب ضد سرقت خوب از مصالحی با مقاومت و استحکام بالا ساخته می‌شود. دستگیره توپی،‌ دستگیره ثابت، دستگیره متحرک و دستگیره دیجیتال از جمله انواع دستگیره‌های درب ضد سرقت هستند که رنگ هرکدام بسته به سلیقه خریدار می‌تواند متفاوت باشد.

 

دستگیره توپی

 

دستگیره درب ضد سرقت خوب - تصویر 2

 

دستگیره توپی یکی از انواع دستگیره‌هایی است که می‌تواند روی این درب نصب شود. همان‌طور که از نام ایآن نیز پیداست،‌ ظاهرش به شکل توپ پر است. جنس این نوع از دستگیره‌های درب ضد سرقت می‌تواند از فلز،‌ سرامیک و یا شیشه باشد.

 

دستگیره ثابت، دستگیره درب ضد سرقت خوب

 

دستگیره ثابت یکی از ساده‌ترین انواع دستگیره‌های درب ضد سرقت است و اغلب برای درب ورودی ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. اکثر این دستگیره‌ها به گونه‌ای هستند که از داخل با کلید قفل شده و امکان باز شدن درب از بیرون را محدود می‌کنند.

 

دستگیره متحرک

 

همان‌طور که از نام این دستگیره پیداست،‌ به سادگی با فشار دست پایین رفته و باز می‌شوند. این دستگیره‌ها اغلب برای درب‌های ضد سرقت فضاهای داخلی استفاده می‌شوند. زیرا از هر دو طرف قابلیت باز و بسته شدن دارند.

 

دستگیره دیجیتال

 

یکی از بهترین و مدرن‌ترین دستگیره درب‌های ضد سرقت، دستگیره دیجیتال است که با نام دستگیره هوشمند نیز شناخته می‌شود. این نوع دستگیره‌ها امنیت بیشتری نسبت به سایر دستگیره‌های درب ضد سرقت دارند. دستگیره‌های دیجیتال انواع مختلفی دارند و تقریباً در همه مکان‌ها قابل استفاده هستند. از آنجایی که استفاده از دستگیره‌های دیجیتال یا هوشمند به دلیل امنیت بالا، نسبت به سایر مدل‌ها رواج بیشتری پیدا کرده است،‌ در ادامه برخی از انواع این دستگیره درب ضد سرقت خوب را معرفی می‌کنیم.

 

انواع دستگیره دیجیتال

 

دستگیره درب ضد سرقت خوب - تصویر 3

 

دستگیره دیجیتال کارتی

 

یکی از قدیمی‌ترین انواع دستگیره‌های دیجیتال که بیشتر ما آن‌ها را دیده‌ایم، دستگیره هوشمند کارتی است. این نوع دستگیره‌ها تنها با کارت هوشمند مخصوص، باز می‌شوند. کاربرد دستگیره دیجیتال کارتی بیشتر در هتل‌‌هاست؛ با این حال در موارد دیگری مانند کمدهای اختصاصی سالن‌های ورزشی نیز استفاده می‌شود.

 

دستگیره دیجیتال رمزی

 

نوع دیگری از دستگیره‌های هوشمند یا دیجیتال، دستگیره رمزی است. برای استفاده از این دستگیره‌ها باید رمز عبور مشخصی برای آن تعریف شود تا هر کسی که قصد ورود به محیط را دارد، رمز را وارد کرده و در صورت صحیح بودن آن، بتواند وارد محیط شود. برخی از دستگیره‌ها قابلیت ثبت چند رمز را دارند.

 

دستگیره دیجیتال تشخیص چهره یا اثر انگشت

 

مدل دیگری که امنیت هر محیطی را تضمین می‌کند، دستگیره دیجیتالی است که با ثبت چهره یا اثر انگشت افراد در حافظه،‌ به آن‌ها اجازه ورود می‌دهد. سنسورهای نصب شده در این دستگیره‌ها، حساسیت بالایی به تشخیص اثر انگشت یا چهره دارند و به همین دلیل امکان بروز اشتباه در تشخیص آن‌ها بسیار کم است.

 

برندهای معروف تولیدکننده دستگیره‌های دیجیتال

 

همان‌طور که گفته شد، امروزه استفاده از دستگیره‌های دیجیتال درب ضد سرقت نسبت به سایر دستگیره‌ها رواج بیشتری پیدا کرده است. از این رو، ‌شرکت‌های مختلفی آن را تولید می‌کنند. برخی از برندهای ایرانی و خارجی در تولید این محصولات مطرح هستند. در ادامه یکی از بهترین برندهای فعال در زمینه تولید و توزیع دستگیره دیجیتال را به عنوان تولیدکننده دستگیره درب ضد سرقت خوب معرفی می‌کنیم:

 

دستگیره هوشمند تنسر لاک

 

تنسر لاک از اولین شرکت‌های تولیدکننده دستگیره هوشمند برای درب ضد سرقت است. می‌توان گفت بهترین و باکیفیت‌ترین دستگیره هوشمند ایرانی را این شرکت تولید می‌کند. قیمت مناسب دستگیره‌های این برند، دلیل دیگر محبوبیت آن است.

 

دستگیره‌های هوشمند تنسر لاک از متریال مقاومی چون فلز زینک ساخته شده و بر روی آن‌ها لایه‌ای ضد خش وجود دارد که کارایی و زیبایی آن را در طول زمان حفظ می‌کند. برخی از ویژگی‌های دستگیره هوشمند تنسر لاک از قرار زیر است:

 

  • امکان کنترل از راه دور: با نصب نرم‌افزارهای مربوطه، می‌توانید قفل هوشمند را از راه دور و به وسیله تلفن همراه خود کنترل کنید.
  • آسان بودن استفاده از این دستگیره هوشمند: برای استفاده از دستگیره هوشمند تنسر لاک نیازی نیست دانش زیادی در ارتباط با تکنولوژی داشته باشید. رابط کاربری این محصول کاملا کاربرپسند بوده و استفاده از آن آسان است.
  • ظاهر زیبا: در دستگیره‌های هوشمند تنسر لاک، علاوه بر توجه به کارایی، ‌به ظاهر زیبا نیز توجه شده است. تنوع بالای مدل‌ها، دست شما را برای انتخاب باز گذاشته است.
  • شخصی‌سازی به‌وسیله کاربر: یکی از ویژگی‌های این محصول که نزد کاربران آن بسیار محبوب است، امکان شخصی‌سازی منوی این دستگیره و تنظیمات است.
  •  

کلام پایانی

 

امروزه درب‌های ضد سرقت به عنوان یکی از راه‌های افزایش امنیت منازل و مکان‌ها شناخته می‌شود. نکته‌ای که در استفاده از این درب‌ها حائز اهمیت است، دستگیره‌ای است که بر روی آن نصب می‌شود. یکی از بهترین و جدیدترین دستگیره‌ها،‌ دستگیره دیجیتال است که قابلیت‌های متنوعی دارد.

 

در این مقاله در ارتباط با دستگیره‌های مختلف درب ضد سرقت، به خصوص دستگیره هوشمند به عنوان یک نمونه خوب صحبت کردیم. در انتها نیز به معرفی یک برند شناخته شده و مطرح در زمینه تولید دستگیره‌های هوشمند پرداختیم. همچنین ویژگی‌های دستگیره هوشمند برند تنسر لاک را به عنوان بهترین برند ایرانی، ‌برشمردیم. امیدواریم که این راهنما در انتخاب بهترین محصول برای درب ورودی منزل و تامین امنیت محیط به شما کمک کرده باشد.

 

 

 

کدخبر: ۵۵۴۴۴۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر