کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۶۶۶۹
تاریخ خبر:

کالباس، خامه و صابون گلنار | ۱۰ کالای پرفروش هفته دیجی کالا

کالباس، خامه و صابون گلنار |  10 کالای پرفروش هفته دیجی کالا

حضور همیشگی گوشی نوکیا در خرید آنلاین مشتری‌ها

هفت صبح| بررسی کالاهای پرفروش هفته گذشته دیجی‌کالا نشان می‌دهد، اول مهر نقش پررنگی در خرید آنلاین مشتری‌ها داشته، البته با این حال نتوانسته خوراکی‌ها و همچنین صابون گلنار را شکست بدهد. یکی از نکات جالب این لیست، حضور همیشگی گوشی نوکیاست که همیشه یکی از رتبه‌های پنجم تا هفتم را به خود اختصاص می‌دهد. این گوشی فقط به درد تماس گرفتن و پیامک زدن می‌خورد و قیمت آن نیز زیر یک میلیون تومان است، همین قیمت پایین باعث شده خیلی از کسانی که به گوشی دوم نیاز دارند که آنتن دهی خوبی داشته باشد و از همه مهمتر چند روز شارژ داشته باشد، سراغ این گوشی بروند.

 

اولین کالای پرفروش هفته پیش، کالباس 90 درصد گوشت مرغ مهیا پروتئین‌، 250 گرمی است که با قیمت 75هزار تومان فروخته می‌شود، اما با تخفیف قیمت این محصول حدود 45هزار تومان شده. مقایسه قیمت تخفیف خورده این محصول با دیگر محصولات موجود در بازار  نشان می‌دهد، استقبال از این کالباس 45هزار تومانی بی‌دلیل نیست. دومین کالای پرفروش این پلتفرم آنلاین نیز خامه صباح، 200‌میلی لیتری است که با قیمت 33هزار تومان به فروش می‌رسد.

 

شاید یکی از دلایل پرفروش شدن این کالا به کم شدن عرضه خامه و کره در سوپرمارکت‌ها ربط داشته باشد. صابون گلنار مدل روغن نارگیل، بسته 6 عددی در رتبه سوم کالاهای پرفروش قرار دارد. افزایش قیمت محصولات شوینده و به خصوص شوینده‌های خارجی، شاید دلیل محبوبیت این صابون باشد که یک بسته شش عددی آن با قیمت 88هزار تومان فروخته می‌شود. چون در حال حاضر قیمت یک بسته صابون لوکس حدود 180هزار تومان است، یک عدد صابون داو با قیمت 53هزار تومان فروخته می‌شود و یک بسته صابون چهار عددی دورو با قیمت 150هزار تومان به فروش می‌رسد.

 

دفتر مشق مدل ایفل بسته 5 عددی نیز چهارمین کالای پرفروش این لیست است. این بسته شامل پنج دفتر 50برگی است که با صحافی سیمی از نوع عمودی و با رنگ‌های مشکی، قرمز، زرد، آبی، سبز، صورتی، نارنجی، خاکستری و یاسی عرضه می‌شود. قیمت این پنج دفتر حدود 90هزار تومان است. متوسط قیمت دفتر مشق 50 تا 60برگی در بازار حدود 35هزار تومان تا 65هزار تومان است.

 

معضل پیدا نشدن شکر در سوپرمارکت‌ها مشتری‌ها را به سمت فروشگاه‌های آنلاین سوق داده، برای همین شکر سفید الماس دانه یک کیلوگرمی هم جزو کالاهای پرفروش قرار دارد و مقام پنجم کالاهای پرفروش هفته را به خود اختصاص داده است. یک بسته شکر حدود 49هزار تومان قیمت دارد، ولی با تخفیف دیجی کالا با قیمت حدود 46هزارتومان به فروش می‌رسد. دوغ گازدار آبعلی، 250 میلی لیتری هم گویا فروش خوبی دارد و در مقام ششم کالاهای پرطرفدار ایستاده است.

 

 قیمت یک شیشه دوغ آبعلی 20هزار تومان است، اما قطعا کسی که خرید آنلاین انجام می‌دهد، یک عدد دوغ سفارش نمی‌دهد. بعد از دوغ، گویا هفته گذشته تعداد کسانی که گوشی مدل 105 2023 دو سیم‌‌کارت، مونتاژ ایران تحت لیسانس نوکیا را خریده‌اند، زیاد بوده، چون این گوشی ساده و کلاسیک را تا رتبه هفتم کالاهای پرفروش هفته بالا برده است. این گوشی با رنگ فیروزه‌ای به بازار عرضه شده و مجهز به صفحه‌نمایش 1.8 اینچ با رزولوشن 120×160 پیکسل رنگی است .

 

این گوشی دوربین سلفی و دوربین اصلی ندارد و فقط برای تماس گرفتن و پیامک فرستادن استفاده می‌شود. باتری این گوشی با  میزان ظرفیت هزار میلی‌آمپر‌ساعت  باعث شده تا به ازای هر بار شارژ صددرصدی، توانایی ارائه زمان آماده به‌کار بالایی را داشته باشد و با یک بار شارژ، تا چند روز نیاز به شارژ دوباره نداشته باشید. قیمت این گوشی حدود 825هزار تومان است تا گران قیمت‌ترین کالای این لیست باشد. چسب نواری جانسون مدل J18 عرض 1.8 سانتی متر، بسته 2 عددی در رده هشتم کالاهای پرفروش هفته از دیجی کالا قرار دارد.

 

شروع مدرسه‌ها و جلد کردن دفتر و کتاب بچه‌ها، فروش چسب نواری را آنقدر بالا برده که در گروه کالاهای پرفروش قرار بگیرد. قیمت یک حلقه چسب نواری حدود 21 هزار تومان است. پنیر سفید ایرانی پگاه، 400 گرم که جزو ارزانترین و پرفروش‌ترین پنیرهای صبحانه سوپرمارکت‌ها به حساب می‌آید، نیز مقام نهم پرفروش‌ها را به خود اختصاص داده است.

 

شاید این موضوع هم به اول مهر و شروع مدرسه ها ربط داشته باشد، لقمه نان و پنیر و صبحانه هول هولکی می‌تواند، دلیل پرفروش شدن این محصول باشد. با این اوصاف یک قوطی پنیر صبحانه 400گرمی پگاه با قیمت 44هزار و 400تومان فروخته می‌شود. پوشک بچه هانیز سایز 6، بسته 24 عددی دهمین کالای پرفروش در هفته گذشته است. این محصول با قیمت 219هزار تومان فروخته می‌شود تا بعد از گوشی نوکیا 825هزار تومانی، دومین محصول گران قیمت این لیست باشد

 

کدخبر: ۵۶۶۶۶۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر