کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۱۹۵۲
تاریخ خبر:

هجوم مردم برای خرید ربع‌سکه + جزئیات

هجوم مردم برای خرید ربع‌سکه + جزئیات

تاکنون ۱۳ حراج برگزار شده و جمعا ۲۲۴ هزار و ۷۵۹ قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان تخصیص داده شده است

سخنگوی مرکز مبادله گفت: حداکثر حجم سفارش و خرید از مرکز مبادله برای هر متقاضی مجموعا ۵ قطعه سکه است. اصغر بالسینی گفت: چهاردهمین جلسه حراج سکه طلا فردا دوشنبه ۱۱ تیرماه، از طریق سامانه معاملات مرکز مبادله ارز و طلا به آدرس اینترنتی market.ice.ir برگزار می‌شود که شروع جلسه حراج راس ساعت ۱۲ است و بازه ثبت سفارش هم از ساعت ۱۲ الی ۱۵ خواهد بود.

 

این مقام مسئول می‌گوید: حداکثر حجم سفارش و خرید برای هر متقاضی مجموعا ۵ قطعه سکه است؛ به نحوی که می‌توان ۵ قطعه ربع سکه یا ۵ قطعه نیم سکه یا ۵ قطعه تمام سکه و یا ترکیبی از هر سه شامل تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه باشد که جمع هر سه باهم نباید بیش از ۵ قطعه باشد.

 

او افزود: متقاضیان دقت داشته باشند که در هر سفارش خود از انواع سکه، صرفا می‌توانند یک سفارش فعال داشته باشند به این معنی که متقاضیان برای ثبت سفارش خرید هر نوع قطعه سکه، فقط یکبار می‌توانند تعیین قیمت و تعیین تعداد سکه را انجام دهند.

 

بالسینی همچنین اظهار کرد: تاکنون در مجموع ۱۳ حراج برگزار شده جمعا ۲۲۴ هزار و ۷۵۹ قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان حراج تخصیص داده شده است. سهم ربع سکه از این حجم تخصیص ۱۳۳ هزار و ۵۹۵ قطعه، نیم سکه ۲۵ هزار و ۹۶۶ قطعه و تمام سکه ۶۵ هزار و ۱۹۸ قطعه است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
کدخبر: ۵۶۱۹۵۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر