کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۱۸۳۸
تاریخ خبر:

معرفی ۱۵ یخچال ساید بای ساید ساخت ایران با قیمت مناسب

معرفی 15 یخچال ساید بای ساید ساخت ایران با قیمت مناسب

 

زمانی که برای خرید یخچال فریزر جدید به فروشگاه‌های بزرگ مراجعه کنید یا در پلتفرم‌های آنلاین به دنبال محصول مورد نظر خود بگردید، یخچال ساید با ساید، جذاب‌ترین گزینه به نظر می‌رسد. خوشبختانه در میان برندهای ایرانی، یخچال‌های ساید بای ساید بسیار متنوعی وجود دارند و شاید همین موضوع انتخاب از میان این مدل‌ها را تا حدود زیادی پیچیده و سخت کرده است. در این مطلب به دنبال آن هستیم که به بررسی 15 مدل یخچال ساید بای ساید ساخت ایران با قیمت مناسب بپردازیم.

ارزان‌ترین یخچال‌های ساید بای ساید ایرانی

از جمله ارزان‌ترین یخچال‌های ساید با ساید ایرانی می‌توانیم موارد زیر را نام ببریم:

یخچال و فریزر ساید بای ساید 20 فوت ایکس ویژن مدل TS551-AWD/TS551-ASD

یخچال فریزر مدل TS551-AWD/TS551-ASD دارای قابلیت‌هایی مانند عملکرد ویژه کاهش مصرف در زمان (Holiday)، امکان سرمایش سریع در یخچال (Quick Cooling) و فناوری انجماد سریع- Super freezing محفظه Fresh Box جهت تازه ماندن مواد غذایی است.

یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت ایکس ویژن مدل TS552-AWD/ASD

یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت ایکس ویژن مدل TS552-AWD/ASD، سیستم گردش هوای چندگانه و دو کشوی جداگانه برای تازه نگه داشتن سبزیجات و میوه دارد.

یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت جی پلاس مدل GSS-P7525BS

یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت جی پلاس مدل GSS-P7525BS، محصولی شیک و جادار است که برای خانواده‌های بزرگ یا کسانی که فضای ذخیره‌سازی زیادی نیاز دارند، عالی است.

یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت جی پلاس مدل GSS-P7525W

یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت جی پلاس مدل GSS-P7525W با ظاهری شیک و مدرن و کارایی مطلوب، یکی از محصولات درجه یک در این گروه به‌شمار می‌آید.

یخچال و فریزر ساید بای ساید 30 فوت ایکس ویژن مدل TS665-AWD/ASD

یخچال و فریزر ساید بای ساید 30 فوت ایکس ویژن مدل TS665-AWD/ASD، بسیار جادار است و طراحی شیک و مدرنی دارد. این محصول ویژگی‌های یک یخچال و فریزر امروزی را در سطح رقبای خارجی خود ارائه می‌دهد.

یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت ایکس ویژن مدل TF540

یخچال و فریزر 28 فوتی برند ایکس ویژن مدل TF540، محصولی جادار و شیک است که برای خانواده‌های بزرگ کافی به نظر می‌رسد. این محصول به سیستم خنک‌کنندگی سریع و همین‌طور ضدبرفک اتوماتیک مجهز شده است.

آیا یخچال ساید بای ساید ایکس ویژن دارای کیفیت مناسب است؟

یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت جی پلاس مدل GSS-P7423BG

قفسه‌های قابل تنظیم در یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت جی پلاس مدل GSS-P7423BG به شما این امکان را می‌دهند که فضای ذخیره‌سازی را به‌گونه‌ای پیکربندی کنید که متناسب با نیازهای شما باشد.

یخچال و فریزر ساید بای ساید 19 فوت پاکشوما مدل P190S

یخچال و فریزر ساید بای ساید 19 فوت پاکشوما مدل P190S، یکی از محصولات پرفروش و قیمت‌مناسب از میان یخچال و فریزرهای ساید بای ساید ایرانی است. سیستم خنک‌کنندگی سریع این محصول برای زمانی که بخواهید سریع مواد داخل یخچال و فریزر را خنک کنید، کارایی دارد.

یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت جی پلاس مدل GSS-P7525S

یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت جی پلاس مدل GSS-P7525S دارای رتبه‌بندی انرژی Energy Star است؛ به این معنی که میزان مصرف انرژی این محصول بهینه است و به شما کمک می‌کند تا در هزینه قبض برق خود صرفه‌جویی کنید. وزن این یخچال فریزر، 80 کیلوگرم و گنجایش کل آن معادل 507 لیتر است.

یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت ایکس ویژن مدل TF541-AWD/ASD

یخچال 28 فوت ایکس ویژن مدل TF541-AWD/ASD دارای ظرفیت 28 فوت مکعب است که شامل 18 فوت مکعب فضای یخچال و 10 فوت مکعب فضای فریزر است. همین‌طور درب فرانسوی این یخچال برند ایکس ویژن به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی به تمام فضای یخچال دسترسی داشته باشید. این مدل درها تمیز کردن یخچال را نیز آسان‌تر می‌کنند.

یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت جی پلاس مدل GSS-L7515BS

در میان یخچال و فریزرهای برند جی پلاس، یخچال و فریزر ساید بای ساید GSS-L7515BS محصولی پرفروش و با قیمت مناسب است. این محصول 507 لیتر گنجایش دارد و ارتفاع و عمق آن به ترتیب 177 و 67 سانتی‌متر است.

یخچال و فریزر ساید بای ساید 30 فوت ایکس ویژن مدل TS666-AWD/ASD

یخچال فریزر ساید بای ساید 30 فوت ایکس ویژن مدل TS666-AWD/ASD دارای 4 طبقه یخچال است و 3 طبقه فریزر دارد. از ویژگی‌های آن می‌توان به کنترل پنل دیجیتال، کمپرسور اینورتر، آبسردکن نیمه‌اتوماتیک با مخزن آب، آبریز، یخ‌ساز، برفک‌زدایی اتوماتیک و... اشاره کرد.

در خرید یخچال ساید بای ساید ایرانی به چه نکاتی دقت کنیم؟

یخچال و فریزر ساید بای ساید 19 فوت پاکشوما مدل 4D RDP 530 W

یخچال فریزر ساید بای ساید 19 فوت پاکشوما مدل 4D RDP 530 W با داشتن نمایشگر دیجیتال و شاخص مصرف انرژی A++، یکی از بهترین‌ها در این گروه کالایی به‌شمار می‌آید. تعداد طبقات یخچال 3 طبقه و تعداد طبقات درب یخچال 5 طبقه است.

یخچال و فریزر ساید بای ساید 19 فوت پاکشوما مدل 4D RDP 530 S

این یخچال و فریزر 19 فوت پاکشوما مدل 4D RDP 530 S، عملکردی بسیار قوی دارد و دارای طول عمر بالایی است. به لحاظ نگهداری مواد غذایی، چه در بخش فریرزر و چه در بخش یخچال، این مدل توانسته است رضایت مشتریان را در حد بالایی به‌دست بیاورد.

یخچال و فریزر ساید بای ساید 19 فوت پاکشوما مدل P190W

یخچال و فریزر ساید بای ساید 19 فوت پاکشوما مدل P190W یخچالی مدرن و کاربردی است. این مدل 19 فوت‌مکعب ظرفیت دارد که شامل 11 فوت‌مکعب فضای یخچال و 8 فوت‌مکعب فضای فریزر است.

نتیجه‌گیری

همان‌طور که مشاهده کردید، یخچال‌های ساید بای ساید از برندهای ایرانی، در تنوع مدل و برند عرضه می‌شوند و شما برای اینکه مدلی را از میان این تنوع بالا انتخاب کنید، بهتر است مقایسه هوشمندانه‌ای میان گزینه‌های مختلف انجام دهید. به این ترتیب فرصت آن را خواهید داشت تا بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین مدل یخچال ساید بای ساید ایرانی را خریداری کنید.

 

کدخبر: ۵۶۱۸۳۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر