کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۰۲۲۵
تاریخ خبر:

بهترین کد تخفیف سایت و اپلیکیشن خرید اینترنتی

بهترین کد تخفیف سایت و اپلیکیشن خرید اینترنتی

طی سال های اخیر دسترسی به اینترنت در بین کاربران به خصوص از طریق اینترنت سیم کارت افزایش یافت. همین موضوع سبب شد تا خدمات دهندگان مختلف مانند فروشگاه اینترنتی، تاکسی اینترنتی، سفارش غذا، خرید بیمه، تماشای فیلم و سریال و... شکل گرفته و توسعه پیدا کنند. در نتیجه میزان استفاده کاربران در انواع خرید اینترنتی، از خرید کالا گرفته تا خرید اشتراک خدمات مختلف افزایش یافت. از جمله این موارد که بسیار در بین کاربران طرفدار دارد استفاده از کد تخفیف دیجی کالا است.

رپوتاژ آگهی| طی سال های اخیر دسترسی به اینترنت در بین کاربران به خصوص از طریق اینترنت سیم کارت افزایش یافت. همین موضوع سبب شد تا خدمات دهندگان مختلف مانند فروشگاه اینترنتی، تاکسی اینترنتی، سفارش غذا، خرید بیمه، تماشای فیلم و سریال و... شکل گرفته و توسعه پیدا کنند. در نتیجه میزان استفاده کاربران در انواع خرید اینترنتی، از خرید کالا گرفته تا خرید اشتراک خدمات مختلف افزایش یافت. از جمله این موارد که بسیار در بین کاربران طرفدار دارد استفاده از کد تخفیف دیجی کالا است.

استفاده از کد تخفیف از این جهت که می تواند هزینه های کاربران را کاهش دهد، بسیار مقرون به صرفه است. از طرفی کسب و کارها نیز با استفاده از کد تخفیف می توانند مشتریان جدید جذب کرده و یا مشتریان قدیمی خود را حفظ کنند. در ادامه قصد داریم بهترین کد تخفیف سایت و اپلیکیشن خرید اینترنتی را معرفی کنیم.

برترین خدمات دهندگان اینترنتی

اگرچه تعداد خدمات دهندگان اینترنتی روز به روز در حال افزایش است، اما تنها تعداد محدودی از این سرویس دهندگان از کیفیت قابل قبول برخوردار هستند. همین موضوع سبب شده تا کاربران به هنگام استفاده از آنها، حساسیت بالاتری داشته باشند. در هر صورت ارائه خدمات باکیفیت بالا و درخور کاربران نکته بسیار حیاتی است. در جدول زیر برترین خدمات دهندگان هر حوزه معرفی شده اند:

حوزه خدمات

برترین کسب و کارها

فروشگاه اینترنتی

دیجی کالا، تکنولایف، خانومی، اکالا

تماشای فیلم و سریال آنلاین

فیلیمو، نماوا، فیلم نت

سفارش غذا

اسنپ فود، افود

خرید بیمه آنلاین

ازکی، بیمه بازار

روزرو هتل، ویلا و اقامتگاه

جاباما، شب

خرید بلیط مسافرتی

علی بابا

تاکسی اینترنتی

اسنپ، تپسی

کتابخانه آنلاین

فیدیبو

لیست بهترین کدهای تخفیف اینترنتی

حال که با برترین خدمات دهندگان اینترنتی آشنا شدیم، وقت آن رسیده تا با بهترین کد تخفیف در هر گروه نیز آشنا شویم. چراکه استفاده از کد تخفیف در کنار دریافت خدمات باکیفیت، می تواند موجب کاهش هزینه شده که این موضوع خود باعث افزایش رضایتمندی از خرید می شود. بسیاری از کسب و کارهای برتر این حوزه، شرایطی را برای ارائه کد تخفیف در نظر می گیرند. تنها کافی است کد تخفیف مورد نظر خود را یافته و در استفاده از این خدمات دهندگان مورد استفاده قرار بدهید. در ادامه برخی از بهترین کد تخفیف خرید اینترنتی سایت و اپلیکیشن ها را معرفی کرده ایم.

کد تخفیف دیجی کالا

این روزها کمتر کسی است که نام دیجی کالا را به عنوان یک فروشگاه اینترنتی بزرگ نشنیده باشد. طیف وسیع محصولات و کیفیت بالای خدمات دیجی کالا موجب شده تا کاربران خریدهای خود را از طریق این فروشگاه انجام بدهند. به همین دلیل استفاده از کد تخفیف دیجی کالا می تواند برای کاربران مفید باشد.

کد تخفیف تکنولایف

تکنولایف فروشگاهی بود که فعالیت خودش را با فروش کالای دیجیتال بخصوص موبایل شروع کرد. هم اکنون نیز دسته بندی های دیگری مانند لوازم خانگی و... را به محصولات خود اضافه کرده است. از آنجایی که این فروشگاه نیز طرفداران زیادی را پیدا کرده است، می توان گفت استفاده از کد تخفیف تکنولایف نیز می تواند به کاشه هزینه های کاربران کمک کد.

کد تخفیف اسنپ فود

اگر اهل سفارش غذا از رستوران های مختلف باشید، حتما از اسنپ فود نیز استفاده کرده اید. این سامانه به شما این امکان را می دهد تا به راحتی بتوانید غذای مورد نظر را از رستوران های اطراف خود سفارش دهید و در محل مورد نظر دریافت کنید. علاوه بر رستوران امکان خرید از سایر فروشگاه ها مانند شیرینی فروشی، کافه، قصابی، محصولات آرایشی و بهداشتی و... نیز وجود دارد. بنابراین توصیه می کنیم حتما از کد تخفیف اسنپ فود در سفارش های خود استفاده کنید.

کد تخفیف خانومی

فروشگاه اینترنتی خانومی که برای بانوان به یک مرجع برای خرید انواع لوازم آرایشی و بهداشتی تبدیل شده است، کیفیت و تنوع بالایی از خدمات را ارائه می کند. این فروشگاه به صورت تخصصی در حوزه آرایشی، بهداشتی و سلامت فعالیت دارد. بنابراین اگر شما هم قصد خرید این محصولات را دارید، حتما از کد تخفیف خانومی استفاده کنید.

کد تخفیف شب

اگر اهل سفر هستید و به شهرهای مختلف سفر می کنید، سایت شب یکی از مهمترین سایت هایی است که نیاز است آن را بشناسید و از آن استفاده کنید. در این سایت می توانید در سراسر کشور اقامتگاه مورد نظر را با قیمت بسیار مناسب اجاره کنید. ضمن اینکه امکان استفاده از کد تخفیف شب نیز برای شما فراهم است.

کد تخفیف افود

افود یکی از تازه نفس ترین سامانه های سفارش آنلاین غذا است که به تازگی فعالیت خودش را آغاز کرده است. در این سامانه نیز می توانید به صورت کاملا آنلاین غذا یا سایر محصولات تند مصرف را سفارش دهید. از انجایی که افود در ابتدای فعالیت خود است، کدهای تخفیف مختلفی را منتشر می کند. به همین دلیل حتما با استفاده از کد تخفیف افود، هزینه های خود را کاهش دهید.

چرا باید از کد تخفیف استفاده کنیم؟

استفاده از کد تخفیف مزایای بسیاری دارد. مورد اول اینکه استفاده از آن بسیار ساده و آسان است. به طوری که تمام کاربران می توانند به راحتی از آن استفاده کنند. مورد دوم دسترس پذیری بالای آن است که به راحتی امکان دستیابی به کد تخفیف وجود دارد. و مهم تر اینکه استفاده از کد تخفیف رایگان بوده و برای کاربران هزینه ای در بر ندارد. بدین ترتیب پیشنهاد می کنیم حتما در تمام خریدهای خود از کد تخفیف استفاده کنید.

نحوه استفاده از کد تخفیف

پس از یافتن کد تخفیف مورد نظر، به سایت یا اپلیکیشنی که قصد ثبت سفارش در آن دارید مراجعه کنید. در این مرحله مهم است که شرایط کد تخفیف با شرایط خرید شما همخوانی داشته باشد. به عنوان مثال برخی از کدها تنها در سفارش اول قابل استفاده هستند، یا برای اعمال کد تخفیف حداقل رقم سفارش در نظر گرفته می شود. بنابراین نیاز است حتما به شرایط و توضیحات درج شد ه در خصوص هر کد تخفیف توجه داشته باشید. در نهایت در صفحه پرداخت معمولا گزینه ای تحت عنوان وارد کردن کد تخفیف وجود دارد که نیاز است کد تخفیف را در این قسمت وارد و اعمال کنید. بدین ترتیب رقم تخفیف از رقم قابل پرداخت شما کسر می شود.

چگونگی دستیابی به جدیدترین کد تخفیف

روش های بسیاری برای دستیابی به لیست کدهای تخفیف وجود دارد. اما بهترین روش مراجعه به سایت های ارائه دهنده و منتشر کننده کد تخفیف است. در این سایت ها لیستی از جدیدترین کد تخفیف به تفکیک هر کسب و کار یا حوزه خدماتی ارائه شده است. از جمله این سایت ها می توان به آفردیلی اشاره کرد که استفاده از آن کاملا رایگان بوده و برای تمام کاربران در دسترس است.

 

کدخبر: ۵۶۰۲۲۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر