کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۶۲۷۷
تاریخ خبر:

وضعیت بازار پوشاک زنانه و مردانه در سال جدید

وضعیت بازار پوشاک زنانه و مردانه در سال جدید

آتش بازی برندهای ایرانی

هفت صبح| خیلی‌ها برای شب عید، لباس‌هایشان را خریده‌اند، اما هستند کسانی‌که پول‌هایشان را نگه داشته‌اند تا سال جدید خرید کنند. بررسی قیمت‌های جدید نشان می‌دهد، کسانی که اسفند سال گذشته لباس‌هایشان را خریده‌اند، برد کرده‌اند.

 

این طور‌که قیمت لباس‌های برندهای ایرانی نشان می‌دهد، مردها برای خرید حداقل یک دست لباس یعنی کت‌وشلوار، پیراهن‌مردانه و تیشرت حداقل باید بین 10 میلیون تومان تا 15 میلیون تومان هزینه کنند.

قیمت لباس‌های زنانه هم خیلی با لباس‌های مردانه فرقی نمی‌کند و خانم‌ها برای خرید مانتو، کت، تیشرت، شومیز و شلوار نیز در سال جدید باید بین هشت میلیون تومان تا 12 میلیون تومان کنار بگذارند. تمام برندهایی که بررسی کرده‌ایم، ایرانی هستند و به گفته خودشان به غیر از چند مورد خاص، بیشتر پارچه‌ها وارداتی هستند؛‌ اما برش و دوخت و کلا تولید این لباس‌ها در کشور خودمان انجام شده است.

 

سالیان

 

برند سالیان حدود 22 سال است که در بازار پوشاک فعالیت می‌کند و اگر خانوادگی بخواهید از این برند خرید کنید، هیچ مشکلی ندارید؛ چون به غیر از لباس‌های زنانه و مردانه برای بچه‌ها هم لباس و کفش تولید کرده است.

با این اوصاف اگر انتخاب شما این برند باشد، برای خرید یک پیراهن مردانه کلاسیک حداقل باید 890هزار تومان هزینه کنید. یعنی اگر چرخی در قسمت پیراهن‌های کلاسیک این برند بزنید، ارزان‌تر از این قیمت پیدا نمی‌کنید. قیمت بقیه پیراهن‌های مردانه کلاسیک این برند نیز بین یک میلیون و 600هزار تومان تا دو میلیون و 490هزار تومان است.

 

اگر اهل پوشیدن پیراهن کژوال هستید، ارزان‌ترین پیراهنی که در فروشگاه‌های سالیان پیدا می‌کنید،  یک پیراهن جین چهارخانه است که با قیمت 980هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت بقیه پیراهن‌های کژوال نیز از یک میلیون و 250هزار تومان شروع می‌شود.

گران‌ترین پیراهن کژوال این برند مدل یقه ایستاده است که از پارچه 70 درصد کتان و 30 درصد لینن دوخته شده که‌ با قیمت دو میلیون و 500هزار تومان به فروش می‌رسد.

 

اگر جزو مردهایی هستید که شلوار کژوال می‌پوشید، ارزان‌ترین شلواری که این برند تولید کرده، 675هزار تومان قیمت دارد. یک شلوار کتان ساده دمپا کش؛ اما اگر بخواهید شلوار کتان راسته بخرید حداقل باید بین 850هزار تومان تا دو میلیون و 450هزار تومان هزینه کنید.

قیمت شلوار مخمل یک میلیون و 250هزار تومان و قیمت شلوار جین راسته بین یک میلیون و 380هزار تومان تا یک میلیون و 750هزار تومان است. ا

 

گر طرفدار شلوارهای مخمل کبریتی هستید، شلوار تولید این برند با قیمت دو میلیون و 200هزار تومان به فروش می‌رسد. شلوار جین دمپا گشاد دو میلیون و 750هزار تومان قیمت دارد و برای خرید یک شلوار لینن مردانه پیلی دار باید حداقل سه میلیون و 590هزار تومان هزینه کنید.

مردهایی که کلاسیک‌پوش هستند، برای خرید شلوار کلاسیک این برند باید بین یک میلیون و 200هزارتومان تا دو میلیون و 590هزار تومان بپردازند. هوا کم‌کم مناسب تیشرت پوشیدن است.

 

اگر بخواهید از این برند تیشرت مردانه بخرید، ارزان‌ترین تیشرت سالیان با قیمت 550هزار تومان به فروش می‌رسد که یک تیشرت ساده یقه گرد است؛ اما قیمت تیشرت‌های چاپی این برند از 650هزار تومان به بالاست.

اگر طرفدار تیشرت‌های یقه‌دار هستید،‌ برای خرید یک تیشرت دو دگمه باید 650هزار تومان هزینه کنید. قیمت تیشرت‌های تمام چاپ آستین کوتاه و آستین بلند نیز بین 850هزار تومان تا یک میلیون و 450هزارتومان است.

 

اما برسیم به داستان کت. ارازن‌ترین کتی که در فروشگاه‌های برند سالیان موجود است، کت بافت مردانه وایبرت است که با قیمت دو میلیون و 150هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت کت کلاسیک مردانه نیز بسته به نوع پارچه و مدلی که دارد از دو میلیون و 500هزار تومان تا هشت میلیون و 950هزار تومان است.

 

خانم‌هایی که می‌خواهند از سالیان مانتو بخرند، برای یک مانتو آکسفورد زنانه ساده که اتفاقا ارزان‌ترین مانتوی این برند هم هست باید حدود یک میلیون و 350هزار تومان هزینه کنند.

خرید یک مانتوی جین جلو بسته حدود یک میلیون و 650هزارتومان خرج روی دستشان می‌گذارد و برای خرید یک مانتوی کتان ساده باید حداقل دو میلیون و 680هزار تومان بپردازند. قیمت یک مانتوی یقه انگلیسی فلوریا چهار میلیون و 500هزار تومان است و یک مانتوی کوتاه لینن چهار میلیون و 800هزار تومان قیمت دارد.

 

ارازن‌ترین شومیز کلاسیک زنانه این برند 890هزار تومان قیمت دارد و برای خرید یک شومیز آستین بلند باید یک میلیون و 450هزار تومان هزینه کنید. شومیز کرپ زنانه سالیان با قیمت یک میلیون و 750هزار تومان به فروش می‌رسد و قیمت شومیز یقه ایستاده یک میلیون و 850هزار تومان است.

اگر کژوال‌پوش هستید، ارازن‌ترین شومیز با قیمت 690هزار تومان فروخته می‌شود و برای خرید شومیز آستین بلند چهارخانه حداقل باید 890هزار تومان کنار بگذارید. شومیز چاپی این برند یک میلیون و 250هزار تومان قیمت دارد و برای خرید شومیز لینن باید یک میلیون و 850هزارتومان داشته باشید. ارزان‌ترین تیشرت زنانه این برند با قیمت 485هزار تومان فروخته می‌شود. اگر دوست دارید تیشرت چاپی بخرید باید بین 500 تا 880هزار تومان هزینه کنید، ‌البته قیمت تیشرت چای آستین بلند کمی بیشتر است و با قیمت 980هزار تومان فروخته می‌شود.

 

ارزان‌ترین شلوار زنانه این برند، شلوار دورس است که با قیمت 880هزار تومان به فروش می‌رسد. شلوار اسلش یک میلیون و 250هزار تومان و شلوار دمپا گشاد یک میلیون و 280هزار تومان قیمت دارد. شلوار لینن زنانه یک میلیون و 580هزار تومان فروخته می‌شود و برای خرید یک شلوار جین تولید این برند باید حداقل دو میلیون و 180هزار تومان تا دو میلیون و 300هزار تومان کنار بگذارید.

 

 

سله بن

 

این‌طور که در سایت سله بن توضیح داده شده، این برند پارچه لباس‌هایش را هم خودش تولید می‌کند. با این اوصاف یک محصول کاملا ایرانی است.

اگر بخواهید از این برند مانتوی زنانه بخرید، ارزان‌ترین مانتوی آن با قیمت 688هزار تومان فروخته می‌شود. کلا اگر چرخی در سایت این برند بزنید، انگار هنوز مانتوهای جدیدشان را عرضه نکرده‌اند و به همین دلیل سه- چهار تا مدل بیشتر موجود نیست که قیمت آنها بین 688 تا 850هزار تومان است.

کسانی‌که می‌خواهند از این برند، کت جین و کتان بخرند، باید بین یک میلیون و 280 تا یک میلیون و 680هزار تومان هزینه کنند.

قیمت شومیزهای زنانه سله بن نیز از 680هزار تومان شروع می‌شود. مثلا برای خرید شومیز آتسین بلند جیب‌دار کتان باید 850هزار تومان بپردازید. قیمت شومیز طرح‌دار نیز حدود 880هزار تومان است. شومیز آستین کوتاه این برند نیز با قیمت 780هزار تومان فروخته می‌شود.

 

ارزان‌ترین تیشرت زنانه سله بن با قیمت 348هزار تومان فروخته می‌شود، تیشرت یقه گرد ساده. تیشرت‌های زنانه چاپی این برند با قیمت 370هزار تومان تا 480هزار تومان به فروش می‌رسد.

 

برای خرید شلوار کتان پایین کش باید 680هزار تومان هزینه کنید. همچنین شلوار کتان ساده این برند نیز با قیمت 710هزار تومان فروخته می‌شود. اگر شلوار کارگوی این برند را می‌پسندید، باید بین یک میلیون و 100هزار تومان تا یک میلیون و 200هزار تومان بپردازید.

 

با 788هزار تومان می‌توانید یک شلوار اسلش کمر کش مردانه بخرید. شلوار کلاسیک مردانه این برند نیز با قیمت بین 940 تا یک میلیون و 180هزار تومان به فروش می‌رسد.

شلوار کارکو مردانه نیز یک میلیون و 400هزار تومان قیمت دارد. ارزان‌ترین تیشرت مردانه سله بن یک تیشرت ساده تک رنگ است که 328 هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت تیشرت‌های چاپی نیز از 380هزار تومان تا 480هزارتومان است.

 

برای خرید پیراهن کلاسیک آستین‌کوتاه باید 730هزار تومان بپردازید ، اما پیراهن‌های آستین بلند مخصوص زیر کت، قیمت بیشتری دارند و باید بین 780 تا یک میلیون و 400هزار تومان برای خرید این مدل پیراهن هزینه کنید.

 

کت مردانه این برند از نوع کلاسیک نیست و بیشتر به درد مردهایی می‌خورد که تیپ اسپرت می‌زنند. در حال حاضر کت جین این برند بین یک میلیون و 600هزار تومان تا دو میلیون و 200هزار تومان قیمت دارد.

 

 

بادی اسپینر

 

قیمت لباس‌های بادی اسپنیر با بقیه برندها متفاوت است. مثلا یک مانتوی جلو بسته ساده یک میلیون و 489هزار تومان قیمت دارد و برای خرید یک مانتوی یقه انگلیسی ساده باید حداقل یک میلیون و 880هزار تومان بپردازید.

 

مانتو لینن چپ و راستی با قیمت یک میلیون و 989هزار تومان به فروش می‌رسد و برای خرید مانتو لینن گلدوزی‌دار باید دو میلیون و 189هزار تومان هزینه کنید. مانتو چاپی این برند، یک میلیون و 880هزار تومان قیمت دارد و مانتو کوتاه یقه انگلیسی با قیمت دو میلیون و 689هزار تومان به فروش می‌رسد.

 

اگر طرفدار مانتو جین کوتاه جلو باز هستید، باید یک میلیون و 700هزار تومان کنار بگذارید و برای خرید مانتوی لینن بلند یقه ایستاده باید دو میلیون و 680هزار تومان بپردازید.

 

قیمت تیشرت‌های ساده چاپی و آستین کوتاه زنانه این برند از 549هزار تومان شروع می‌شود. تیشرت‌های گلدوزی آستین کوتاه نیز با قیمت بین 749هزار تومان تا 800هزار تومان فروخته می‌شود.

شومیزهای آستین بلند بادی اسپینر با قیمت بین یک میلیون و 389هزار تومان تا یک میلیون و 749هزار تومان به فروش می‌رسند.

اما اگر بخواهید شومیز ترکیبی پارچه و گیپور بخرید باید حداقل دو میلیون تومان هزینه کنید. قیمت شومیز جین این برند نیز حدود دو میلیون و 100هزار تومان است.

 

برای خرید شلوار جین ساده راسته زنانه باید حداقل دو میلیون و 389هزارتومان کنار بگذارید. مدل زاپ‌دار این شلوار نیز دو میلیون و 489هزار تومان قیمت دارد. شلوار پارچه‌ای ساده این برند یک میلیون و 500هزار تومان قیمت دارد.

شلوار لینن نیز با قیمت یک میلیون و 589هزار تومان فروخته می‌شود. همچنین برای خرید شلوار کارگو زنانه باید دو میلیون و 389هزار تومان هزینه کنید و برای خرید جاگر کتان جیب‌دار باید حداقل دو میلیون و 589هزار تومان بپردازید.

 

قیمت تیشرت‌های مردانه چاپی و یقه گرد این برند نیز بین 789هزار تومان تا 989هزار تومان است. تیشرت‌های یقه هفت مردانه نیز با قیمت 589هزار تومان به فروش می‌رسد.

 

ارزان‌ترین پیراهن کلاسیک مردانه نیز با قیمت یک میلیون و 289هزار تومان فروخته می‌شود و قیمت پیراهن‌های راه راه کلاسیک یک میلیون و 389هزار تومان است. پیراهن آستین بلند لینن مردانه نیز یک میلیون و 789هزار تومان قیمت دارد.

پیراهن‌های آستین کوتاه طرح دار مردانه بادی اسپینر نیز با قیمت یک میلیون و 989هزار تومان به فروش می‌رسند. اگر طرفدار پیراهن‌های چهارخانه آستین بلند این برند هستید؛ برای خرید آن باید یک میلیون و 689هزار تومان کنار بگذارید.

 

قیمت شلوار مردانه کتان جاگر حدود یک میلیون و 389هزار تومان است و خرید شلوار کتان ساده یک میلیون و 189هزار تومان هزینه دارد.

همچنین شلوار اسلش ساده این برند با قیمت یک میلیون و 889هزار تومان به فروش می‌رسد. اگر بخواهید شلوار جین بادی اسپینر بخرید باید حداقل دو میلیون و 689هزار تومان برای یک شلوار ساده کنار بگذارید.

 

شلوار پارچه‌ای کارگو نیز با قیمت دو میلیون و 289هزار تومان به فروش می‌رسد. برای خرید شلوار اسلیم فیت نیز باید یک میلیون و 789هزار تومان هزینه کنید.

 

 

جین وست

 

اگر چرخی در فروشگاه‌ها یا سایت‌ها فروش محصولات جین وست بزنید، ارزان‌ترین تیشرت مردان یقه هفت با قیمت 799هزار تومان و تیشرت یقه گرد چاپی ساده نیز با قیمت یک میلیون و 399هزار تومان به فروش می‌رسد.

تیشرت آستین بلند یقه گرد هم با قیمت یک میلیون و 499هزار تومان فروخته می‌شود. تی‌شرت‌های یقه‌دار این برند نیز یک میلیون و 299هزار تومان قیمت دارند. تیشرت‌های مردانه جوتی جینز چاپی نیز با قیمت یک میلیون و 699هزار تومان به فروش می‌رسند.

 

برای خرید پیراهن‌های اسیتن بلند جوتی جینز باید بین سه میلیون و 499هزار تومان تا سه میلیون و 999 هزار تومان هزینه کنید. مثلا پیراهن آستین بلند کلاهدار جوتی جینز که زیر مجموعه جین وست است، با قیمت سه میلیون و 999هزار تومان فروخته می‌شود. پیراهن جین آستین کوتاه جوتی جینز نیز با قیمت سه میلیون و 499هزار تومان به فروش می‌رسد.

 

قیمت شلوار کتان مردانه جوتی جینز دو میلیون و 999هزار تومان است و برای خرید یک شلوار اسلش نیز همینقدر باید هزینه کنید. شلوارهای پارچه چریکی جوتی جینز سه میلیون و 999هزار تومان قیمت دارند و برای خرید شلوار جین ساده باید دو میلیون و 999هزار تومان بپردازید.

شلوار اسلش ورزشی جین وست دو میلیون و 999هزار تومان قیمت دارد و شلوار راحتی مردانه این برند با قیمت دو میلیون و 999 هزار تومان فروخته می‌شود.

 

شلوارهای راسته پارچه‌ای جین وست نیز با قیمت دو میلیون و 999هزار تومان به‌فروش می‌رسند. البته این قیمت‌ها، قیمت‌های اصلی هستند، اما اگر سری به سایت جین وست بزنید بیشتر محصولاتی که در بالا نام برده شد بین یک میلیون تومان تا یک میلیون و 500هزار تومان تخفیف دارند.

 

اما اگر مشتری شلوارهای اسلش زنانه این برند هستید باید با تخفیف دو میلیون و 94هزار تومان بپردازید. شلوار جین زنانه جین وست نیز با قیمت دو میلیون و 399هزار تومان فروخته می‌شود.

شلوارهای پارچه‌ای این برند نیز با قیمت یک میلیون و 799هزار تومان تا یک میلیون و 979هزار تومان به فروش می‌رسند. قیمت مانتوهای زنانه جوتی جینز بین دو میلیون و 399هزار تومان تا دو میلیون و 789هزار تومان است. البته قیمت مانتوی جین جلو بسته ارزان‌تر است و با قیمت یک میلیون و 799هزار تومان فروخته می‌شود.

همچنین شومیزهای زنانه جوتی جینز نیز بین دو میلیون تومان تا دو میلیون و 399هزار تومان قیمت دارند. قیمت تیشرت‌های زنانه جوتی جینز از 599هزار تومان شروع می‌شود. تیشرت ساده چاپی را باید با قیمت یک میلیون 199هزار تومان بخرید و برای خرید تیشرت آستین سه ربع طرحدار باید یک میلیون و 139هزار تومان هزینه کنید.

 

تیشرت‌های طرحدار و جیب‌دار این برند هم کمی گران‌تر هستند و با قیمت یک میلیون و 199هزار تومان به فروش می‌رسند.

 

 

 کانی راش

 

این برند فقط محصولات مردانه تولید می‌کند. اگر بخواهید از این برند تیشرت آستین کوتاه بخرید، قیمتها از 488هزار تومان برای تیشرت ساده و تک‌رنگ شروع می‌شود.

 

تیشرت‌های آستین کوتاه طرح‌دار نیز 588هزار تومان قیمت دارند. تیشرت آستین بلند نیز از 980هزار تومان به بالاست. پیراهن‌های آستین بلند و کلاسیک این برند نیز با قیمت یک میلیون و 293هزار تومان تا یک میلیون و 393هزار تومان به فروش می‌رسند. کانی راش، شلوار کتان، فاستونی، اسلش و جین مردانه هم تولید کرده. مثلا شلوار فاستونی این برند با قیمت دو میلیون و 131هزار تومان فروخته می‌شود.

 

متوسط قیمت شلوار جین این برند نیز بین دو میلیون تومان تا دو میلیون و 368هزار تومان است. شلوار پارچه‌ای این برند نیز با قیمت دو میلیون و 368هزار تومان به فروش می‌رسد. برای خرید شلوار کتان تولیدی کانی راش نیز باید یک میلیون و 948هزار تومان هزینه کنید.

 

 

کدخبر: ۵۵۶۲۷۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر