کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۳۴۹۶
تاریخ خبر:

راهنمای جامع خرید کفش ارزان و باکیفیت

راهنمای جامع خرید کفش ارزان و باکیفیت

 

رپورتاژ آگهی| هر چقدر هم زمستان امسال بی‌بخار و ننه‌سرما بی‌انگیزه باشد، با استشمام بوی بهار و جنب‌وجوش بازارهای شب عید، موج جدید گرانی‌ها از دور چشمک می‌زند. در حالی‌که با گذشت زمان و افزایش قیمت دلار، سفره مردم در حال کوچک‌تر شدن است، افراد بیشتری به‌فکر خرید کفش به‌صرفه و بادوام می‌افتند. این بازار داغ کفش ارزان، بازار خرید کفش‌های ایرانی را داغ کرده و رقابتی‌تر شدن بازار کفش داخلی باعث افزایش کیفیت آن‌ها شده‌است.

اگر گزینه خرید از برندهای خارجی مانند نایکی، آدیداس، شنل یا گوچی از فهرست انتخاب‌های شما حذف شده است، پیشنهاد می‌کنیم که سمت کفش‌های چینی و فیک نروید، به‌یقین کیفیت محصولات برندهای ایرانی از کفش‌های فیک چینی بیشتر است و با خرید کفش ایرانی، سفره کارگران عزیز هم‌وطن نیز رنگین‌تر می‌شود.

ما با شما هستیم تا گزینه‌های مناسب از زیباترین کفش‌های ایرانی از قوی‌ترین برندها مانند پاما، ملی، بِلا، وین‌استار، شیما و نهرین را معرفی کنیم. در این مطلب تلاش می‌کنیم تا مناسب‌ترین کفش‌های بهاره با قیمت پایین و کیفیت بالا را معرفی کنیم.

انواع کفش بهاره

مدل‌های کفش بهاره

برندهای تولیدکننده

بازه قیمتی

لوفر یا کالج

پاما، ملی، شیما، نهرین، چرم مشهد

از ۲۰۰ هزار تومان تا ۱میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

پارچه‌ای یا جورابی

پاما، ملی و نهرین

از ۲۵۰ هزار تومان تا ۱میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

صندل

پاما، بِلا، شیما،آرمان‌چرم، نهرین

از ۱۰۰ هزار تومان تا ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان

اسپرت

ملی، پاما، شیما، نهرین

از ۳۵۰ هزار تومان تا ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

لژدار

وین‌استار، نهرین و آرمان‌چرم

از ۳۷۵ هزار تومان تا ۱ میلیون ۶۰۰ هزار تومان

کانورس

پاما، نهرین و وین‌استار

فعلاً تولیدکننده ایرانی تولید نمی‌کند.

انواع کفش بهاره ارزان‌قیمت

کفش مناسب فصل بهار ویژگی‌های خاصی دارد که منطبق با وضعیت آب‌وهوایی این فصل است. این‌ کفش‌ها نباید چندان گرم باشند و قابلیت تنفس‌پذیری بالایی داشته باشند. همچنین انطباق خوبی با فصل بهار و سبزی طبیعت داشته باشند. در ادامه، هر کدام از مدل‌های کفش بهاره را بیان می‌کنیم و مثال‌هایی را برای هر کدام از مدل‌ها بیان می‌کنیم.

کفش‌های لوفر

کفش‌های لوفر که در ایران به‌عنوان کفش‌های کالج معروف هستند نیز از گزینه‌های بسیار شیکی برای مراسم رسمی یا نیمه‌رسمی در استایل بهاره است. مزیت کفش‌های کالج، وزن پایین آن و آسانی در پوشیدن است اما راحتی آن نسبت به مدل‌های دیگر دارد. این کفش‌ها را بیشتر افراد بدون جوراب می‌پوشند و با مانتوهای بهاره برای بانوان یا شلوارهای کتان، از گزینه‌های بسیار مناسب محسوب می‌‌شود.

تولیدی‌های ایفل، پاما، ملی، شیما، نهرین، چرم مشهد و مهپا از برندهای ایرانی تولیدکننده کفش‌های لوفر یا کالج در ایران هستند. بازه قیمتی کفش‌های کالج از ۲۰۰ هزار تومان تا ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

کفش‌های پارچه‌ای یا جورابی

به‌اعتقاد متخصصان مناسب‌ترین متریال پارچه بهترین گزینه برای خرید کفش بهاره است. اصلی‌ترین مزیت کفش‌های پارچه‌ای، سبکی زیاد، تنفس‌پذیری بسیار زیاد و خنکی قابل توجه است. این کفش‌ها هم پا را از سوز گاه‌وبی‌گاه بهار حفظ می‌کنند و هم گرمای آزاردهنده‌ای ندارند.

تولیدی‌های پاما، ملی و نهرین از تولیدکننده‌های کفش‌های پارچه‌ای در ایران هستند. بازه قیمتی کفش‌های جورابی ایرانی از ۲۵۰ هزار تومان تا یک میلیون و دویست هزار تومان است.

کفش‌های صندل

انواع کفش‌های صندل با امکان هواخوری بالا و عرق نکردن پا، بهترین گزینه‌ برای فصل تابستان و انتخاب خوبی برای استایل بهاره مردم استان‌های جنوبی‌تر است. اما عیب کفش‌های صندل این است که پا را در برابر نور خورشید حفظت نمی‌کند و امکان خشکی پوست وجود دارد.

تولیدی‌های پاما، بلا، شیما، آرمان‌چرم و نهرین از تولیدکننده‌های برتر کفش‌های صندل در ایران هستند. بازه قیمتی کفش‌های صندل ایرانی از ۱۰۰ هزار تومان تا ۳ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان است.

کفش‌های اسپرت

کفش‌های اسپرت نیز شاید بیشترین انطباق را با فصل بهار نسبت به سایر فصل‌ها دارند. وجود تنوع حیرت‌انگیز در طراحی و رنگ‌بندی کفش‌های اسپرت باعث شده تا با تمام سلیقه‌ها انطباق پیدا کند. در ادامه، مهم‌ترین انواع کفش اسپرت را بیان می‌کنیم.

بسیاری از برندهای تولیدکننده کفش در حوزه تولید کفش‌های اسپرت فعال هستند که مهم‌ترین این برندها شامل کفش ملی، پاما، شیما، و نهرین می‌شوند. بازه قیمتی کفش‌های اسپرت از ۳۵۰ هزار تومان تا ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کفش‌های پلت‌فرم (لژدار)

اگر دوست دارید تا در مهمانی‌های عید نوروز، قد بلندتری داشته باشید، انواع کفش‌های لژدار می‌تواند گزینه‌ای چاره‌ساز باشد. مزیت رقابتی کفش‌های پلت‌فرم، وجود راحتی بسیار بالا و کاربرد بلندمدت است.

تولیدی‌های وین‌استار، نهرین و آرمان‌چرم از مهم‌ترین تولیدکننده‌های کفش‌های لژدار در ایران هستند. بازه قیمتی این کفش‌های از ۳۷۵ هزار تومان تا ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

کفش‌های کانورس

کفش‌های کانورس از جذاب‌ترین و جوان‌پسند‌ترین مدل‌های کفش در تمام دنیا است. انواع کفش کانورس ارزان گزینه بسیار مناسبی برای استایل‌های بهاره دختران و پسران است. با این‌که پوشیدن این کفش‌ها سخت است اما دوام بالایی دارند و به‌نسبت وزن کمی دارند.

تولیدی‌های کفش‌های کانورس شامل پاما، نهرین و وین استار سه شرکت تولیدکننده کانورس در ایران هستند. البته در حال حاضر هیچ‌کدام از آن‌ها به تولید این کفش اقدام نکرده‌اند اما امید است که تولید کفش‌های کانورس ایرانی دوباره از سر گرفته شود.

مهم‌ترین ملاک‌های خرید کفش بهاری

  • وزن کم: وزن کم کفش‌ به‌ویژه در کفش‌های راحتی از اصلی‌ترین عوامل تأثیرگذار در حفظ انرژی افراد و عقب افتادن خستگی است.
  • زیره انعطاف‌پذیر: هر چقدر زیره کفش انعطاف‌پذیری بالاتری داشته باشد، کف پا راحتی بیشتری پیدا می‌کند.
  • تنفس‌پذیری بالا: امکان انتقال هوا در کفش‌های بهاره و تابستانه از اصلی‌ترین فاکتورهای خرید کفش و استایل است. به‌ویژه این مسئله در کفش‌های روزمره اهمیت ویژه‌تری پیدا می‌کند.
  • پاشنه مناسب: مناسب‌ترین پاشنه کفش راحتی برای خانم‌ها، ۲ تا ۳ سانتی‌متر است. با افزایش ارتفاع پاشنه، فشار بسیار بیشتری به پاشنه‌های پا وارد می‌شود.
  • رنگ مناسب کفش بهاره: بهترین رنگ‌ها برای کفش‌های بهاره شامل رنگ پاستیلی، بِژ، سبز، خردلی، قرمز و صورتی است. البته طرح‌های گل‌‌گلی و انواع طرح‌های کژوال نیز گزینه‌های مناسبی هستند.
  • خرید در بعد از ظهر: بهترین زمان برای خرید کفش، ساعات انتهایی روز است، زیرا فعالیت روزانه و افزایش دما باعث می‌شود تا حجم پا در بیشترین میزان قرار بگیرد. در این صورت کفشی که انتخاب می‌کنید در تمام حالات دیگر نیز راحتی قابل توجه خواهد داشت.
  • حساب نکردن روی جا باز کردن: هیچ‌وقت روی کفش تنگ‌تر در مدل‌های تک‌سایز را با امید «جا باز کردن» انتخاب نکنیم زیرا این اشتباه استراتژیک باعث می‌شود تا فشار و آسیب زیادی به پا وارد شود و حالت استاندارد و زیبای کفش نیز از بین برود.

پیشنهاد ما برای بررسی کفش‌هایی که دارای قیمت مناسب و قدرت خرید بیشتری هستند در سایت پاما قابل مشاهده‌اند؛ که دیدن این محصولات به مراتب ارزان‌تر از سایر سایت‌ها خالی از لطف نیست.

 

کدخبر: ۵۵۳۴۹۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر