کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۱۹۷۸
تاریخ خبر:

باور نداری از بهرام رادان بپرس!

باور نداری از بهرام رادان بپرس!

مقایسه‌ قیمت انواع کیف و لباس چرم در فروشگاه‌ برندهای مشهور ایرانی و خارجی.

روزنامه هفت صبح، گروه بازار|  خرید پوشاک چرمی از برندهای معروف ایرانی حداقل یک میلیون و 200 هزار تومان پول می‌خواهد. قیمت کت‌ چرم از 13 میلیون تومان شروع شده و تا بالای 20 میلیون تومان می‌رسد. برخی افراد که هیجان خرید برندهای مشهور خارجی را دارند، می‌توانند محصولات مشابه را به آنلاین‌شاپ‌ها سفارش دهند و اگرچه در اغلب مواقع ناچار می‌شوند برای تحویل گرفتن آن شش تا 11 هفته صبوری کنند.

 

اما در نهایت با احتساب مبلغ خود کالا، هزینه گمرک و سود فروشگاه آنلاین گاهی هزینه کمتری پرداخت می‌کنند. درباره برندهای مشهور مثل دکتر مارتینز یا تیمبرلند و... حرف می‌زنیم. بررسی‌های هفت‌صبح نشان می‌دهد قیمت نیم‌بوت چرم در ایران حداقل دو میلیون و 700 هزار تومان و حداکثر به 12 میلیون تومان است.

 

متوسط قیمت یک نیم‌بوت دکتر مارتینز در صورتی‌که از آمریکا برایتان ارسال شود، به 11 میلیون و 630 هزار تومان می‌رسد. کیف پول چرم تیمبرلند که از آمریکا خریداری می‌شود، با احتساب پولی که باید به آنلاین‌شاپ و گمرک بدهید، دو میلیون و 637 هزار تومان است و برندهای چرم داخلی کیف‌پول را از یک میلیون و 200 هزار تومان تا چهار میلیون و 200 هزار تومان می‌فروشند.

 

خرید کت چرم از برندهای متوسط خارجی مانند موستانگ که آمریکایی است، برایتان 11 میلیون و 540 هزار تومان آب می‌خورد اما در فروشگاه برندهای ایرانی، کت‌های چرمی اغلب بالای 13 میلیون تومان قیمت دارند و ممکن است تا 20 میلیون تومان خرج روی دستتان بگذارند. برندهای ایرانی معمولا در پاسخ به این انتقادها می‌گویند کیفیت چرم داخلی با کیفیت چرم ایتالیا مقایسه می‌شود

 

و جزو باکیفیت‌ترین انواع چرم در جهان است، پس به‌همین دلیل باید قیمت بالایی داشته باشند. احتمالا تنها بهرام رادان که مدت‌ها بابت حضور در بیلبورد تبلیغاتی برندهای چرم ایرانی پول کلان گرفته و خیلی از لباس‌هایشان را به تن کرده، می‌تواند قضاوت درستی در این مورد انجام دهد.

 

‌نیم بوت؛ حداقل 2/7 میلیون 
اگر خیلی برند باز و هیجان‌زده باشید و بخواهید یک نیم بوت از برند مشهور انگلیسی یعنی دکتر مارتینز بخرید، می‌توانید سفارش خود را در یکی از آنلاین‌شاپ‌ها ثبت کرده، شش تا هشت هفته منتظر بمانید و در نهایت یکی از مقاوم‌ترین نیم‌بوت‌های جهان را با قیمت حدودا 11 میلیون و 630 هزار تومان بخرید. این بوت راه دوری را از آمریکا تا ایران طی خواهد کرد.

 

البته اگر بخواهید همین مدل را از آمازون امارات سفارش بدهید و مطمئن باشید زودتر هم به دستتان برسد، کارتان با 10 میلیون و 350 هزار تومان هم راه می‌افتد. این پولی که باید بپردازید شامل هزینه ارسال به ایران و دستمزد آنلاین‌شاپ و هزینه گمرک می‌شود. قیمت این نیم‌بوت که هم برای مردان و هم زنان قابل استفاده است، بدون هزینه‌های اضافی هفت میلیون تومان است.

 

برای خرید یک نیم بوت از برندهای چرم ایرانی باید به‌طور متوسط شش میلیون تومان هزینه کنید. مثلا چرم درسا که گران‌ترین محصولات چرمی را تولید می‌کند،‌ نیم بوت‌های مچی زنانه خود را بین 9 تا 10 میلیون تومان می‌فروشد.

 

قیمت نیم‌بوت‌های مردانه 11 تا 12 میلیون تومان است.کسانی که سراغ چرم مشهد می‌روند که برند اقتصادی‌تری در مقایسه با درسا به حساب می‌آید، اگر بخواهند یک نیم بوت زنانه با ظاهری تقریبا مشابه داک‌مارتینز بخرند،‌ به هفت میلیون تا هشت میلیون تومان پول نیاز خواهند داشت. قیمت مدل‌های مردانه هفت و نیم میلیون تا هشت میلیون تومان است.

 

یک گزینه دیگر می‌تواند خرید از نوین چرم باشد که نیم بوت‌های مردانه را بین چهار میلیون و 800 هزار تومان تا پنج میلیون و 500 هزار تومان می‌فروشد. برای اینکه نیم‌بوت زنانه از این برند بخرید باید حداقل پنج میلیون و 600 هزار تومان تا شش میلیون  و 600 هزار تومان پول بدهید. متوسط قیمت نیم بوت مردانه چرم مارال چهار میلیون و 700 هزار تومان است.

 

اگر دنبال خرید نیم‌بوت زنانه راحت از این برند باشید، باید سه میلیون و 440 هزار تومان تا چهار میلیون و 990 هزار تومان پول بدهید. گزینه کمی ارزان‌تر چرم صاد است که بوت‌های زنانه آن دو میلیون و 700 هزار تومان تا سه میلیون و 900 هزار تومان فروخته می‌شوند. برای خرید نیم‌بوت مردانه از این برند،‌ باید حدود سه میلیون و 200 هزار تومان پول بدهید.

 

کت چرم؛ حداقل 13 میلیون 
شما با پرداخت حدودا 11 میلیون و 540 هزار تومان می‌توانید یک کت چرم از برند آمریکایی موستانگ بخرید. قیمت خود کت 142 دلار و 39 سنت است که حدودا هفت میلیون و 120 هزار تومان می‌شود و بقیه پولی که می‌دهید مربوط به دستمزد آنلاین‌شاپ و هزینه گمرک است. این کت چرم مردانه است و بدی‌اش این است که تا به دستتان برسد یک فصل گذشته است.

 

برای خرید کاپشن چرم در ایران می‌توانید سراغ برندی مانند چرم مشهد بروید که انواع گوناگونی از کاپشن چرم تولید کرده است. مثلا یک مدل نسبتا کلاسیک با رنگ سورمه‌ای را می‌توانید در حراج با قیمت 12 میلیون و 600 هزار تومان بخرید. در زمان غیر حراج همین کت نزدیک به 18 میلیون تومان فروخته می‌شود. این برند کاپشن چرم را حداکثر 20 میلیون و 800 هزار تومان می‌فروشد.

 

نوین چرم هم کت چرم مردانه دارد که قیمتش در حراج 13 میلیون و 500 هزار تومان است. این مدل‌ها را در فصل حراج می‌توانید حدودا 9 میلیون و 500 هزار تومان تهیه کنید. البته این برند مدل‌های گران‌تری هم دارد و قیمتش تا 19 میلیون تومان هم بالا می‌رود. از مارال چرم می‌توانید کت مردانه را در کمترین حالت 16 میلیون و 490 هزار تومان و بیشترین حالت 19 میلیون و 990 هزار تومان تهیه کنید. 

 

برندهای ایرانی کت چرم زنانه هم تولید کرده‌اند. چرم مشهد کت‌های چرم زنانه را از 13 میلیون تومان تا 32 میلیون تومان قیمت می‌دهد. قیمت کت‌های چرم زنانه در چرم مارال از 14 میلیون و 990 هزار تومان شروع می‌شود که البته در فصل حراج می‌شود آن را با 11 میلیون و 993 هزار تومان خرید. گران‌ترین کت چرم این برند یک مدل بلند است که 21 میلیون و 990 هزار تومان قیمت دارد. برند نوین چرم، ارزان‌ترین کت را 10 میلیون و 500 هزار تومان قیمت گذاشته و گران‌ترین گزینه را نزدیک به 16 میلیون تومان می‌فروشد.

 

 کیف چرم؛ حداقل دو میلیون 
برند فسیل آمریکایی است و محصولات چرم هم تولید کرده. اگر بخواهید یکی از کیف‌های چرم این برند مشهور را تهیه کنید و آن را به یک آنلاین‌شاپ سفارش دهید، باید سرجمع 15 میلیون و 870 هزار تومان هزینه کنید. برای اینکه کیف به دست شما برسد، چاره‌ای ندارید جز اینکه شش تا 11 هفته منتظر باشید.

 

قیمت تعیین شده مربوط به حمل کیف از آمریکا به ایران و پرداخت هزینه‌های گمرکی و دستمزد فروشگاه است.  در ایران برای خرید کیف چرم از برند چرم درسا حداقل به پنج میلیون و 500 هزار تومان پول نیاز خواهید داشت. این قیمت مربوط به یک کیف کوچک و کم‌جا است. این برند کیف‌های چرمی که در همکاری با سواروسکی تولید کرده، نزدیک به 28 میلیون تومان قیمت زده است.

 

البته اگر بخواهید یک کیف چرم عادی با اندازه معمولی از درسا بخرید، باید حدودا 10 میلیون تومان هزینه کنید. چرم مشهد ارزان‌ترین کیف دوشی زنانه خود را با قیمت نزدیک به دو میلیون و 300 هزار تومان می‌فروشد. اندازه این مدل کوچک است. گران‌ترین کیفی که در فروشگاه‌های چرم مشهد می‌توانید پیدا کنید، یک مدل رسمی و نسبتا جادار است که حدودا هشت میلیون تومان قیمت دارد.

 

متوسط قیمت کیف‌های متوسط چرم مشهد شش تا هفت میلیون تومان است. درصورتیکه برای خرید سراغ چرم مارال بروید، حداقل باید چهار میلیون و 393 هزارتومان پول داشته باشید. گران‌ترین کیف دوشی زنانه در فروشگاه‌های این برند یک مدل نیمه رسمی با قیمت هشت میلیون و 990 هزار تومان است که البته در حراج می‌شود آن را با هفت میلیون و 193 هزار تومان هم خرید.

 

قیمت کیف‌های دوشی در برند نوین چرم از نزدیک دو میلیون تومان شروع می‌شود که البته در فصل حراج می‌توانید آنها را با یک میلیون و 400 هزار تومان تهیه کنید. سقف قیمت کیف‌های نوین چرم 10 میلیون و 998 هزار تومان است که در حراج 30 درصد نزدیک به هفت میلیون و 700 هزار تومان شده. قیمت کیف‌های چرم رو دوشی در برند صاد بین دو تا نزدیک به سه میلیون تومان است.

 

کیف پول؛ حداقل 1/2 میلیون 
خرید کیف‌ پول چرم از برند تیم‌برلند که آمریکایی است برای شما دو میلیون و 647 هزار تومان تمام می‌شود. البته این مربوط به زمانی است که بخواهید کالا را از آمریکا سفارش بدهید. در غیراینصورت می‌توانید کیف را از آمازون ترکیه یا امارات بین یک میلیون و 360 هزار تومان تا یک میلیون و 684 هزار تومان تهیه کنید. 
 

در ایران اگر برای خرید کیف پول سراغ چرم درسا بروید، متوجه می‌شوید که ارزان‌ترین گزینه‌ای که پیش رو دارید، در حراج با قیمت دو میلیون و 285 هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت کیف‌پول‌های مردانه این برند تا بیش از چهار میلیون و 200 هزار تومان هم می‌رسد. برای کیف پول زنانه چرم درسا هم باید حدودا سه میلیون و 200 هزار تومان در جیب داشته باشید.

 

کمترین قیمت کیف‌پول مردانه در چرم مشهد،  مربوط به اندازه‌های کوچک است که نزدیک به یک میلیون و 300 هزار تومان فروخته می‌شوند. قیمت این کیف‌ها اگر کتی و بزرگ باشند تا دو میلیون و 300 هزار تومان هم بالا می‌روند. کیف پول‌های زنانه این برند از یک میلیون و 900 هزار تومان قیمت دارند و در بالاترین حالت دو میلیون و 300 هزار تومان فروش می‌روند.

 

مارال چرم کیف پول مردانه را حداقل یک میلیون و 190 هزار تومان می‌فروشد و حداکثر قیمت چنین کیف‌هایی دو میلیون و 490 هزار تومان است که در حراج یک میلیون و 993 هزار تومان شده‌اند. کیف پول‌های زنانه چنین برندی از یک میلیون و390 هزار تومان تا دو میلیون و 790 هزار تومان قیمت دارند. 
 

کسانی که قصد دارند هزینه کمتری بابت خرید کیف پول بدهند، می‌توانند سراغ برند نوین چرم بروند که حداقل قیمت در آن برای کیف‌پول‌های مردانه 798 هزار تومان و با تخفیف 559 هزار تومان است. بالاترین قیمتی که این برند برای کیف پول‌های خود در نظر گرفته، یک میلیون و 798 هزار تومان است. برای خرید کیف پول‌های زنانه نوین چرم شما حداقل باید روی یک میلیون و 198 هزار تومان حساب کنید که در حراج به 839 هزار تومان می‌رسد. گران‌ترین کیف پول این برند دو میلیون و 200 هزار تومان به‌فروش می‌رسد.

 

دستکش چرم؛‌ حداقل 1/3 میلیون 
کسانی که بخواهند و حوصله داشته باشند که دستکش چرم را از برند ایتالیایی مانند اورسینی تهیه کنند،‌ می‌توانند با نزدیک هشت میلیون و 500 هزار تومان از این برند تقریبا لوکس یک دستکش زنانه بخرند که حداقل دو ماه دیگر به دستشان در ایران می‌رسد. البته قیمت خود کالا 100 دلار است که حدودا پنج میلیون تومان تمام می‌شود. اما به هر حال هزینه ارسال و گمرک هم به این رقم اضافه می‌شوند. 
 

در ایران چرم درسا انواع مختلفی از دستکش زنانه چرمی تولید کرده. اگر بخواهید سراغ این برند بروید باید مطمئن باشید که حداقل یک میلیون و 860 هزار تومان در کیفتان پول دارید. بیشتر گزینه‌ها بیش از دو میلیون تومان قیمت دارند و گران‌ترین دستکش چرم مشهد، نزدیک به دو میلیون و 300 هزار تومان به فروش می‌رسد. دستکش‌های مردانه چرم چنین برندی،‌ از دو میلیون و 222 هزار تومان به بالا هستند و در نهایت گران‌ترین نمونه‌ها با قیمت نزدیک به دو میلیون و 800 هزار تومان قابل خرید است.

 

قیمت دستکش چرم زنانه در برند مارال یک میلیون و 990 هزار تومان است که با تخفیف می‌توانید آن را یک میلیون و 593 هزار تومان بخرید. این برند دستکش مردانه ندارد. نوین چرم هم تنها یک مدل دستکش چرم تولید کرده که آن را با قیمت نزدیک به یک میلیون و 300 هزار تومان می‌فروشد که در تخفیف 908 هزار تومان است.


 

 

کدخبر: ۵۵۱۹۷۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر