کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۰۴۰۹
تاریخ خبر:

از موتورسواران امداد سانحه بالگرد رئیس جمهوری تقدیر شد

از موتورسواران امداد سانحه بالگرد رئیس جمهوری تقدیر شد

وزیر ورزش و جوانان با اهدای لوح‌ از گروه موتورسواران و آفرود امداد و نجات تقدیر کرد

در مراسمی که به میزبانی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان آذربایجان شرقی برگزار شد، مازیار ناظمی رئیس فدراسیون لوح‌های کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان را به نمایندگان تیم موتورسواری و آفرود امداد و نجات سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور شهید اهدا کرد.

در این مراسم امیر خیزی رئیس هیات استان با تشریح عملیات جستجوی لحظه به لحظه تیم‌های اندروی پنج شهرستان آذربایجان شرقی گفت: با اعلام فدراسیون و هماهنگی با اداره کل، تیم‌های اندرو و آفرود هیات از ساعت‌ها قبل به محل دقیق حادثه حرکت کردند و با همدلی و تلاش و حمایت همه گروه‌های حاضر در میدان موفق شدند زودتر به محل دقیق سانحه برسند و موقعیت آن را به سایر گروه‌های امدادی اعلام کنند.

ستوده‌نژاد مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی هم با اشاره به نقش اصلی تیم‌های آفرود و اندروی هیات استان و همین‌طور کوهنودران استان در یافتن و امداد به گروه‌های دیگر گفت: چهره این قهرمانان گمنام امروز جهانی است و نمادی از امداد و فداکاری برای مردم کشور هستند.

 

مازیار ناظمی نیز با تقدیر از توجه وزیر به مجموعه فدراسیون و هیات‌های آن گفت: تجلیل از ورزشکاران استان و اهدا لوح تقدیر به آنها کار ارزشمند و بیاد ماندنی است و خوشبختانه گروه‌های زیادی در سراسر کشور و در تمام بلایا و حوادث طبیعی همراه و امدادرسان مردم هستند و آموزش‌های زیادی هم از طرف هیات و فدراسیون برای علاقمندان و ورزشکاران این بخش صورت گرفته است.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در پایان اظهاراتش خبر از اتفاق جدیدی در ورزش کشور داد و گفت: بزودی در مراسمی با حضور مسئولان کشوری با نمادهای «امداد و ایثار» به ورزشکاران اهدا و از رشادت و از خودگذشتگی آنها تقدیر خواهد شد.

تقدیر وزیر ورزش از موتورسواران امداد سانحه بالگرد شهید آیت‌‎الله رئیسی

 

منبع: خبرآنلاین
کدخبر: ۵۶۰۴۰۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر