کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۹۰۲۲
تاریخ خبر:

رِیو پارتی؛ مهمانی‌های زیرزمینی زیر ذره‌بین پلیس

رِیو پارتی؛ مهمانی‌های زیرزمینی زیر ذره‌بین پلیس

قیمت بلیط ریو پارتی بسته به مکان برگزاری متغیر است و تا دو میلیون می‌رسد

مرکز اطلاعات فراجا چند روز پیش خبر داد اعضای شبکه شیطان پرستی که دارای عضو سازمان یافته از اتباع خارجیِ اروپایی و ایرانی بودند طی عملیاتی فنی و تخصصی توسط سازمان اطلاعات پلیس شناسایی و دستگیر شدند. در اطلاعیه پلیس آمده: تعداد ۱۴۶ نفر مرد و ۱۱۵ نفر زن به‌صورت برهنه و مستهجن در محل برگزاری این جلسه شیطان پرستی، حضور داشتند که دستگیر شدند.

به گزارش هفت صبح، بعد از انتشار این خبر، عبارت «ریو پارتی» در فضای مجازی به عنوان کلید واژه این مهمانی و مهمانی‌های امثال آن استفاده شد. ریو پارتی که از دهه 1950 میلادی و در لندن برای اولین بار شکل گرفت، نوعی مهمانی زیرمینی و مخرب همراه با مواد روانگردان خطرناک و مشروبات الکلی است و حالا پایش به ایران هم باز شده است. این مدل مهمانی‌ها که همیشه با مصرف مواد همراه هستند مشخصاتی دارند که در ادامه می‌خوانید.
 
شماره یک | ریو پارتی‌ها در ویلاها و سوله‌های شخصی و اجاره‌ای به صورت غیرقانونی و در ابعاد کوچک و بزرگ برگزار می‌شوند. 
شماره دو | در این مهمانی‌ها از موسیقی زنده الکترونیک استفاده شده و برگزار کنندگان آن دی‌جی‌ استخدام می‌‌کنند.
شماره سه | از هر شرکت کننده مبلغی برای ورودی گرفته می‌شود. قیمت بلیط ریو پارتی بسته به مکان ریو پارتی متغیر است و از 600 تا 700 هزار تومان شوع شده و به دو میلیون تومان هم می‌رسد.
شماره چهار | مشخصه اصلی این مهمانی‌ها حضور پررنگ مواد محرک و روان‌گردان است. روانگردان‌ها و قرص‌های مختلف مانند اکستازی و ... در این مهمانی‌ها پیدا می‌شود.  
کدخبر: ۵۵۹۰۲۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر