کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۴۱۵۵
تاریخ خبر:

نقش مادران حساس در ماجرای آقازاده‌ها

نقش مادران حساس در ماجرای آقازاده‌ها

درباره موج سرما و برف و درخشش ساحلی‌ها و جنجال‌های سیاسی

روزنامه هفت صبح| یک: ‌در مورد آقازاده‌های سیاسی  همیشه انگشت اتهام به سمت پدران سرشناس آنها بوده و رانت‌هایی که برای پسرهای‌شان قائل شده‌اند و بی‌ملاحظگی‌های مستمر این پسران (یا دختران) در قبال جایگاه سیاسی پدرانشان. صورت مسئله کاملا درست به نظر می‌آید اما آنچه مغفول می‌ماند تاثیر مادران این بزرگواران است.

 

آیا اشتباهات مهدی هاشمی، اسحاق قالیباف، پسر دکتر عارف، شبنم نعمتی، پسر محسن رضایی، ساشا سبحانی و بقیه رفقا همه به پدران این بزرگواران مربوط می‌شوند یا می‌توان ردپای مادران همیشه نگران فرزندان و گاه بی‌توجه به شرایط و موقعیت همسران را نیز پیدا کرد؟ البته که این یک فرضیه است، اما می‌شود به این موضوع هم فکر کرد. 

 

دو: تیم ساحلی ایران در روز آخر سنگ‌تمام گذاشت. بلاروس را با نتیجه شش بر یک شکست داد و به مقام سوم جام جهانی فوتبال ساحلی رسید. اگر کمی بیشتر دقت می‌کردند شاید قهرمانی هم دور از دسترس‌شان نبود. دست‌شان درد نکند که درخشیدند.

 

سه: تهران ناگهان به تورنتو تبدیل شد. هوای تهران همانطور که هواشناسی وعده داده بود بیش از 10درجه سرد شد و بین 4 درجه بالای صفر تا صفر درجه در نوسان بود و امروز نیز احتمالا به منفی2 هم خواهد رسید و اوضاع برف تا روز چهارشنبه و اوضاع سرما تا روز جمعه ادامه خواهد یافت؛ یعنی سه روز بارش برف و حداقل شش روز هوای بسیار سرد‌!

 

این درحالی است که این روزها  مینیمم دمای هوا در تورنتو از صفر درجه پایین‌تر نرفته و فردا و پس فردا این حداقل دما به دو و شش درجه خواهد رسید! به‌خصوص روز سه‌شنبه که هوای این شهر بین 6 و یازده درجه متغیر خواهد بود‌.

 

این هم از عجایب روزگار است‌. دیروز در خراسان جنوبی، یزد، اصفهان و فارس هم بارش برف را شاهد بودیم. این زمستان دیرهنگام شاید برخی کشاورزان و باغداران را نگران و مضطرب کند، اما در مجموع برای کشور خشک ما که در نگرانی از یک تابستان گرم و بی‌آب به‌سر می‌برد خبری مسرت‌بخش به‌شمار می‌رود.

 

هرچند مطمئن هستیم کارشناسان وزارت نیرو فردا بازهم با خبرهایی درباره کمبود آب و کاهش شدید میانگین بارش‌ها و سد‌های خالی و این طور چیزها به وسط میدان می‌آیند  و از گفتن یک خدا را شکر به خاطر این بارش‌های گسترده ابا می‌کنند.

 

کدخبر: ۵۵۴۱۵۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر