کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۲۵۰۵
تاریخ خبر:

بیا پایین سرمان درد گرفت

بیا پایین سرمان درد گرفت

در مورد کادر فنی و صیادمنش و ژاپن و مادر چاوز.

روزنامه هفت صبح| یک: اصلا و ابدا امروز هیچ نکته سیاسی و حتی اجتماعی و اقتصادی نمی‌خواهم اینجا نقل کنم. مواظب هستم و زبان به کام می‌گیرم و کمی نان و ماست خودم را می‌خورم.

 

دو: آقای صیادمنش گفته در 22سالگی چطور برگردم به همان جایی که حرکتم را شروع کردم. منظورش این است که حالا که در هال‌سیتی در دسته دوم انگلیس بعد از سه فصل، ‌هر سه چهار بازی یک بار در ترکیب قرار می‌گیرد به این معناست که در سکوی پیشرفت قرار دارد و امکان ندارد به استقلال بازگردد.

 

به قول آن فیلم اینستاگرامی؛ عزیز جان بیا پایین سرمان درد گرفت. چهار سال است در انگلیس و ترکیه بازی می‌کنی و هیچ پیشرفتی نداشته‌ای. فوتبالیست خوبی هستی اما به نظر نمی‌رسد افق درخشانی پیش‌رویت باشد. فعلا هم که تیم ملی را از دست دادی. این راه را قبلا علیپور ستاره خط حمله پرسپولیس هم رفت و به هیچ جا نرسید و اصلا نامش هم فراموش شده. 

 

سه: و بالاخره این‌که ژاپن درآخرین بازی تدارکاتی‌اش شش بر یک تیم چغر اردن را در هم کوبید. ژاپن طی یک‌سال گذشته 4 بر یک آلمان را برده، 4 بر 2 ترکیه را شکست داده ،‌5 بر صفر تایلند را مغلوب کرده، ‌سوریه و میانمار را هم با نتایج مشابه 5 بر صفر خرد کرده است، ‌تونس را هم با دو گل شکست داده، پرو و کانادا را هم 4 بر یک شکست داده‌اند و پیروزی 6 بر صفر مقابل السالوادور و 2 بر یک مقابل کلمبیا را هم در کارنامه دارند. این هیولای وحشتناک با تمام ستاره‌هایش وارد قطر شده‌اند. 

 

چهار: نوشته‌اند ‌ شما که در مقابل به آغوش گرفتن مادر ملیکا محمدی توسط عادل فردوسی‌پور این‌گونه رد می‌شوید پس چرا در مورد ماجرای احمدی‌نژاد و مادر مرحوم چاوز از آن کارها کردید؟‌ حافظه‌ام قد نمی‌دهد الان

 

اما هرگز شخصا در این‌باره نه نوشتم و نه اجازه تیتر زدن در صفحه یک دادم و مطلبی هم اگر به چشمم می‌خورد حذف می‌کردم. مگر این‌که در یادداشت‌های شخصی نویسنده‌ها باشد که خب دیگر موضع خود نویسنده بوده که آن هم بعید است. اگر غیر از این بوده اطلاع دهید. 

 

پنج: اما... اما این دوتا عکس به تورمان خورد. اولی کادر فنی هدایت‌کننده تیم ملی ایران است که با لباس‌های متحدالشکل عازم قطر شدند. شامل 26 نفر! یعنی معادل بازیکن‌های تیم ملی. این طبیعی است؟ ‌کادر 26 نفره برای یک تیم 26نفره که قرار است بین 5 تا 7 بازی انجام دهد؟

photo_2024-01-08_20-32-10

بعدش عکسی به دستمان رسید از تیم ملی عمان و کادر فنی‌اش. آن کت و شلواری‌ها اعضای تیم فنی هستند و دشداشه‌پوش‌ها بازیکن‌های عمان. گروه فنی شامل 10نفر هستند. همین. 10 نفر برای 26 نفر. رقم معقولی است. این‌ها را روی سواد معمول خودم می‌گویم اگر نکته دیگری وجود دارد که من در جریان نیستم خوب است دوستان بگویند تا همین جا نقل کنیم.

photo_2024-01-08_11-44-19

کدخبر: ۵۵۲۵۰۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر