کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۱۸۹۲
تاریخ خبر:

نعمتی جان، ‌خودت یک فکری بکن

نعمتی جان، ‌خودت یک فکری بکن

دو خرده یادداشت درباره طلسم و انتخابات.

روزنامه هفت صبح| یک: ‌علی نعمتی بازیکن زحمتکشی است و الان هم نباید به او که گویی بخت ازش برگشته، طعنه زد. به‌هرحال پیش می‌آید (لابد). اما نمی‌توانم جلوی خودم را بگیرم و یادم نیاید که نعمتی در بازی با استقلال در آن دربی حیاتی چگونه در عرض سه دقیقه دوتا پنالتی داد که یکیش با وار رد شد و آن یکی گل تساوی استقلال را در دقیقه 94 رقم زد و در بازی دیروز با شمس آذر هم یک پنالتی داد و چند دقیقه بعد هم اخراج شد!

 

اگر آقای نعمتی فکر می‌کند که این آمار به‌خاطر بدشانسی است و ربطی به کمبودهای فنی او به‌عنوان یک مدافع کنار ندارد و همین‌طور فکر می‌کند که این مدل تکل‌زدن مقابل فرد شوت‌زننده که در واقع تکل از روبه‌رو است، مشکل خاصی ندارد و همچنین معتقد است که او بازیکنی در حد و اندازه‌های پرسپولیس است، قبول.

 

پس خودش دست بجنباند و برای ابطال این سحر و طلسم کاری کند. قربانی‌ای، صدقه‌ای، وردی، چیزی. چون میزان خسارتی که ایشان طی بازی‌های اخیر به پرسپولیس زده با هیچ متر و معیاری قابل سنجش نیست. 

 

دیروز وقتی در دقیقه 65 و در حالی‌که پرسپولیس به‌شدت به سه امتیاز این بازی احتیاج داشت، ‌نعمتی اخراج شد (با نوعی از خطا و بی‌احتیاطی که واقعا در فوتبال محلات مشاهده می‌کنیم)، یکی از هوادارهای پرسپولیس خدا را شکر می‌کرد که در بازی هفته بعد نعمتی را نخواهیم داشت! یعنی خودتان شرایط را ببینید. قرار بود مراعات حال علی نعمتی را بکنم تازه. ببین چقدر دلم پر بود که این حاصل مراعات کردن ما بود. 

 

دو: من دست فرمان برخی رسانه‌های اصولگرا را نمی‌فهمم. مدام بر لزوم رونق انتخابات تاکید می‌کنند و بر نفی گروه‌هایی که می‌خواهند بی‌تفاوت در انتخابات ظاهر شوند، مطلب می‌نویسند و آنها را متهم می‌کنند و بعد در مورد فعالیت بخشی از اعتدالیون که می‌خواهند به شکل کامل در انتخابات فعال باشند گارد می‌گیرند و با جملات مختلف از شورای نگهبان می‌خواهند که آنها را رد‌صلاحیت کنند.

 

خب دوست عزیز برو حساب و کتاب‌هایت را بکن ببین دقیقا چی دوست داری. انتخابات باحداقل مشارکت؟ ‌انتخابات با مشارکت بهتر؟ ‌انتخابات با حضور گروه‌های مختلف یا انتخابات با حضور گروه‌های مختلف اما فقط آنهایی که ما دوست داریم. اگر پاسخ این سوال‌ها را پیدا کنید ابهامات موجود برطرف خواهند شد. با خودتان رودربایستی هم نداشته باشید. راحت. 

 

کدخبر: ۵۵۱۸۹۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر