کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۱۸۶۷
تاریخ خبر:

تراژدی ملیکا؛ دختری که از آمریکا برگشت

تراژدی ملیکا؛ دختری که از آمریکا برگشت

ملیکا محمدی، عضو تیم ملی فوتبال بانوان امروز در ورودی شهر بم، به‌خاطر تصادف رانندگی جان باخت

مرگ ملیکا محمدی  بر اثر واژگونی خودرو تیبا که گفته می‌شود حامل بازیکنان تیم ملی و خاتون بم بوده، رخ داده. سانحه در دوراهی باغچمک رخ داده و علاوه بر مرگ ملیکا محمدی باعث مصدومیت سه نفر شد.

مریم منظمی، نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال در این خصوص اظهار داشت: من هم این اتفاق بسیار تلخ را به خانواده محمدی و جامعه فوتبال کشور تسلیت می‌گویم، اما هنوز هم درگذشت ملیکا محمدی را باور ندارم. او یکی از بازیکنان بسیار باشخصیت و خوب تیم ملی بود و واقعا چنین اتفاقی قابل باور نیست. این خبر را صبح امروز از رسانه‌ها شنیدم اما ساعت 18 به سمت بم پرواز دارم تا وضعیت را بررسی کنم.

به‌گفته نایب رئیس بانوان فدراسیون ملیکا محمدی، با وجود اقامت خانواده‌اش در آمریکا به دلیل علاقه شدید به مردم ایران و تیم ملی، بازی برای کشورمان را انتخاب کرد و این اتفاق نشان می‌دهد چه قدر شخصیت بزرگ و وطن‌پرستی داشت.

منظمی درمورد وضعیت دو  ملی‌پوش دیگر کشورمان گفت تا جایی که اطلاع دارم حال هر دو بازیکن بهتر شده است و دچار شکستگی هستند. طبق شنیده‌ها بهناز طاهرخانی پس از این اتفاق دچار خونریزی مغزی شده‌اند و پزشکان مشغول مداوایش هستند. زهرا خاجوی هم از ناحیه لگن دچار شکستگی شده است.

کدخبر: ۵۵۱۸۶۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر