به گزارش هفت صبح، سیامک انصاری، بازیگر شناختهشده سینما و تلویزیون و یکی از مجریان برنامه «بازمانده»، پس از واکنشهای گسترده نسبت به آیتمی که محتوای آن توهینآمیز نسبت به برخی نمادهای ایرانی تلقی شد، با انتشار یک پیام ویدئویی از مردم ایران پوزش خواست. انصاری در این ویدیو تأکید کرد که قصد جسارت یا بیاحترامی وجود نداشته و از احساسات جریحهدارشده مردم ابراز تأسف کرد.
سیامک انصاری: حق کاملا با شماست منو ببخشید!
سیامک انصاری پس از حواشی بهوجودآمده برای برنامه «بازمانده»، با انتشار ویدئویی از مردم ایران عذرخواهی کرد.
مهم ترین اخبار
- دانلود آهنگ گفته بودی اگه بارون بباره قرارمون تو خیابون دوباره
- زلزلهای در بازار انرژی | همه چیز درباره مجوز عمومی ایکس
- کالابرگ چه کسانی حذف می شود؟ / مبلغ جدید کالابرگ
- بیوگرافی تلخ کمال خرازی / نحوه شهادت کمال خرازی در بیمارستان
- دو بار قصاص برای عامل قتل سریالی زنان پایتخت
- بزک میلیاردی | فیسلیفت اوج هنر صنعت خودرو ایران
- هر خسخس سینه را جدی بگیرید
کپی لینک کوتاه
ما را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید
بدون دیدگاه.


