لون لون، پاندای ماده ساکن در باغ وحش آتلانتا، یک دوقلو به دنیا آورد. این پاندای ۱۹ ساله سه سال پیش هم صاحب یک دوقلو شده بود.
به گزارش دویچه وله مسئولان باغ وحش آتلانتا واقع در ایالت جورجیای آمریکا اعلام کردند که پاندای ماده ساکن در این باغوحش روز شنبه (۳ سپتامبر/ ۱۳ شهریور) صاحب یک دوقلو شده است.
این دوقلوها ششمین و هفتمین فرزندان این پاندای ۱۹ ساله هستند که لون لون نام دارد.
لون لون سه سال پیش نیز یک دوقلوی دیگر به دنیا آورده بود.
پانداها به هنگام تولد صورتی رنگ، بیمو و نابینا هستند و هیچگونه شباهت ظاهری به والدین خود ندارند. در طبیعت پاندای مادر پس از تولد تولهها در همان روزهای نخستین یکی از آنها را به بقیه ترجیح داده و بقیه را پس میزند. از همین رو نیز تولد تولهها در باغ وحش را میتوان خوششانسی به شمار آورد، زیرا همین امر موجب زنده ماندن آنان میشود.


