رفیع زاده، معاون نوسازی اداری سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: در مناطق نارنجی تمام کارکنانی که خدمات ضروری به مردم ارائه می دهند، با حضور حداقل دو سومی به فعالیت خود ادامه میدهند. کارکنان ادارات دولتی نیز با حضور ۵۰ درصدی از شنبه سرکار خود حاضر خواهند شد. منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
ببینید | تهرانیها از شنبه با شرایط جدید سرکار میروند
مهم ترین اخبار
کپی لینک کوتاه
ما را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید
بدون دیدگاه.


