کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۰۳۸۴
تاریخ خبر:

دستگیری باند پنج‌نفره زورگیران مامورنما پس از اولین سرقت

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند پنج نفره زورگیری و آدم‌ربایی در پایتخت خبر داد.

به‌گفته سردار علیرضا، ۲۰ اردیبهشت امسال خانم جوانی هراسان با پلیس تماس گرفت و از آدم ربایی خبر داد و گفت که شب گذشته در میدان شهید طهرانی مقدم سوار بر خودروی تاکسی اینترنتی شده اما در مسیر یک خودروی پژو پارس خاکستری رنگ جلوی خودروی تاکسی را گرفت و با نشان دادن تجهیزاتی از قبیل بی سیم و شوکر و اعلام اینکه مامور هستند وی را به اجبار سوار خودرویشان کردند.

شاکی ادامه داد: ماموران مذکور در ادامه با بستن چشم ها و با ایراد جرح و گاز اشک آور، دستبند، گردنبند ، ساعت مچی و یک میلیون تومان وجه نقد را سرقت کرده و وی‌را در محدوده بزرگراه فتح رها کردند که فورا با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت. در تحقیقات پلیسی، کارآگاهان متوجه شدند شاکی دوستی بنام مریم دارد که قبل از وقوع سرقت چندین ساعت با وی بوده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: بدین ترتیب کارآگاه با ظن به اینکه مریم در سرقت دست دارد با بهره گیری از روشهای علمی کشف جرم، وی را زیر نظر گرفته و در ادامه تحقیقات مشخص شد مریم با شخصی بنام فرامرز در ارتباط بوده که در این آدم ربایی و سرقت نقش داشته است.

وی گفت: با مشخص شدن این موضوع و هماهنگی قضائی، مریم، فرامرز و سه همدست دیگر این باند سرقت شناسایی و روز گذشته در چندین عملیات همزمان تمامی اعضای این باند در مخفیگاهشان بازداشت و در بازرسی از مخفیگاه فرامرز ساعت مچی شاکی کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت خاطرنشان کرد: فرامرز و اعضای باند به آدم ربایی و سرقت از شاکی اعتراف کرده و برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره پنجم این پلیس قرار گرفتند.

کدخبر: ۴۰۰۳۸۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر