کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۴۶۵۴۲
تاریخ خبر:

طرح ایده تبدیل فاصله تالار وحدت و تئاتر شهر به پیاده‌راه هنر

احمد مسجد جامعی - عضو شورای شهر تهران -، نصرالله آبادیان - شهردار منطقه ۱۱ - و تعدادی از اعضای شورای شهر از مجموعه تالار وحدت دیدن کردند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد رودکی، در این بازدید که حمیدرضا نوربخش - مدیرعامل خانه موسیقی - و علی‌اکبر صفی‌پور - مدیرعامل بنیاد رودکی - نیز در آن حضور داشتند، مسجدجامعی گفت: آکوستیک این تالار در خاورمیانه منحصربه‌فرد است، اگر در هر جای این تالار بایستید، مشکل صدا نخواهید داشت و بدون میکروفون و سیستم صوتی می‌توان صدا را به همه جای تالار رساند.

این عضو شورای شهر تهران با بیان این‌که در برنامه دوم پنج ساله شهرداری تهران تصمیم گرفته شد که فاصله بین تالار وحدت و تئاتر شهر به پیاده راه هنر و فرهنگ تبدیل شود، گفت: در فاز اول که اعتباراتش در سال جدید پیش‌بینی شده، شاهد ایجاد باغ راه یا پیاده راه هنری درست روبه‌روی پیشخوان تالار وحدت خواهیم بود و از آنجا که تردد در این خیابان فرعی کم است، از لحاظ ترافیکی مشکلی نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: این پیاده راه با رویکرد هنرهای نمایشی و موسیقی ایجاد خواهد شد و امیدواریم بتوانیم با حذف فضاهای مزاحم از جمله پمپ بنزین کاری کنیم تا این فضای منتخب شهری به خیابان انقلاب متصل و فاصله‌گذاری معنایی مناسبی ایجاد شود.

او افزود: ایجاد پیاده راه هنر اولین‌بار در برنامه چهارم توسط دولت اصلاحات و زمانی که به‌عنوان وزیر فرهنگ فعالیت می‌کرد مطرح شد و زمانی که در شورای شهر حضور داشت نیز به تصویب رسید.

انتهای پیام

کدخبر: ۱۴۶۵۴۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر