کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۰۶۸۶
تاریخ خبر:

‌ماجرای ۴۰‌کارگر عقیم شده در بندرعباس

روزنامه هفت صبح، آرش خوشخو | دوشنبه ۲۱ آذرماه ۱۳۵۶٫ تیتر یک برنامه بزرگ مبارزه با آلودگی هوا در تهران است‌. ۴۴ سال است که این برنامه‌ها در حال اجرا شدن هستند‌! جالب‌تر یکی از زیرتیترهای این گزارش است:‌ سازندگان خودروهای داخلی از سال آینده باید موتورهای خود را جهت مبارزه با آلودگی هوا تغییر بدهند‌!‌حتما‌! همچنین خبر عقیم شدن ۴۰کارگر یک شرکت در بندرعباس به علت تشعشع‌های اتمی‌! این کارگرها در شرکت ایتالیایی در نیروگاه بندرعباس مشغول به کار بودند که دچار این مکافات شده‌اند.

سناتور محسن فروغی یک گروه پزشکی آمریکایی را برای معالجه پسر بیست ساله‌اش به ایران آورده‌. پسر او در حال چوگان بازی بوده که دچار ضربه مغزی شده است و به کما فرو رفته. در صفحه ۱۰ از دیدارهای تدارکاتی تیم ملی ایران نوشته‌اند و اینکه بازی با مجارستان و رومانی حتمی شده و تیم ملی به بغداد و تل آویو هم دعوت شده است‌! قرار است حسن روشن برای درمان قطعی زانوی آسیب دیده‌اش به انگلیس برود.(حسن روشن تا همین امروز هم درگیر آن زانوی آسیب دیده‌اش است‌) و این که آتابای رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا شد.

در ‌آستانه محرم فهرست سخنرانی‌های مذهبی هم منتشر شده. سه مرجع تقلید که به روایت اطلاعات عبارتند از آیت‌الله شریعتمداری‌،‌ آیت‌الله خوانساری و آیت‌الله مرعشی نجفی هرکدامشان در منزل‌های تهران جلسات سخنرانی دارند. از دیگر سخنرانان شیخ حسن کافی خراسانی است که از ساعت شش عصر تا هفت و نیم صبح، شش سانس یک ساعته سخنرانی در مساجد و تکیه‌های مختلف دارد.

فیلم ایرانی تلافی با بازی بهمن مفید و پوری بنایی هم به اکران رسیده است‌. در صفحه تلویزیون گفت و گویی با آذر فخر بازیگر سریال طلاق انجام شده که پخش قسمت اولش با استقبال تماشاگران روبه رو بوده. در تورق اطلاعات ۲۱ آذرماه ۱۳۵۶ مصاحبه‌ای با ایشان در روزنامه اطلاعات چاپ شده است‌؛ با تیتر‌: «آذرفخر بازیگر سریال طلاق: ‌مشکل‌ترین نقشم را مقابل شوهرم بازی کردم.» در شبکه دوم هم از فستیوال فیلم‌های برگمان فیلم همه زنان پخش می‌شود.

سه شنبه ۲۲ آذرماه ۱۳۵۶٫ عکس یک روبوسی محمدرضا و پسرش بعد از پرواز آزمایشی با اف ۵ بوده. برف سنگین آذربایجان را فلج کرده است‌. در صفحه ورزشی ۱۶ تیم حاضر در جام جهانی به لحاظ قدرت رده‌بندی شده‌اند که ایران در این رتبه‌بندی بین مکزیک و تونس و در رتبه ۱۵ قرار گرفته است‌. ۴۱ کارگر هندی که با روادید جعلی برای کار به ایران آمده بودند در فرودگاه مهرآباد دستگیر شدند.

در کیلومتر ۹ آمل یک پژو که با شش سرنشین از تهران عازم شمال بوده با یک کامیون برخورد و هر شش مسافرش کشته می‌شوند. سیروس سیاقیان راننده این پژو بوده است‌. در صفحه آخر بی‌‌خود و بی‌جهت عکسی از کامیار پسر عبدالرضا پهلوی چاپ شده با یک خط شرح که درآن درباره حضور این آقازاده به عنوان خلبان هلیکوپتر کبرا در رژه ارتش صحبت شده است. کلا کم خبر بود.

کدخبر: ۴۳۰۶۸۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر