کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۲۳۰۰۸
تاریخ خبر:

گزارش تصویری؛ بهترین عکس‌های خبری ایران و جهان

توضیحات

تصویری که مهر از توزیع کمک‌های غذایی در اسپانیا منتشر کرده است

توضیحات

انوشیروان کیهانی‌زاده، روزنامه‌‌نگار قدیمی و صاحب سایت تاریخ ایرانیان در این روز، این جدول را به نقل از صفحه 12 شماره 16134 روزنامه اطلاعات منتشر کرده است که نرخ ارز را 40 سال پیش یعنی در اردیبهشت 1359 نشان می‌دهد.

توضیحات

دشت گل لاله در روستای «کندر» در جاده چالوس در مساحتی حدود سه و نیم هکتار ایجاد شده است. در این دشت دو میلیون و ۱۰۰ هزار پیاز لاله در ۳۰ مدل مختلف برای اولین بار در عرصه طبیعی کاشته شده، کاشت این تعداد گل لاله در عوارض طبیعی در کشور کم نظیر است. عکس از معصومه علی‌اکبر، ایسنا.

توضیحات

تیم های اینچئون یونایتد و سوون اف سی هم روز گذشته اولین بازی فوتبال بعد از شیوع کرونا در کره جنوبی را برگزار کردند. این بازی در شهر بندری اینچئون برگزار شد و البته تماشاگران اجازه حضور در استادیوم را نداشتند.

توضیحات

تصویری از ضدعفونی و تمیز کردن پرده و درب کعبه، در آستانه ماه رمضان. عکس را میزان منتشر کرده است.

توضیحات

دولت انگلستان هنوز روی محدودیت‌های اجتماعی برای کنترل بیماری کرونا اصرار دارد. در این عکس که Andrew Redington ثبت کرده است، مردم ویندسور که شهری کوچک در نزدیکی لندن است، در مسیری که به قلعه معروف این شهر می‌رسد با رعایت فاصله پیاده‌روی و ورزش می‌کنند. قلعه ویندسور بزرگ‌ترین قلعه جهان است که ملکه انگلستان معمولا تعطیلاتش را در آنجا سپری می‌کند.

توضیحات

وزیر حمل و نقل نروژ در حال افتتاح یک تونل از پشت کامپیوتر. به سادگی دفتر آقای وزیر هم دقت کنید

توضیحات

تصویری از نحوه برگزاری مراسم شبانه ماه رمضان در مسجد ارک به‌‌رغم محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های اعلام شده توسط ستاد ملی مقابله با کرونا

توضیحات

روشنك گرامي ويدئويي از خودش در حال پياده‌روي و ورزش منتشر كرده و از اضافه وزنش در اين روزهاي قرنطينه گفته. در اين ويدئو صداي او به شدت گرفته است كه خودش اشاره مي‌كند گرفتگي صدايش ربطي به كرونا ندارد‌. روشنك گرامي 36 ساله و داراي لیسانس مهندسی معماری از دانشگاه سوره است. از آخرين كار او اين روزها سريال همگناه ‌ در شبكه نمايش خانگي در حال پخش است.

توضیحات

مبارزه با كرونا به سبك نانسي پلوسي رئيس دموكرات مجلس نمايندگان آمريكا .

توضیحات

زینب سلیمانی دختر شهید‌ سپهبد قاسم سلیمانی در آغازین روز ماه رمضان، مطلبی را در استوری اینستاگرامش درباره جای خالی پدرش‌‌‌ در ماه رمضان منتشر کرد. « امسال بر سر سفره‌های افطار فقط عکست همدم ربنای من است. کاش امسال هم من را از نصیحت‌های پدرانه در این ماه مبارک بی‌بهره نزارید که من این روزها سخت محتاج نگاه شما هستم. در این ماه عزیز از همه شما بزرگواران التماس دعا دارم.»

کدخبر: ۳۲۳۰۰۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر