کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۶۱۴۸
تاریخ خبر:

‌رصد‌خانه| جیران در هتل اسپیناس رونمایی شد

روزنامه هفت صبح | انرژی‌بخش روز: شور آهنگی به ادا‌ بازی خندوانه | خندوانه دوشنبه شب، اختصاص به مسابقه ادا بازی داشت. این مسابقه به گفته خود رامبد جوان برای نخستین‌بار به شکل مستقل در این فصل اجرا می‌شد. حامد آهنگی، یزدان فتوحی و مهران غفوریان همراه با رامبد جوان شرکت‌کننده‌های این مسابقه بودند. اما حضور پرشور حامد آهنگی این مسابقه را حسابی تحت‌الشعاع قرار داد. او از همان ابتدا سعی کرد با مشارکت و شوخی‌های به‌موقع‌اش فضای برنامه را تحت کنترل بگیرد.

در ابتدای مسابقه شرایط را طوری پیش برد که شهاب عباسی مجری مسابقه و مهران غفوریان وارد بازی‌اش شدند و همین موجب شد برای دقایقی فضای برنامه به‌واسطه شوخی‌های این سه نفر و صحبت کردنشان به زبان محلی جذاب و پر‌انرژی شود. آهنگی در طول مسابقه هم بارها به شاد شدن فضای برنامه کمک کرد که یکی از آنها اجرای یک ترانه من‌درآوردی برای بخش پایانی مسابقه بود.

بی‌خیال شوید روز: پخش میان‌برنامه علم سینما را متوقف کنید | میان‌برنامه‌های شبکه نمایش مدت‌های مدیدی است که به شکل تکراری روی آنتن می‌روند و قسمت‌های مختلف این برنامه‌ها از‌جمله «علم سینما» در طول ماه چندین و چند بار پخش می‌شوند. تا همین چندی پیش روند تکرار معمولا بیست روز یکبار یا ماهی یکبار بود، اما الان مدتی است که اپیزودهای این میان‌برنامه با حد فاصل دو یا سه روز در چند نوبت پخش می‌شوند.

یکی از اپیزودهای برنامه علم سینما اختصاص به دوربین‌های پاناویژن و چگونگی تولید آن داشت. این اپیزود با فاصله زمانی دو روز روی آنتن رفت. این میان‌برنامه و دیگر میان‌برنامه‌های شبکه نمایش در طول سال جاری آنقدر تکرار شده‌اند که مخاطبین تمام صحنه‌های آن را از حفظ هستند. اگر مدیریت تلویزیون در پی اصلاح ساختار شبکه‌ها‌ست باید فکری اساسی به‌حال شبکه‌های تامینی‌اش مثل «شبکه نمایش» کند.

رونمایی روز: جیران در هتل اسپیناس رونمایی شد | سریال جریان حسن فتحی قرار است از جمعه همین هفته پخش خود را به شکل اختصاصی از پلتفرم «فیلیمو» شروع کند. این سریال که دو سالی است در مرحله تصویربرداری است، ازجمله پروژه‌هایی است که خیلی‌ها منتظر آماده شدنش بودند. سریالی که کارشناسان رسانه معتقدند باعث احیای دوباره پلتفرم‌ها می‌شود.

پیش از رونمایی عمومی از این سریال روز گذشته طی مراسمی که در هتل اسپیناس تهران برگزار شد، قسمت اول مجموعه روی پرده سینما به نمایش در‌آمد. آنهایی که موفق به تماشای قسمت اول شده‌اند معتقدند که جیران توفیق زیادی در جذب مخاطب خواهد داشت. آیین افتتاحیه مجموعه «جیران» با حضور عوامل سریال برگزار شد. این مجموعه دومین تجربه سریال‌سازی حسن فتحی در شبکه خانگی بعد از سریال موفق «شهرزاد» است. این سریال قرار است در ۵۰ قسمت عرضه شود، به این ترتیب پخش آن بیش از یک‌سال طول می‌کشد.

کدخبر: ۴۳۶۱۴۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر