کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۱۳۷۹
تاریخ خبر:

‌خودکشی تاجر معروف آبادانی با پنکه سقفی

روزنامه هفت صبح، آرش خوشخو | ‌صفحه اول روزنامه اطلاعات هشتم شهریور ۱۳۵۶٫ از قرار شب قبل طوفان و تگرگ شهرهای زیادی را هدف قرار داده و ۲۸کیلومتر از جاده هراز دچار ریزش شده و ۲۱نفر هم در سیل آذربایجان کشته شده‌اند. دو روز پیش در این ستون داستان دو مهندس را گفتیم که در راه بازگشت هندیجان به ماهشهر راه را گم کرده و در شنزارهای خوزستان تلف شده بودند. حالا برادر یکی از این دو مهندس اعلام کرده که صددرصد مرگ این دو مهندس بر طبق نقشه بوده و امکان ندارد برادرم راه را گم کرده باشد. در ضمن هردو مهندس از اهالی قزوین بوده‌اند.

در ستون چهل سال قبل یک آگهی کار شده از اطلاعات هشتم شهریور ۱۳۱۷ که طبق آن مالک یک اتومبیل گفته که از اول مهر تا اول تیرماه هرروز ساعت هفت صبح از پل تجریش به سمت باب همایون می‌رود و هرشب ساعت هفت و نیم از باب همایون به خانه برمی‌گردد. کسانی که می‌خواهند در این مسیر و طی چند ماه همسفر من باشند به فلان مغازه رجوع و با پرداخت حق آبونمان جای خود را برای یک دوره ۹ ماهه رزرو کنند. بهای آبونمان هرنفر دوازده تومان است‌! دوستمان کلا برای ۹‌ماه می‌خواسته خیالش از هزینه‌ها راحت باشد. اسم این دوست زرنگ ما ماشالله ثانی بوده است‌.

در صفحه سینما فیلم خاطرخواه با بازی ملک‌مطیعی و فروزان اکران شده است‌. در صفحه ۲۴ نوشته شده که شب قبل گروچو مارکس آخرین بازمانده برادران مارکس فوت کرده است. در ۸۷ سالگی. در شماره‌های قبل از ۵ متجاوز آبادانی صحبت کرده بودیم که در دیری‌فارم به یک زن و شوهر حمله کرده و زن را با تهدید سوار بر وانت خود کرده و پس از تجاوز به او‌‌،‌ در همان نقطه رهایش کرده بودند. پلیس به دنبال این ۵ نفر، ‌آنها را در شرایط مختلفی دستگیر کرده است. سالم تقلبی مردجوانی که وانت پدرش را برای این ماجرا برده بود در حالی در دیری‌فارم پیدا شد که در یک طویله پنهان شده بود و برای فرار از گرما به داخل یک بشکه آب رفته بود‌.

عواد فراهانی هم بالای یک درخت نخل در روستای توچیجات به دام افتاد در حالیکه او هم یک بشکه آب با خودش بالای درخت برده بود. حسن عیاشی هم در روستای فیاض به دام می‌افتد. متهمان مصرف مشروبات الکلی را دلیل این تبهکاری خود دانسته‌اند. یک مرد جوانی هم بوده به اسم بهروز مبصری که در خیابان پهلوی تهران به پاتوق‌های خارجی‌ها سر می‌زده و مردان مست(به خصوص خارجی‌ها) را در بیرون از این پاتوق‌ها تعقیب می‌کرده و در فرصت مغتنم با چاقو آنها را تهدید و طلا و ساعت و پول نقدشان را به یغما می‌برده است.

روزنامه اطلاعات نهم شهریور در صفحه یک خبر قابل ذکری نداشت. در صفحه سه خبر عمل جراحی آیت‌الله گلپایگانی همراه با عکس ایشان منتشر شده است‌. عمل در بیمارستان آیت‌الله گلپایگانی قم بوده و عارضه نیز فتق اعلام شده است. در صفحه ورزشی،‌ خبر اصلی با عکس بزرگ مربوط به مسابقات شنای زنان آمریکا و آلمان شرقی است‌. مسابقات پینگ پنگ کتابخانه‌های ایران‌، ‌مسابقات انتخابی کشتی در مازندران و خوزستان برای تیم‌های اعزامی به لهستان،‌ مسابقات شطرنج قهرمانی کشور‌،‌ جام باشگاه‌ها در وزنه‌برداری و… از دیگر گزارش‌های این صفحه هستند‌. خبر جالب صفحه ۲۲ هم خودکشی یک تاجر معروف آبادانی به اسم غلامرضا اسفندیاری است که با استفاده از پنکه سقفی خودش را دار زده است‌.

کدخبر: ۴۱۱۳۷۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر