کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۵۴۲۰۷
تاریخ خبر:

۵۰ دلیل بی‌کفایتی ترامپ از زبان «سیمپسون‌ها»

ایرنا نوشت: سریال کارتونی «سیمپسون‌ها» که به پیشگویی‌های نزدیک به واقعیت خود معروف است، در قسمتی اختصاصی به ۵۰ دلیل اشاره می‌کند که چرا انتخاب دوباره دونالد ترامپ به ریاست جمهوری آمریکا می‌تواند فاجعه‌بار و وحشتناک باشد.

برای مردم آمریکا هیچ چیز ترسناک‌تر از انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو در این کشور نیست، امری که آن را به آغازی مناسب برای سی‌ویکمین ویژه برنامه «خانه‌درختی وحشت» (Treehouse of Horror) مجموعه تلویزیونی سیمپسون‌ها تبدیل کرده که هرساله به مناسبت فرارسیدن هالووین با درون‌مایه‌ای از طنز و وحشت پخش می‌شود.

خالقان انیمیشن «سیمپسون‌ها» به دلیل پیش‌بینی ظهور ساعت‌های هوشمند، ربات‌های کتابدار، تماس تصویری، شیوع ویروس ابولا و چند مورد دیگر در این مجموعه، لقب نوستراداموس قرن ۲۱ را به خود اختصاص داده‌اند. این انیمیشن پرطرفدار که ۱۹ سال پیش در یکی از قسمت‌هایش، رئیس‌جمهور شدن دونالد ترامپ را پیش‌بینی کرده بود، در یک قسمت جدید، روز انتخابات را به تصویر می‌کشد که در آن مارج به هومر یادآوری می‌کند در رای‌گیری شرکت کند اما وی با وجود تمام اتفاقات چهار سال گذشته هنوز درباره رای خود مردد است.

در این اپیزود، فهرستی از ۵۰ اقدامی که صلاحیت دونالد ترامپ برای تصدی دوباره مقام ریاست جمهوری را از وی سلب کرده است، ذکر می‌شود که البته به نوشته ورایتی، فهرست کاملی نیست.

در قفس کردن کودکان مهاجر، زباله‌دانی (shithole) خواندن کشورهای آفریقایی، حمایت از برتری‌طلبان سفیدپوست، افشای اسناد محرمانه برای سفیر روسیه، دروغگویی درباره تعداد افراد شرکت‌کننده در مراسم تحلیفش، خودداری از انتشار اسناد مالیاتی، افشای اطلاعات درباره بمب‌گذاری تروریستی در منچستر آرنا انگلیس به رسانه‌ها، شرکت دادن دخترش ایوانکا ترامپ در اجلاس گروه ۷، ایجاد فساد در کنگره، از بین بردن دمکراسی، خروج از سازمان بهداشت جهانی، خروج از معاهده تغییرات اقلیمی پاریس، تشویق شهروندان آمریکایی به خوردن وایتکس (ماده سفیدکننده) برای درمان کرونا تنها چند مورد از ۵۰ بند فهرست سیمپسون‌ها از بی‌کفایتی‌های رئیس‌جمهوری آمریکا هستند.

سی‌ویکمین قسمت از خانه درختی وحشت مجموعه سیمپسون‌ها یکشنبه ۱۸ اکتبر (۲۷ مهر) از شبکه فاکس پخش می‌شود.

کدخبر: ۳۵۴۲۰۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر