کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۵۲۲۸۳
تاریخ خبر:

یک اتفاق خوب برای ناشنوایان

ایرانسل همزمان با روز جهانی ناشنوایان از مرکز پشتیبانی ویژه با امکان تماس ویدئویی با کارشناسان مسلط به زبان اشاره رونمایی کرد. برای درک اهمیت دسترسی‌پذیری بخش پشتیبانی اپراتورهای تلفن و دیتا کافی است بدانید که با ورود گوشی‌های هوشمند و اینترنت همراه ، بخش زیادی از مشکلات ارتباطی ناشنوایان برطرف شد و تلفن همراه که پیش از آن در حد پیامک مورد استفاده ناشنوایان بود ، تبدیل به وسیله ارتباطی کامل‌تری برای آنان شد .
بیش از ۲۰۰ هزار ناشنوا در ایران هستند که به خدمات ارتباطی و دیتا نیاز دارند و نیازمند حل مشکلات فنی هستند . اقدام ایرانسل برای دسترسی‌پذیر کردن خدمات ارتباط با مشتریان خود برای ناشنوایان علاوه بر اینکه می‌تواند بخشی از مسئولیت اجتماعی این شرکت تلقی ‌شود ، می‌تواند تجربه کاربری بهتری را برای ناشنوایان و خانواده‌هایشان فراهم کند و در اقبال بیشتر به استفاده از خدمات این اپراتور تاثیرگذار باشد.
خدمات ویژۀ ناشنوایان در ایرانسل، از دیروز به صورت آزمایشی شروع شده و به گفته بیژن عباسی آرند ،‌مدیرعامل ایرانسل با دریافت بازخوردها، در ۱۳ آذرماه همزمان با روز جهانی معلولان، این خدمات به صورت دائمی ارائه می‌شود. مطابق آنچه که در گزارش‌های این شرکت منتشر شده ، از این پس ناشنوایان می‌توانند در تماس نوشتاری به مرکز ارتباط با مشتریان ایرانسل درخواست مکالمه تصویری با کارشناسان مسلط به زبان اشاره را داشته باشند . نکته جالب اینکه مدیرعامل ایرانسل گفته است که این شرکت از نظر فنی این آمادگی را دارد تا خدمات ارتباط با مشتریان خود را به طور کامل به صورت ویدیویی ارائه دهد؛ ولی طبعاً اولویت در این زمینه با قشر ناشنوا است، زیرا به دلیل استفاده از زبان اشاره، ناگزیر به استفاده از بستر ویدیویی هستند.

کدخبر: ۳۵۲۲۸۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر