کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۱۳۱۰۳
تاریخ خبر:

کرونا به واشنگتن رسید

روزنامه هفت صبح | ورود کرونا به برخی شهرهای آمریکا مسئولان‌ کاخ سفید و مردم را به تکاپو انداخته است. تصویر ستاد مبارزه با کرونا در آمریکا را می‌بینید. شامل مایک پنس معاون ترامپ و وزیر بهداشت و سایرین‌ که جلسه خود را با دعا آغاز می‌کنند. این عکس را پاتریشیا کینگ در صفحه فیسبوک‌خود منتشر ساخته است. تصویر دیگر سوپر مارکتی در سانفرانسیسکو است و نایاب شدن لوازم بهداشتی و اقلام غذایی. تا دیشب شش نفر در ایالت واشنگتن بر اثر کرونا درگذشته‌اند.

***مورد جدید کرونا در آمریکا از ایران سفر کرده بوده است
همزمان با اعلام مرگ دومین نفر در ایالات متحده براثر کرونا، نخستین مورد ابتلا به این بیماری در ایالت نیویورک نیز مشاهده شد. فرد مبتلا به کرونا در نیویورک یک زن ۳۹ ساله است که به تازگی در ایران بوده است.

این بیمار هم‌اکنون با تنگی نفس و دیگر نشانه‌های کرونا در منزل خود قرنطینه شده و فرماندار ایالت نیویروک می‌گوید ‌‌حال او وخیم نیست. هر دو نفر فوتی آمریکا از شهر سیاتل در ایالت واشنگتن گزارش شده است. بسیاری از کارشناسان در این کشور در مورد نبود آمادگی بیمارستانی کافی در رویارویی با این بیماری هشدار داده‌اند.

آنها همچنین از توزیع ناکافی کیت‌‌های آزمایش کرونا در آمریکا انتقاد می‌کنند. مایک پنس، معاون رئیس جمهوری و مسئول مدیریت بحران کرونا در آمریکا گفته است که در دو روز آخر هفته گذشته ۱۵ هزار کیت در بازار این کشور توزیع شده و بناست ۵۰ هزار کیت دیگر نیز تهیه و توزیع شود.

توضیحات

Corona virus

توضیحات

Mike Pence

کدخبر: ۳۱۳۱۰۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر