کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۷۶۶۵
تاریخ خبر:

چهره هفته | مهدعلیا با هناس به فجر می‌رود

روزنامه هفت صبح | بعد از مدت‌ها بی‌خبری، به‌زودی مریلا زارعی در کانون توجه قرار خواهد گرفت. انتشار سریال جیران مهم‌ترین جایی است که بار دیگر نام زارعی را سر زبان‌ها می‌اندازد. او در سریال حسن فتحی نقش مهد علیا مادر ناصر‌الدین شاه را بازی کرده است؛ یک نقش پر چالش برای بازیگر. علاوه بر جیران‌، «هِناس» فیلمی است که زارعی مدتی پیش بازی کرد و در جشنواره فجر رونمایی خواهد شد.

گفته می‌شود او در این فیلم بازی تحسین برانگیزی دارد…شهرت مریلا زارعی با سریال دبیرستان خضرا به‌دست آمد. آن هم درست یک سال بعد از آغاز بازیگری. کمی بعد با دو زن تهمینه میلانی تبدیل به ستاره سینما شد. خیلی طول نکشید تا مریلا زارعی جای خود را در سینما و تلویزیون پیدا کند. او در نیمه دوم دهه هفتاد تبدیل به بازیگری شد که خاص و عام او را می‌شناختند و بازی‌اش را تحسین می‌کردند.

در کارنامه زارعی فیلم ضعیف هم دیده می‌شود اما وزن فیلم‌های موفق او سنگین‌تر است. او دو بار موفق به دریافت سیمرغ اصلی شده؛ یکی را در جشنواره سی و دوم برای شیار ۱۴۳ به‌دست آورد و دیگری را در جشنواره سی و پنجم برای زیرسقف دودی. او سیمرغ مکمل سربازهای جمعه در جشنواره بیست و دوم را هم از آن خود کرده. برای این فیلم از جشن خانه سینما هم جایزه گرفته. زارعی از جشن خانه سینما یک تندیس هم برای درباره الی به‌دست آورده. در کارنامه‌اش دیپلم افتخار جشنواره فجر برای کیفر هم دیده می‌شود.

کدخبر: ۴۳۷۶۶۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر