کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۶۳۴۹۳
تاریخ خبر:

چهره هفته| رویا میرعلمی؛ جنگجوی امیدوار مستوران

روزنامه هفت صبح| از امشب سریال «مستوران» روی آنتن شبکه یک می‌رود. سریالی که تازه‌ترین محصول سازمان اوج است و آن را مسعود آب‌پرور و سید جمال سیدحاتمی به تهیه‌کنندگی عطا پناهی ساخته‌اند. «مستوران» از سریال‌هایی است که امید زیادی به موفقیت آن می‌رود. به این خاطر که هم سراغ گوشه‌ای از گنجینه داستان‌های کهن ایرانی رفته است و هم از بازیگران، استفاده‌ای نامتعارف کرده.

یکی از آن‌ها رویا میرعلمی است که نقش زنی به نام جهاندخت را بازی می‌کند و نسبتی با نقش‌های پیشین او ندارد. جهاندخت را می‌توان یک «جنگجوی امیدوار» معرفی کرد. کسی که در تمام مراحل زندگی‌اش می‌جنگد تا همه اتفاقات ریز و درشت زندگی به میل خودش پیش برود. او با انرژی زیادی برای رسیدن به چیزهایی که می‌خواهد تلاش می‌کند و بسیار امیدوار است.

جهاندخت از آن دست کاراکترهایی است که گذشته بسیار پیچیده و سختی دارد و در نهایت هم خودش انتخاب کرده که مسیر زندگی‌اش در چه مسیری قرار بگیرد… «صفر ۲۱» آخرین سریالی بود که سال ۹۹ با بازی میرعلمی روی آنتن رفت و حالا «مستوران» پایان دو سال دوری او از سیما محسوب می‌شود.

پررنگ‌ترین تصوری که از این بازیگر در ذهن مخاطبان حک شده، «لیسانسه‌ها» است که میرعلمی بخشی از بار کمدی سریال را به دوش می‌کشید. او توانایی خود در ایفای نقش‌های جدی را هم اثبات کرده است؛ از جمله تئاترهای متعددی که در آن‌ها درخشیده و سریال‌هایی چون «دلدادگان» و «ترور خاموش». حالا نقش جهاندخت «مستوران» چالشی جدی و متفاوت برای رویا میرعلمی محسوب می‌شود.

کدخبر: ۴۶۳۴۹۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر