کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۲۷۳۸۴
تاریخ خبر:

چهره هفته| جادوی عشق و زندگی نیکی کریمی

روزنامه هفت صبح| نیکی کریمی سال‌ها‌ست علاوه بر بازیگری کارگردانی هم می‌کند. گاهی نیز به حوزه تهیه‌کنندگی سر می‌زند. آنچه او تا پیش از «آتابای» ساخته است را فراموش کنید و عیار واقعی کارگردانی‌اش را در این فیلم ببینید. کریمی داستان مردی چهل ساله به‌نام آتابای را روایت کرده است که به همراه پدر و خواهرزاده‌اش در روستای پیرکندی (خوی) زندگی می‌کند. داستان آرام‌آرام گذشته‌ها را باز می‌کند و رازهای عشق فاش می‌شود.

همزمان صحبت از نومیدی است اما عشق تازه‌ای به‌میان می‌آید و زندگی رنگی دگر می‌گیرد. آنچه خواندید یک وجه از «آتابای» است که به‌تازگی اکران شده. فیلم قاب‌های چشم‌نواز ، بازی خیره‌کننده و موسیقی دلنشین حسین علیزاده را هم دارد. هادی حجازی‌فر‌، جواد عزتی و سحر دولتشاهی بازیگران «آتابای» هستند که عملکردشان تحسین منتقدان را به همراه داشته است. آنها در روایت زندگی پر‌رمز و راز شخصیت‌ها موفق عمل کرده‌اند.

کریمی با «آتابای» مسیر تازه‌ای در کارگردانی را تجربه کرده و حالا بیش از پیش مورد توجه است. او چهار دهه است که در سطح اول بازیگری حضور دارد و به‌خوبی از جایگاهش محافظت کرده. آینده کارگردانی‌اش چه خواهد شد؟ نیکی کریمی بعد از ساخت فیلم‌های «یک شب» و «چند روز بعد»، فیلم «سوت پایان» را کارگردانی کرد. او بعد از «شیفت شب»، پنج سال فیلمی نساخت و فقط تهیه‌کنندگی فیلم «آذر» را به‌عهده گرفت. حالا «آتابای» نمایش اوج توانمندی او در کارگردانی است.

کدخبر: ۴۲۷۳۸۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر