کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۷۸۴۶۷
تاریخ خبر:

پیگیری تیر خوردن پسر جوان در کن

روزنامه هفت صبح | چندی پیش فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد خانواده‌ای بر سر قبر پسر جوان خود ایستاده‌اند و مشغول عزاداری هستند.پدر این پسر جوان، عکس پسرش را در دست گرفته بود و کلماتی را در فیلم بر زبان می‌آورد.در ابتدا می‌گوید:«از فرزند من اخاذی کردند که طلاهایش را بگیرند اما او نداد. به قلب پسر من شلیک شده است. چند بار تاکید می‌کند برای اخاذی این اتفاق افتاده است و نام پاسگاه کن را می‌آورد.»

این پدر از فرماندهی نیروی انتظامی درخواست می‌کند به این ماجرا رسیدگی شود. اما ماجرا چه بود؟ پلیس در این خصوص خبری منتشر کرده که بر این مبناست. «اوایل اسفند سال جاری حدود ساعت ۴ صبح عوامل گشت کلانتری کن خودرویی را که با سرعت در حال حرکت بوده مشاهده کرده و جهت بررسی موضوع، خودرو را تعقیب و به راننده خودرو دستور توقف می‌دهند.

این راننده بدون توجه به دستور واحد گشت با سرعت بیشتر به مسیر خود ادامه می‌دهد که در ادامه عوامل واحد گشت با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح پس از شلیک چند تیر هوایی،در نهایت لاستیک خودرو را هدف قرار می‌دهند.اما در پی کمانه کردن یک گلوله،راننده خودرو مصدوم و پس از متوقف شدن خودرو راننده به یکی از مراکز درمانی انتقال داده می‌شود که متاسفانه به دلیل صدمه وارد شده در مرکز درمانی فوت می‌کند.در همان ساعات اولیه، به دستور سردار رحیمی، رئیس پلیس پایتخت،بررسی دقیق این حادثه به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس پایتخت قرار گرفته است.»

اما نکته‌ای که وجود دارد این است که یک منبع غیررسمی می‌گوید پسر دیگر این خانواده نیز چند سال پیش باز با تیری سهوی کشته شده که البته صحت آن هنوز تایید نشده است. اما درباره ماجرای تیراندازی اشتباهی در منطقه کن در مردادماه امسال نیز خبر گزارش شد بر این مبنی که پسری جوان از سوی ماموران کلانتری ۱۴۲ کن هدف گلوله قرار گرفته است.

این پسر ۲۳ ساله هشت روز بعد در بیمارستان جان باخت.دوست همراه این پسر جوان به ماموران گفت: «شب حادثه همراه حمید در مسیر کن سولقان بودیم که متوجه ایست بازرسی شدیم، هنوز به ایست بازرسی نرسیده بودیم که حمید مسیرش را تغییر داد و پلیس متوجه تغییر مسیر ناگهانی حمید شد و به تعقیب ما پرداخت. ماموران چند بار دستور ایست صادر کردند تا اینکه شروع به تیراندازی کرده که ناگهان یک گلوله به گردن حمید برخورد کرد و تعادل ما به‌هم خورد و حمید با جدول کنار خیابان برخورد کرد.»

کدخبر: ۳۷۸۴۶۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر