کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۷۷۰۵۷
تاریخ خبر:

پنج چیز عجیبی که از شکم مردم خارج شده است

عضی افراد عادت‌های غذایی غریبی دارند و ترکیب‌هایی عجیب را وارد معده خود می‌کنند؛ مثلا تصور کنید با ساندویچ کره بادام زمینی خود ترشی بخورید یا سیب زمینی سرخ کرده را با میلک شیک سفارش بدهید! اما پس از خواندن این گزارش احتمالا این رفتارهای مشمئز کننده را خواهید پذیرفت. در اینجا قرار است از چیزهای غیرقابل باوری که در معده آدم‌ها پیدا شده بگوییم:

بطری

مردی از اهالی چین با شکایت از درد شکم به بیمارستان رفت و چیزی که پزشکان بعد از معاینه متوجه شدند برای آن فرد بیچاره تکان دهنده و کاملا شرم آور بود. ظاهرا یک بطری نوشیدنی علت درد شکم بود که باید با جراحی خارج می‌شد.

۵ چیز عجیبی که در شکم مردم پیدا شده است/ عکس

مار

اینکه آن مرد چینی چطور متوجه ورود بطری به شکمش نشده عجیب است اما عجیب‌تر اینکه معده یک خانم ۴۹ ساله پس از اینکه برای شفا نزد یک طبیب محلی برده شد، روز به روز بزرگتر شد. در ابتدا همه تصور می کردند که او باردار است اما پس از شدت گرفتن بیماری و ریختن دندان‌ها پزشکان یک مار در شکم او پیدا کردند. برخی به آن فرد محلی مشکوک شدند اما مهم این بود که جان زن بی‌دندان نجات پیدا کرد!

۵ چیز عجیبی که در شکم مردم پیدا شده است/ عکس

قورباغه زنده

یک پیرمرد شرقی که دردهای شدیدی در ناحیه شکم داشت با یکی از اهالی جنوب شرقی چین آشنا شد و شنید که قورت دادن قورباغه‌ها و موش‌های زنده به مشکلات روده‌اش کمک کرده است. بعد از آن بود که خوردن قورباغه در برنامه روزانه تغذیه‌ای او قرار گرفت. او می‌گوید این رژیم عجیب او را قوی کرده است.

۵ چیز عجیبی که در شکم مردم پیدا شده است/ عکس

نارنجک دستی

اشعه ایکس چیزی بود که وجود یک نارنجک دستی را در شکم یک تروریست افشا کرد. ظاهرا او به نقشه‌اش خوب فکر نکرده بود، زیرا هیچ راهی برای منفجر کردن آن نداشت. اما این تنها ابزار جنگی پیدا شده در شکم آدم‌ها نیست. یک دختر چهار ساله اهل هند نیز یک گلوله واقعی را قورت داد. او فکر کرده بود این گلوله شکلات است اما شانس آورد و پزشکان قبل از ورود سرب‌های سمی به بدنش آن را خارج کردند. این تکنیک بین قاچاقچیان مواد مخدر هم مشهور است‎‎‎ و ماموران مرزی به آن حساس هستند.

۵ چیز عجیبی که در شکم مردم پیدا شده است/ عکس

قیچی

شاید باور کردنش سخت باشد که یک جوان ۲۷ ساله بعد از صرف غذا‏ از یک قیچی ناخن به طول ده سانت به عنوان خلال دندان استفاده کند اما این اتفاق افتاد و وقتی دوستش جکی خنده‌دار تعریف کرد او قیچی را قورت داد.

۵ چیز عجیبی که در شکم مردم پیدا شده است/ عکس

کدخبر: ۴۷۷۰۵۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر