کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۵۴۹۲۹
تاریخ خبر:

پرچمدار گلکسی زودتر از موعد به بازار می‌آید؟

شرکت سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ را در میانه تابستان رونمایی کرد و قرار بود گلکسی اس۲۱ را نیز در بهمن ماه (ابتدای سال ۲۰۲۱) معرفی کند. حالا اما خبر رسیده احتمالا این شرکت پرچمدار جدید خود را زودتر از موعد و تا قبل از پایان سال جای میلادی رونمایی ‌کند. شرکت اپل به تازگی در مراسمی مجازی، از مدل‌های مختلف آیفون ۱۲ رونمایی کرده و برخی همین موضوع را انگیزه‌ای برای رقیب این شرکت، در معرفی زودهنگام محصول پرچمدار خود دانسته‌اند.

از سوی دیگر با وجودی که بر اساس آمارها، سامسونگ همچنان در سال ۲۰۲۰، بزرگ‌ترین تولیدکننده تلفن همراه هوشمند باقی می‌ماند، شواهد نشان می‌دهد این شرکت در نیمه دوم سال میلادی با افت فروش مواجه بوده و نتوانسته است در فروش گلکسی نوت ۲۰، توفیق مورد انتظار را به دست آورد؛ شاید همین نکته مشوق دیگری برای تعجیل برند کره‌ای در رونمایی از پرچمدار جدید خود باشد.

سامسونگ هم شارژر را حذف می‌کند؟

این خبرها در حالی منتشر می‌شود که حذف شارژر و هدفون از جعبه‌های آیفون ۱۲، علاوه بر انتقاد برخی طرفداران این برند، دستمایه طنز و طعنه رقیبان را نیز فراهم کرده. همچنین سامسونگ، شیائومی و وان پلاس هر کدام در پست‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی خود منتشر کرده‌اند، به طرفدارانشان اطمینان داده‌اند که هیچ قطعه‌ای را از بسته‌های محصولات خود حذف نمی‌کنند. سامسونگ در حالی به رقیب دیرینه خود برای حذف این لوازم جانبی طعنه می‌زند که شایعات می‌گویند خود این شرکت نیز قصد دارد شارژر را از جعبه گلکسی‌ها بردارد!

کدخبر: ۳۵۴۹۲۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر