کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۲۷۱۴۶
تاریخ خبر:

پدر اسیدپاش خودش‌ را تسلیم پلیس کرد

روزنامه هفت صبح| مرد میانسال و خشمگین که به دلیل دیر آمدن دخترش به خانه با همسرش وارد مشاجره و دعوا شده بود، بر اثر خشم روی همسرش ظرف محتوی اسید را خالی کرد غافل از آن که پسر ۱۲‌ساله‌شان نیز شاهد این ماجراست و در این جریان او هم دچار آسیب شد.

دعوا بر سر دیر آمدن دختر جوان به خانه
صبح دوشنبه اول آذرماه مرد میانسال عصبانی به سمت خانه برادر همسرش واقع در مسعودیه تهران رفت. حوالی ۱۰صبح بود که به پلیس خبر پاشیدن اسید به روی یک زن و پسر ۱۲ساله‌اش توسط پدر خانواده گزارش شد. اما جزئیات ماجرا چه بود؟

درگیری بین مرد ۵۰ساله و زن ۴۵ساله‌اش از آنجایی آغاز شد که دختر جوان‌شان برای شام با نامزدش بیرون می‌رود و دیروقت به خانه بازمی‌گردد. همین ماجرا باعث می‌شود تا مرد خشمگین شده و با همسرش دعوا راه بیاندازد بر سر این موضوع که چرا دخترشان دیر به خانه بازگشته است.

در این میان زن هم کوتاه نیامده و می‌گوید خود مرد اجازه داده تا دختر جوان‌شان برای شام با نامزدش بیرون برود و دلیلی ندارد الان با او دعوا کنید. همین مشاجره باعث می‌شود تا زن به همراه پسر ۱۲ساله‌شان برای قهر به خانه برادرش واقع در مسعودیه تهران برود.

اسیدپاشی در حیاط خانه
صبح روز بعد از مشاجره، مرد به خانه برادر همسرش می‌رود و از همسرش می‌خواهد تا به حیاط بیاید. زن که از اصل ماجرا بی‌خبر بوده و فکر می‌کند همسرش برای دلجویی از او و پایان دعوا آمده است به همراه پسرش به حیاط می‌روند تا به همراه همسرش به خانه بازگردند غافل از آن که مرد از قبل مقداری اسید تهیه کرده است.

در حیاط مرد دوباره با همسرش شروع به دعوا می‌کند و در حین مشاجره مقداری اسید به او می‌پاشد و پسرشان هم که در آن میان کنار مادرش ایستاده بوده آسیب می‌بیند. مرد میانسال به سرعت از آنجا متواری می‌شود.

در این اسیدپاشی زن از ناحیه صورت، دست و پا و پسرش نیز از ناحیه دست و پا مصدوم شدند و هردو برای درمان به بیمارستان انتقال یافتند و مرد اسیدپاش نیز پا به فرار گذاشت. اما برای بازداشت مرد دستور صادر می‌شود.

مرد اسیدپاش تسلیم شد
عصر روز دوشنبه ( عصر روز حادثه) مرد خودش را تسلیم پلیس می‌کند. این مرد که به شغل خیاطی مشغول است و روز حادثه بعد از اسیدپاشی با خودرویش از محل متواری می‌شود حوالی ساعت چهار همان روز خودش را تسلیم پلیس آگاهی می‌کند.

حال مصدومین این حادثه فعلا مساعد است و دچار سوختگی سطحی شده‌اند. این مرد میانسال که نتوانسته بود خشمش را از دیر آمدن دخترش پنهان کند، با اسیدپاشی روی همسرش دست به کار خطرناکی زده و حالا در بازداشت به سر می‌برد تا انگیزه اصلی او از این اقدام مشخص شود.

کدخبر: ۴۲۷۱۴۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر