کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۹۴۴۲۶
تاریخ خبر:

مارک ویلموتس برای یکماه ۲ میلیون دلار گرفت

در این خبر، بخش مهمی از گزارش روزنامه "خبر ورزشی" درباره دستمزد مارک ویلموتس را برایتان انتخاب کرده ایم که با هم می خوانیم:

بعد از آن‌که بخش قابل توجهی از پول مارک ویلموتس و دستیارانش در کشور ترکیه پرداخت شد، شایعه شد رقم پرداختی ۹۰۰هزار دلار بوده ولی منبعی آگاه فاش کرد که ویلموتس و دستیارانش حدود ۲میلیون دلار دریافت کرده‌اند.

حتی باخبر شدیم کسی که واسطه انتقال این پول بوده است، با دیدن رفتارهای مارک ویلموتس به مسئولان فدراسیون پیام داده که «این پول را بگیرد، دیگر نمی‌آید»؛ جالب اینکه این پیش‌بینی هم کاملاً درست بود، تنها با این تفاوت که او با منت در بازی با عراق روی نیمکت ایران نشست و وقتی هم که باخت، تصمیم گرفت کلاً برود!

ویلموتس با دریافت ۲میلیون دلار و به ازای یک ماه حضور در ایران، موفق شد رکورد گران‌ترین مربی تاریخ تیم ملی را از آن خود کند! بی‌شک تا سال‌ها چنین رکوردی شکسته نخواهد شد.

کارلوس کی‌روش حاضر بود مبلغ ۱,۸میلیون دلار بگیرد و قراردادش را با فدراسیون تمدید کند؛ ولی تاج ترجیح داد ویلموتس را بیاورد که می‌گویند قرارداد خودش و دستیارانش سالی ۳میلیون دلار است.

حالا بد نیست در این مورد، سری هم به اخبار قبلی در این زمینه بزنیم و به عنوان نمونه اخبار زیر را دوباره مرور کنیم:

رونمایی از رقم دقیق قرارداد ویلموتس

افشای یک راز تلخ درباره توافق مارک ویلموتس با ایران

مارک ویلموتس ۳ ساله با ایران امضا کرد

و دست آخر اینکه: هشت اشتباهی که با کی‌روش کردیم اما نباید با ویلموتس تکرار شوند

کدخبر: ۲۹۴۴۲۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • masbana

    وقتی خیالشان راحته که نمی تونن به راحتی رئیس فدراسیون فوتبال رو تغییر بدن ، چون فیفا با تهدید مانع میشه ، هر جور دوست دا شتن قرارداد میبندن با هر کسی که دوست داش تن….