کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۰۰۳۸۴
تاریخ خبر:

وعده فتح‌الله‌زاده: پنجره استقلال دوشنبه باز می‌شود

یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های علی فتح‌الله‌زاده در هفته‌ اخیر بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی آبی‌پوشان بود، او در این مدت تلاش زیادی انجام داد تا با پرداخت مطالبات مربی و بازیکن اسبق استقلال پنجره بسته باشگاهش را باز کند.

اولین پرونده مربوط به هرویه میلیچ بود، بازیکن کرواتی که بازی‌های خاطره‌انگیزی با پیراهن آبی‌ به نمایش گذاشت و چند گل حساس به ثمر رساند. میلیچ پس از جدایی از استقلال مدت‌ها برای دریافت مطالبات خود با مدیران این تیم رایزنی کرد اما وقتی موفق به دریافت حق و حقوق خود نشد به فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) شکایت کرد.

فیفا مهلت ۴۵ روزه‌ای به استقلال داد تا پول این بازیکن را پرداخت کند. کانال رسمی باشگاه استقلال در تلگرام ۲۹ شهریورماه سال ۱۴۰۱ اعلام کرد پول این بازیکن پرداخت شده و هیچ خطری این باشگاه را تهدید نمی‌کند اما چند ماه بعد مشخص شد میلیچ پولی دریافت نکرده و مدافع کروات به دلیل واریز نشدن پول به حسابش، به باشگاه استقلال اخطار داده که پولی دریافت نکرده و مدرک آن‌ها برای پرداخت بدهی واقعی نیست!

فتح‌آلله‌زاده در روزهای گذشته مذاکرات فراوانی با این بازیکن داشت و در نهایت قرار بر این شد فردا (یکشنبه) پول وی را پرداخت کند تا بیش از این مشکلی برای آبی‌ها به وجود نیاید.

دومین پرونده به گابریل پین اختصاص داشت، اشتباه برخی از عوامل مالی اداری باشگاه استقلال در زمان مدیریت مصطفی آجورلو منجر به این شد که پین، دستیار فرهاد مجیدی سرمربی وقت استقلال، به فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) شکایت کند.

طبق قراردادی که این مربی ایتالیایی با باشگاه استقلال به امضا رسانده بود، باید مالیاتش را پرداخت می‌کرد اما گفته می‌شود در زمان مدیریت گذشته نامه‌ای به اداره مالیات فرستاده شد مبنی بر اینکه باشگاه استقلال این بدهی را پرداخت می‌کند! پین از استقلال شکایت کرد تا او نیز سهمی در بسته شدن پنجره استقلال داشته باشد. فتح‌الله زاده در هفته‌های گذشته تلاش زیادی انجام داد تا ماجرای پین و استقلال را حل کند و این ماجرا نیز فردا حل خواهد شد تا این پرونده نیز بسته شود.

با این حساب با ارسال مدارک پنجره آبی‌پوشان روز دوشنبه باز خواهد شد تا باشگاه استقلال بتواند بازیکنان مورد نظر خود را برای نیم فصل دوم جذب کند.

منبع: ایرنا

کدخبر: ۵۰۰۳۸۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر