کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۲۶۵۷۰
تاریخ خبر:

والیبال قهرمانی جهان؛ ایران ۳-۰ پورتوریکو؛ شروع مقتدرانه شاگردان کولاکوویچ

ملی پوشان والیبال کشورمان در نخستین دیدار خود موفق شدند با نتیجه ۳-۰ پورتوریکو را شکست دهند.

ست نخست
تیم ملی والیبال ایران ست نخست را بسیار خوب شروع کرد؛ سرویس های قدرتمندانه میلاد عبادی پور و هماهنگی دفاع عقب زمین ایران سبب شد تا با نتیجه ۸-۴ ملی پوشان پیش بیفتند. پس از وقت استراحت فنی دفاع روی تور ایران به محوریت سید محمد موسوی عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و اختلاف امتیازی به ۶امتیاز افزایش پیدا کرد.(۱۶-۱۰) در اواخر ست اختلاف امتیاز به ۸ امتیاز هم افزایش پیدا کرد؛ صابر کاظمی و وادی هم به میدان آمدند. اشتباهات پیاپی ملی پوشان سبب شد در امتیازات پایانی سبب شد تا ست نخست با همان ۶اختلاف امتیاز به پایان برسد(۲۵-۱۹).

ست دوم
در ست دوم دیدار این بار سرویس های شفیعی اختلاف ۴ امتیازی را به وجود آورد(۵-۱). ملی پوشان کشورمان در ست دوم بازی تمرینی را به نمایش گذاشتند و با ورود معنوی نژاد به دیدار کولاکویچ سعی کرد که اکثر بازیکنان خود را به بازی بگیرد. انسجام ملی پوشان ادامه دار بود و اختلاف امتیازی به ۶ امتیاز افزایش پیدا کرد.(۱۶-۱۰) اشتباهات بازیکنان پورتوریکو در این امتیازات سبب شد تا اختلاف امتیازات بیشتر شود (۲۲-۱۷). در نهایت ست دوم را ملی پوشان با اقتدار هرچه تمام تر با نتیجه (۲۵-۱۴) به پایان رسید.

ست سوم
پورتوریکو در ست سوم برای نخستین بار پیش بیفتد و موفق شود اختلاف دو امتیازی ایجاد کند. (۵-۳) ملی پوشان کمکم بر بازی مسلط شدند و توانستند اختلافی ۳امتیازی ایجاد کنند.(۱۱-۸) این اختلاف همچنان حفظ شد و بازیکنان ذخیره ایران به ترتیب وارد میدان شدند. در نهایت این ست راهم ملی پوشان با نتیجه ۲۵-۱۸ با پیروزی پشت سر گذاشتند و موفق شدند ۳ امتیاز این دیدار را به دست بیاورند.

کدخبر: ۲۲۶۵۷۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر