کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۹۴۷۲
تاریخ خبر:

معاشقه دردسرساز مهندس آلمانی در اصفهان

روزنامه هفت صبح، آرش خوشخو | صفحه اول اطلاعات هفتم خرداد ۱۳۵۶٫تقریبا هیچ خبر مهمی در صفحه اول نیست.درباره مقررات جدید ورود به دانشگاه و پناهندگی پسر پیشه‌وری و این چیزها.تیم جوانان ایران در اولین بازی در جام جهانی جوانان با پنج گل از برزیل شکست خورد.تنها گل ایران را رضا رجبی از نقطه پنالتی زده.در دیگر بازی این گروه ایتالیا و ساحل عاج به تساوی یک - یک رسیدند.این شکست با شگفتی در داخل کشور روبه‌رو شده.به این تیم جوانان خیلی امید داشته‌اند.قهرمان آسیا یعنی عراق هم سه بر یک از شوروی شکست خورده است.

گزارش خبرنگار اعزامی اطلاعات که با تیم ملی فوتبال به پوسان رفته هم ادامه دارد و گزارش‌های مفصل و بسیار خواندنی ارسال می‌کند. این‌بار از رفاقت آندرانیک اسکندریان و نایب آقا نوشته و تردید مهاجرانی در سمت گوش چپ که شاید دانایی‌فرد را به عادلخانی ترجیح دهد.میزان پاداش‌های تیم ملی در صورت پیروزی بر کره‌جنوبی هم مشخص شده است.هزار دلار برای بازیکنان ثابت و ۷۰۰دلار برای ذخیره‌ها. پول‌ها هم در اختیار علی پروین قرار داده شده است. تا بازگشت تیم ملی مسابقات تخت جمشید تعطیل شده است.

صفحه اول اطلاعات هشتم خرداد ۱۳۵۶٫ خبر مهم، درباره عزیمت فرح به واشنگتن برای دیدار با کارتر است. در صفحه ۴ مطلبی کار شده از دلباختگی انور سادات به مازندران و رامسر.آنقدر که اسم یکی از پسرانش را رامسر گذاشته و برای گذراندن تعطیلاتش در این شهر دوباره ابراز علاقه کرده است.یک خبرنگار تلویزیون آلمان به اسم فرانتس تاتاروتی در جاده زنجان مورد حمله سه زورگیر قرار گرفته که با چاقو و اسلحه کمری به او حمله کرده و مجروحش می‌کنند اما به خاطر مقاومت سگ خبرنگار آلمانی که داخل اتومبیل بوده موفق به سرقت نمی‌شوند.

تاتاروتی در بیمارستان پارس بستری شده و هویدا یک فرستاده برای عیادت از او به بیمارستان پارس فرستاده است. اشرف پهلوی هم در کنار عبدالمجیدی رئیس سازمان برنامه و بودجه به سینما تئاتر کوچک تهران در بالای خیابان پهلوی (ولیعصر فعلی)جنب باغ وحش تهران رفته و از یک نمایش دیدن کرده. شکست ۵ بر یک مقابل برزیل در قهرمانی جوانان جهان کارشناسان فوتبال ایران را همچنان گیج کرده است و به دنبال پاسخی برای این نتیجه ناامیدکننده و عجیب هستند و اینکه شاید نسل بعدی فوتبال ایران چندان امیدوارکننده نباشند.

در صفحه ۲۹ گزارشی از تولیدات لوازم خانگی در ایران کار شده و آماری منتشر شده است که از این قرار هستند:‌۵۰۰هزار یخچال، ‌۱۷۰هزار کولر آبی و گازی، ‌۱۲۰هزار دستگاه آبگرمکن نفتی و ۷۰هزار تا آبگرمکن گازی، ‌۱۴هزار دستگاه ماشین لباسشویی، ‌۳۰۰هزار تلویزیون سیاه و سفید و ۳۲هزار دستگاه تلویزیون رنگی و ۲۳۰هزار دستگاه رادیو. در صفحه سینما هم فقط یک فیلم جدید اکران شده که اسمش گناه پاک است که طبیعتا برای زیر ۱۸سال ممنوع است. بعدازظهر نحس (سیدنی لومت)، بلوف (سرجیو کوربوچی ) و باگزی مالون (آلن پارکر ) فیلم‌های قابل بحث در فهرست سینماهای تهران هستند.

آلمانی‌ها روز شلوغی داشته‌اند. به جز حمله به خبرنگار آلمانی که در سطور بالا نوشتیم یک مهندس آلمانی هم در اصفهان دچار حادثه شده است. از قرار آقای وین هانس پیتر در خیابان چهارباغ اصفهان دوست دختر ایرانی خود به اسم هما را بوسیده و پلیس بلافاصله آنها را دستگیر کرده و عازم زندان می‌شوند. اتهام آنها معاشقه در ملأعام بوده است. پرخاشگری خانم هما در پاسگاه که از رفتار پلیس با دوست آلمانی خود شاکی بوده، ماجرا را سخت تر هم کرده است.

کدخبر: ۳۹۹۴۷۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر