کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۶۰۶۴۳
تاریخ خبر:

مرگ جوان در خیابان ولیعصر‌؛ قتل یا تصادف‌ غیر‌عمدی

روزنامه هفت صبح | دوربین‌های خبرگزاری ایرنا باعث شدند تا راننده پژو ۲۰۷ که پس از درگیری با راننده خودرو سراتو وی را زیر گرفته بود جزئیات بیشتری از حادثه را مشخص کند. در دادگاه این راننده جوان به تشریح ماجرا پرداخت و مدعی شد قصد کشتن راننده جوان را نداشته است. ساعت ۹ شب هشتم اسفند سال ۹۸ به پلیس خبر رسید پسر جوانی به‌نام علیرضا رحیمی‌نژاد در تصادف رانندگی در حوالی میدان ولیعصر کشته شده است.

ماموران پلیس به محل تصادف رفتند و دریافتند علیرضا از سوی راننده خودرو پژو ۲۰۷ زیر گرفته شده است. ماموران پلیس در بررسی‌ها دریافتند دوربین‌های مداربسته خبرگزاری ایرنا صحنه برخورد خونین را ضبط کرده است. با بررسی فیلم ضبط شده دوربین مداربسته راننده پژو ۲۰۷ به نام کامیار ردیابی و بازداشت شد و به زیر گرفتن علیرضا اعتراف کرد.

وی گفت که قبل از این ماجرا با علیرضا که راننده سراتو بود درگیر شده و ناخواسته پس از پیاده شدن علیرضا از خودرواش وی را زیر گرفته است.با بررسی فیلم دوربین مداربسته و اظهارات شاهدان صحنه برخورد خونین برای کامیار کیفرخواست صادر و پرونده به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

*** در دادگاه
کامیار در حالی پای میز محاکمه ایستاد که پدر و مادر علیرضا برای کامیار حکم قصاص خواستند.پدر علیرضا گفت: آن شب پسرم از محل کارش در خیابان کریمخان بیرون آمده و سوار خودرو سراتو به سمت میدان ولیعصر حرکت کرده بود اما راننده پژو ۲۰۷ جلو راهش پیچید و همین موضوع باعث درگیری آنها شد. وقتی پسرم از خودرو پیاده شده بود راننده پژو ۲۰۷ او را زیر گرفت و گریخت و پلیس بعد از سه ماه توانست او را ردیابی و بازداشت کند.

او به سرعت فرار کرد و حتی از چراغ قرمز هم عبور کرد. من و همسرم به هیچ قیمتی حاضر به گذشت نیستیم.سپس متهم در جایگاه ویژه ایستاد و منکر قتل عمدی شد و گفت: ناخواسته علیرضا را کشته است.کامیار در تشریح جزئیات ماجرا گفت: از یک کوچه با سرعت وارد خیابان ولیعصر شدم و کم مانده بود با ماشین علیرضا -قربانی - برخورد کنم . او به من تذکر شدید داد و پس از اینکه از من سبقت گرفت جلوتر نگه داشت.

من به سمت کوچه مجلسی پیچیدم اما نمی‌دانستم کوچه بسته است. وقتی فهمیدم کوچه بسته است دنده عقب گرفتم و علیرضا از ماشین پیاده شد.او چیزی در دستش بود که چون هوا تاریک بود متوجه نشدم. چیست. من ترسیدم و چون نمی‌خواستم با او درگیر شوم دنده عقب حرکت کردم. من می‌خواستم از کوچه خارج شوم که علیرضا خودش را روی کاپوت ماشین انداخت .این متهم گفت: باور کنید سرعت ماشین آنقدر زیاد نبود.من حرکت کردم و علیرضا از روی کاپوت روی زمین افتاد.باور کنید هرگز فکر نمی‌کردم این ماجرا موجب مرگ او شود.با پایان دفاعیات متهم، قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

کدخبر: ۳۶۰۶۴۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر