کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۷۸۷۷۳
تاریخ خبر:

ماجرای گم‌شدن عضو مجلس خبرگان رهبری چیست؟

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در پی مفقود شدن «سیدروح‌الله صدرالساداتی» - نماینده مردم هرمزگان - اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«در پی نشر اخباری مبنی بر ناپدید شدن حجت‌الاسلام والمسلمین سید روح‌الله صدرالساداتی، نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری، به اطلاع می‌رساند دبیرخانه این مجلس از لحظه انتشار این خبر، پیگیر موضوع بوده و همچنان در حال پیگیری است»

صبح روز گذشته خبری در فضای مجازی درباره ناپدیدشدن سیدروح الله صدرالساداتی عضو مجلس خبرگان رهبری و دو تن دیگر منتشر شد.

یک فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: «سید مهدی ‎صدرالساداتی ساعت ۲ و نیم بامداد چهارشنبه ۱۳ شهریور از قم خارج شده که از فرودگاه مهرآباد برود بندرعباس. تا الان نزدیک ۲۴ ساعت است که هم گوشی خودش خاموش است هم راننده و افرادی که با وی بوده‌اند. همه نگرانند.

فرودگاه می‌گوید حتی دیشب بلیط هواپیما را هم از گیت نگرفته‌اند. سید مهدی مثل بقیه اخیرا چندین بار تلفنی و پیامکی تهدید شده بود. خوشبینانه‌ترین اتفاق اینست که ‎بازداشت شده باشد. دوستانش تا الان به خانواده‌شان گفته بودند که به بندرعباس رسیده‌ و در جلسه و سخنرانی است و امکان تماس ندارد تا از نگرانی در بیایند. الآن چه کار باید کرد؟»

بهرام سرمست استاندار قم درباره‌ مفقود شدن سید مهدی صدرالساداتی، سیدروح الله صدرالساداتی عضو خبرگان رهبری و دو سرنشین دیگر اتومبیلی که از قم راهی تهران بوده است، می‌گوید که تاکنون گزارشی در این مورد به او داده نشده است.

کدخبر: ۲۷۸۷۷۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر