کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۵۰۱۹
تاریخ خبر:

ماجرای فرار ‌دکتر‌ حسین از‌ دست‌ شهلا‌!

روزنامه هفت صبح، آرش خوشخو | روزنامه اطلاعات ۱۶ خرداد خیلی پرخبر نیست.عکس اول مربوط به تصادف وحشتناک جاده ساوه است.یک کامیون که در حال حمل جرثقیل بوده هوس سبقت گرفتن می‌کند و در سرعت زیاد روی یک پیکان در باند مخالف چپ می‌کند و هفت عضو یک خانواده را در دم می‌کشد. راننده کامیون محمود خزایی بوده است.

یک صفحه گزارش مصور از سفر فرح به لرستان و چهارمحال کار شده است. خبری هم کار شده از قاتل زرین شهر. رحمت‌الله امیری که به ادعای خودش پی به رابطه همسرش با مردی به نام احمد کریمیان می‌برد و هردو را با سی ضربه دیلم به قتل می‌رساند.

ماجرای زورگیری و تجاوز چند جوان در جاده کن هنوز تیتر اول روزنامه اطلاعات را تشکیل داده است.در صفحه اول اطلاعات روز ۱۷ خرداد ۱۳۵۶ آمده است: طرح نمایندگان مجلس برای اعدام مهاجمان جاده‌ها‌. در صفحه ۳ از افتتاح باشگاه جدید وزارت امور خارجه در نیاوران صحبت شده که از قرار بسیار هم زیباست.(هنوز هم هست). در صفحه ۴ نوشته شده که جاده‌های چالوس و هراز و فشم در روزهای تعطیل یک طرفه خواهند شد.

فصل خوب اکران فیلم‌های درست و حسابی با آغاز فصل تعطیلات و رفتن دانشجوها به شهرهایشان به پایان رسیده و اکران سینماهای تهران مملو از فیلم‌های چرت ایتالیایی و فرانسوی است با اسم‌های چرت‌تر. در این هفته شش هفت عنوان جدید اضافه شده‌اند: ‌فدای هرچی خوشگله!(کمدی ایتالیایی)،‌تب داغ،‌روبینسون و خوشگل سیاه،‌ عقده حقارت (لاندو بوزانکا)،‌خوشگل‌های هوسباز،‌رسوایی عشق،وقتی کلفت پولدار میشه،‌ ‌بوی خوش زن (این یکی استثنائا فیلم خوبی است. ساخته دینو ریزی)

برای تکمیل پکیج فیلم خداقوت با شرکت آغاسی و شهناز تهرانی هم به اکران اضافه شده است. فیلم سرداران پیروزی که مستندی خوش ساخت درباره جام جهانی ۱۹۷۴ است با توجه به داغ شدن تب مسابقات مقدماتی جام جهانی، ‌اکران شده و یک وسترن قدیمی با شرکت گریگوری پک به اسم شجاعان.

برکه‌های میسوری، ‌پاپیون، ‌نابخشوده و بعدازظهر نحس در آخرین روزهای اکران خود هستند. در صفحه ۲۴ فتوای هفت مرجع تقلید در یک صفحه کار شده در مورد جایز بودن اهدای خون. ‌آیات مرعشی نجفی،‌ گلپایگانی، ‌خویی، ‌بروجردی،‌ خوانساری، وحیدی و روحانی. صفحه ۲۲ خبری کار شده در مورد تعیین خط سیر بزرگراه داریوش که خب همین بزرگراه همت خودمان است.

در روزنامه اطلاعات ۱۸ خرداد این خبرها جالب‌تر هستند:‌ تیراندازی یک تروریست در خیابان خزانه تهران که جزئیات گیج‌کننده‌ای از آن نقل شده است‌ و همینطور تقاضای حبس ابد برای شش مهاجم جاده کن و جریمه چند واحد صنفی به جرم گرانفروشی و کم فروشی، از جمله یزدان منش مدیر چلوکبابی نایب در خیابان آبان که ۱۵۰۰ تومان جریمه شده است‌. در جاده مشهد یک اتوبوس به پیکان خورده و پنج عضو یک خانواده قزوینی کشته شده‌اند.

ناصر مرادیان هم یک پزشک ایرانی است که در نیویورک با ضربه چاقو به قتل رسیده‌.تیم ایران در بازی دوستانه با تیم فوتبال دارایی شش بر یک‌،‌ پیروز شده. با درخشش غفور جهانی و رضا عادلخانی. خبری هم آمده درباره تقاضای ۱۰هزار دلاری گالاتاسرای برای بازی دوستانه با تیم ملی قبل از دیدار با هنگ‌کنگ و کره‌جنوبی. کاباره‌های ونک و شکوفه نو و باکارا که در دست خانواده حجازی هستند همزمان برنامه‌های خود را اعلام کرده‌اند.

در صفحه حوادث تیتر زده شده دستگیری مرد جوان هنگام فرار از دست همسر پیر خود‌! حالا این مرد جوان ۳۵ساله است و همسرش ۵۰ ساله. قشنگ معیار جوانی و پیری با امروز فرق می‌کرده است. از قرار حسین ۲۴ ساله بوده که با شهلای ۳۹ ساله ازدواج می‌کند و صاحب دو فرزند نیز می‌شوند. شش سال قبل حسین با خرج شهلا برای گرفتن دکترا به خارج از کشور می‌رود و در برگشت کلا خودش را از دست شهلا پنهان می‌کند اما بالاخره شهلا رد دکتر حسین را می‌زند و او را در حال فرار در فرودگاه مهرآباد دستگیر می‌کنند.

کدخبر: ۳۹۵۰۱۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر